Με V6 στο κέντρο, τετρακίνηση και πάνω από 400 άλογα, το MG Metro 6R4 της Group B που ανήκε στον Colin McRae ψάχνει νέο γκαράζ.
Μπορεί το MG Metro να ξεκίνησε ως ένα απλό αυτοκίνητο πόλης, όμως η έκδοση 6R4 δεν έχει καμία σχέση με το απλό μοντέλο παραγωγής.
Πρόκειται για ένα καθαρόαιμο αγωνιστικό που εξελίχθηκε για να σταθεί απέναντι στα «τέρατα» της Group B στα μέσα της δεκαετίας του ’80.
Το «6R4» σημαίνει 6 κύλινδροι, Rally και 4 τροχοί κίνησης – και πράγματι, το συγκεκριμένο Metro φοράει έναν ατμοσφαιρικό V6 3,0 λίτρων τοποθετημένο στο κέντρο, με απόδοση πάνω από 400 ίππους.
Το μοτέρ εξελίχθηκε από την ίδια τη Williams Grand Prix Engineering, κάτι που λέει πολλά για το τι κουβαλάει μηχανολογικά.
Το αυτοκίνητο αυτό είναι μοναδικό για έναν ακόμη λόγο: ανήκε στον Colin McRae, τον Σκοτσέζο θρύλο του WRC που άφησε εποχή με την Subaru.
Το απέκτησε το 1998, χρησιμοποιώντας το ως αυτοκίνητο προπομπό στο «Colin McRae Stages», οδηγώντας το όπως μόνο εκείνος ήξερε – στο όριο, με πλαγιολισθήσεις και ταχύτητα.
Πριν φτάσει στον McRae, το συγκεκριμένο MG Metro 6R4 είχε ήδη αγωνιστική ιστορία, με νίκη στη Sunseeker Rally και παραμονή στη συλλογή του Tom Walkinshaw.
Στη συνέχεια ανακατασκευάστηκε πλήρως, εξοπλισμένο με dog-box κιβώτιο, αγωνιστικό διαφορικό, Motec ηλεκτρονικά, ανθρακονήματα, εξαρτήματα από carbon-kevlar και εξάδα πρόσθετων φώτων στο εμπρός μέρος.
Συνολικά κατασκευάστηκαν μόλις 220 Metro 6R4, και μόλις 20 σε πλήρη Group B διαμόρφωση, όπως το συγκεκριμένο.
Η Bonhams θα το δημοπρατήσει στις 11 Ιουλίου 2025 στο πλαίσιο του Goodwood Festival of Speed, με την εκτίμηση να κυμαίνεται από 292.000 έως 351.000 ευρώ. Όχι λίγα χρήματα για ένα Metro, αλλά σίγουρα όχι πολλά για ένα καθαρόαιμο Group B με τέτοιο ιστορικό.