Ο επερχόμενος CEO της Jaguar Land Rover, PB Balaji, ξεκαθαρίζει ότι η Jaguar συνεχίζει απερίσπαστη τη νέα στρατηγική της και την αμφιλεγόμενη καμπάνια της, παρά τα επικριτικά σχόλια του Donald Trump και άλλων.
Ο PB Balaji, που αναλαμβάνει καθήκοντα τον Νοέμβριο, απέρριψε τις αιτιάσεις του πρώην προέδρου των ΗΠΑ ότι το πρόσφατο rebrand είναι «woke» και «απόλυτη αποτυχία». Όπως σημείωσε, η Jaguar παραμένει πιστή στο πλάνο της, με βάση τα θετικά σήματα από τους πελάτες, ακόμη και αν οι αντιδράσεις στα κοινωνικά δίκτυα είναι έντονες.
Στο επίκεντρο της συζήτησης βρίσκεται η νέα διαφημιστική καμπάνια που επέλεξε μοντέλα με ουδέτερες εκφράσεις, έντονα χρώματα και καθόλου αυτοκίνητα στο κάδρο, ενώ η μάρκα απομακρύνθηκε από το εμβληματικό σήμα με τη «γάτα» για μια πιο καθαρή εταιρική ταυτότητα.
Ο Balaji υποστήριξε ότι η συνολική επίδοση της Jaguar Land Rover δείχνει πως η κατεύθυνση είναι σωστή, παρότι η αγορά παραμένει απαιτητική.
Η εταιρεία έχει να διαχειριστεί θέματα όπως χαμηλότερη κερδοφορία σε ορισμένες αγορές και τις επιπτώσεις από αμερικανικούς δασμούς, αλλά επιμένει στον μετασχηματισμό της με έμφαση στην ηλεκτροκίνηση και σε ένα νεότερο κοινό.
Στόχος είναι η απομάκρυνση από την εικόνα του «σήματος κύρους για μεσήλικες» και η τοποθέτηση της Jaguar ως πιο μοντέρνας και «αντισυμβατικής» πρότασης.
Η στροφή αυτή έχει προκαλέσει αντιδράσεις, με φωνές από τη συντηρητική πλευρά του δημόσιου διαλόγου και πρόσωπα όπως ο Elon Musk να αμφισβητούν την αποτελεσματικότητά της.
Ωστόσο, η ηγεσία της μάρκας εμφανίζεται σταθερή: η νέα αισθητική, η απλούστευση του μηνύματος και ο προσανατολισμός σε εξηλεκτρισμένα μοντέλα θεωρούνται τα στοιχεία που θα διαμορφώσουν την επόμενη ημέρα της βρετανικής εταιρείας.
Μέχρι τότε, η Jaguar δείχνει να προτιμά τις πράξεις από τις αντιπαραθέσεις: λιγότερη νοσταλγία, περισσότερη συνέπεια στο σχέδιο και υπομονή για να κριθεί το αποτέλεσμα από την αγορά.

