NEAPINED

Νέο Mazda CX-5: Μεγαλύτερο, πιο πρακτικό και με έμφαση στην καθημερινότητα

Η νέα γενιά του CX-5 εστιάζει στις ανάγκες των σύγχρονων οικογενειών, με περισσότερους χώρους, εξελιγμένη εργονομία και σύστημα πολυμέσων βασισμένο στην Google.

Το τρίτης γενιάς Mazda CX-5 έρχεται με πιο τονισμένες γραμμές, ελαφρώς αυξημένες διαστάσεις και μια σειρά από πρακτικές βελτιώσεις που έχουν στόχο να κάνουν την καθημερινή ζωή πιο εύκολη, ειδικά για όσους μετακινούνται με παιδιά.

Με μήκος 4.690 χιλιοστά, πλάτος 1.860 χιλιοστά και ύψος 1.695 χιλιοστά, το νέο CX-5 πλησιάζει πλέον σε μέγεθος το μεγαλύτερο CX-60, διατηρώντας ταυτόχρονα πιο συμπαγή χαρακτήρα.

Η σημαντικότερη αλλαγή αφορά το μεταξόνιο, που έχει αυξηθεί κατά 115 χιλιοστά, βελτιώνοντας αισθητά τους χώρους για τους πίσω επιβάτες σε ώμους, γόνατα και κεφάλι.

Παράλληλα, οι πίσω πόρτες ανοίγουν πλέον σε μεγαλύτερη γωνία, κάνοντας πιο εύκολη την τοποθέτηση παιδικών καθισμάτων, ενώ το κατώφλι του πορτμπαγκάζ έχει χαμηλώσει για ευκολότερη φόρτωση.

Ο χώρος αποσκευών αυξήθηκε κατά 61 λίτρα, φτάνοντας συνολικά τα 583 λίτρα, προσπερνώντας αντίστοιχες προτάσεις όπως η Honda CR-V και πλησιάζοντας την Kia Sportage.

Το εσωτερικό, σχεδιασμένο με τη φιλοσοφία «Wearable Gear», δίνει έμφαση στην ηρεμία και την εργονομία, με καθαρές επιφάνειες, νέας σχεδίασης τιμόνι και ποιοτικά υλικά.

Κυριαρχεί η νέα οθόνη αφής 15,6 ιντσών με ενσωματωμένες λειτουργίες Google (στη βασική έκδοση είναι 12,9 ιντσών), η οποία αντικαθιστά τα φυσικά χειριστήρια κλιματισμού και τον κεντρικό περιστροφικό διακόπτη.

Αυτό δίνει χώρο για επιπλέον αποθηκευτικούς χώρους, όπως η νέα βάση ασύρματης φόρτισης στην κεντρική κονσόλα.

Ο πίνακας οργάνων είναι πλέον ψηφιακός 10,25 ιντσών, ενώ υποστηρίζει επίσης λειτουργίες Google όπως οι Χάρτες.

Το σύστημα infotainment επιτρέπει τη χρήση εφαρμογών όπως Netflix και Amazon Prime όταν το CX-5 είναι σταθμευμένο, προσφέροντας ψυχαγωγία και για τους πίσω επιβάτες.

Το νέο CX-5 κινείται από τον τετρακύλινδρο 2.5 e-Skyactiv G βενζίνης, απόδοσης 141 ίππων (104 kW) και 238 Nm ροπής, με σύστημα ήπιας υβριδικής τεχνολογίας 24V.

Η βασική έκδοση με κίνηση στους εμπρός τροχούς επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 10,5 δευτερόλεπτα, ενώ διατίθεται και έκδοση με τετρακίνηση.

Η κατανάλωση κυμαίνεται στα 7,0 λίτρα/100 χλμ. για την προσθιοκίνητη και 7,4-7,5 λίτρα/100 χλμ. για την τετρακίνητη εκδοχή, με εκπομπές CO₂ από 157 έως 169 γρ./χλμ., ανάλογα με την έκδοση.

Η ανάρτηση και το σύστημα διεύθυνσης έχουν επαναρυθμιστεί ώστε να μειώνεται η κόπωση στα μεγάλα ταξίδια, ενώ η δυνατότητα ρυμούλκησης φτάνει έως και τα 2.000 κιλά.

Το νέο CX-5 θα είναι διαθέσιμο στις αγορές της Ευρώπης από τα τέλη του 2025, με βασική τιμή περίπου 34.500 ευρώ (στην Γερμανία), ενώ ο εξοπλισμός περιλαμβάνει όλες τις σύγχρονες τεχνολογίες υποβοήθησης οδήγησης, στοχεύοντας σε αξιολόγηση 5 αστέρων Euro NCAP.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!