Παρά τη θετική εικόνα σε επιμέρους τομείς, η BMW καλείται να αντιστρέψει την υποχώρηση στις παραδόσεις ενόψει της άφιξης της Neue Klasse.
Παρότι το BMW Group παρουσίασε ήπια άνοδο στις συνολικές πωλήσεις του δεύτερου τριμήνου του 2025 (+0,4%), η βασική μάρκα BMW σημείωσε πτώση 2,6%, με 550.700 παραδόσεις παγκοσμίως. Η τάση αυτή δημιουργεί ερωτήματα για την πορεία της φίρμας σε μια περίοδο σημαντικών τεχνολογικών και στρατηγικών αλλαγών.
Την ψαλίδα κάλυψαν οι υπόλοιπες μάρκες του Ομίλου, με την BMW M να συνεχίζει τη σταθερά ανοδική της πορεία (+7,8%), τη Mini να εμφανίζει εντυπωσιακή αύξηση 33,1% και τη Rolls-Royce να κινείται επίσης θετικά με +9,4%. Αντίθετα, η BMW Motorrad που αφορά τις μοτοσικλέτες, σημείωσε πτώση 8% στο ίδιο διάστημα.
Συνολικά, το BMW Group πούλησε 621.271 αυτοκίνητα το δεύτερο τρίμηνο του έτους, όμως σε επίπεδο εξαμήνου οι πωλήσεις κατέγραψαν μικρή κάμψη της τάξης του 0,5%.
Στον τομέα της ηλεκτροκίνησης τα στοιχεία δείχνουν σαφή δυναμική. Τα plug-in υβριδικά ανέβηκαν κατά 29% στο εξάμηνο, ενώ συνολικά τα εξηλεκτρισμένα μοντέλα (ηλεκτρικά και PHEV) σημείωσαν άνοδο 18,5%. Ειδικά τα αμιγώς ηλεκτρικά (BEV) κατέγραψαν αύξηση 15,7% στο εξάμηνο και 2,9% στο δεύτερο τρίμηνο, υποδηλώνοντας σταθερή, αλλά συγκρατημένη πρόοδο σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό.
Γεωγραφικά, οι προκλήσεις για την BMW ήταν εντονότερες στην Κίνα, με πτώση 13,7% (166.700 αυτοκίνητα), αν και σε μικρότερο βαθμό από τις Mercedes (-19%) και Porsche (-28%). Στην Ευρώπη οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 10,1% και στις ΗΠΑ υπήρξε οριακή άνοδος 1,4%.
Το μεγάλο στοίχημα για την BMW είναι πλέον η έλευση της νέας γενιάς Neue Klasse, που υπόσχεται να επαναπροσδιορίσει τόσο το σχεδιαστικό όσο και το τεχνολογικό προφίλ της μάρκας. Με την αγορά να μετασχηματίζεται και τον ανταγωνισμό να εντείνεται, το βάρος πέφτει στη Neue Klasse για να επαναφέρει την BMW σε ρυθμούς ανάπτυξης και να ενισχύσει την παρουσία της στο πεδίο της ηλεκτροκίνησης.
