NEA

Volkswagen Touareg: Αυλαία για το πολυτελές SUV μετά από 23 χρόνια

Μετά από 23 χρόνια παρουσίας και τρεις γενιές, η Volkswagen βάζει τέλος στην παραγωγή του Touareg το 2026, αφήνοντας το Tayron να αναλάβει τον ρόλο του μεγαλύτερου SUV στη γκάμα της, σε μια στρατηγική στροφή προς πιο εμπορικά μοντέλα.

Το Touareg δημιουργήθηκε πάνω στην ίδια πλατφόρμα με την πρώτη Porsche Cayenne, εκπληρώνοντας το όραμα του Ferdinand Piëch για μια Volkswagen με μεγαλύτερη αίγλη, πλάι στη σεντάν ναυαρχίδα Phaeton. Με τεχνολογίες αιχμής, πλούσιο εξοπλισμό και πολυτελή χαρακτήρα, αποτέλεσε το κορυφαίο SUV της φίρμας και συνδύασε την εικόνα της γερμανικής ποιότητας με δυνατότητες εκτός δρόμου.

Η VW δεν σχεδιάζει άμεσο αντικαταστάτη. Τη θέση του στην κορυφή της γκάμας θα πάρει το Tayron, ένα μεγαλύτερο SUV από την κινεζική αγορά που θα διατεθεί και στην Ευρώπη, προσφέροντας εκδόσεις δύο και τριών σειρών, πρακτικό εσωτερικό και δυνατότητα ρυμούλκησης έως 2.500 κιλά. Παρά το γεγονός ότι δεν έχει την premium αύρα του Touareg, το Tayron στοχεύει σε ευρύτερο κοινό, με χαμηλότερο κόστος και μεγαλύτερη εμπορική ευελιξία.

Η απόφαση έρχεται σε μια περίοδο όπου η Volkswagen επαναπροσδιορίζει τη στρατηγική της. Μαζί με το Touareg, θα αποσυρθεί και το ID.5 το 2027, η κουπέ εκδοχή του ID.4, η οποία δεν κατάφερε να πετύχει σε Ευρώπη και ΗΠΑ. Εσωτερικά σχέδια για ένα «mini Buzz» –ένα μικρό ηλεκτρικό MPV διάδοχο του Touran– φαίνεται να μένουν στο συρτάρι, καθώς η εταιρεία εστιάζει σε SUV και crossover.

Με την έλλειψη πόρων στο τεχνικό κέντρο του Μπράουνσβαϊγκ και την προτεραιότητα σε πιο στρατηγικά μοντέλα, όπως το επερχόμενο ηλεκτρικό Golf, η αποχώρηση του Touareg σηματοδοτεί το τέλος της πιο συστηματικής προσπάθειας της VW να σταθεί απέναντι σε μάρκες πολυτελείας.

Ένα κεφάλαιο 23 ετών κλείνει, με τη μάρκα να στρέφεται σε πιο εμπορικά και ευέλικτα προϊόντα για την επόμενη δεκαετία.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!