Η Volkswagen αλλάζει στρατηγική στην ονοματοδοσία των ηλεκτρικών μοντέλων της και ξεκινά από το νέο μικρό της ηλεκτρικό, το οποίο θα λέγεται ID. Polo και θα παρουσιαστεί το 2026.
Η γερμανική φίρμα εξελίσσει το πρωτότυπο ID. 2all σε μοντέλο παραγωγής και του δίνει ένα όνομα που έχει ήδη βαρύτητα στην ιστορία της: ID. Polo. Το λανσάρισμά του προγραμματίζεται για το 2026, συμπίπτοντας χρονικά με την 50ή επέτειο από την παρουσίαση του πρώτου Polo, ενισχύοντας έτσι τη συμβολική αξία της ονομασίας.
Το νέο ηλεκτρικό υπερ-μίνι της Volkswagen θα συνδυάζει γνώριμα χαρακτηριστικά με την εξηλεκτρισμένη τεχνολογία της σειράς ID. Θα διατίθεται με δύο επιλογές σε στοιχεία μπαταριών, προσφέροντας αυτονομία 300 ή 450 χιλιομέτρων, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας θα αποδίδει 226 ίππους.
Για το ID. Polo GTI, το οποίο θα παρουσιαστεί επίσης μέσα στο 2026, προβλέπεται ακόμη μεγαλύτερη ισχύς και αποκλειστική διάθεση με τη μεγάλη μπαταρία.
Ο CEO της Volkswagen, Thomas Schäfer, εξηγεί πως η αλλαγή στη φιλοσοφία της ονοματοδοσίας έχει στόχο να διατηρήσει την αναγνωρισιμότητα των μοντέλων και στη νέα εποχή της ηλεκτροκίνησης: «Οι ονομασίες μας είναι βαθιά χαραγμένες στη μνήμη των πελατών. Εκπροσωπούν αξίες όπως ποιότητα, διαχρονικό σχεδιασμό και τεχνολογία για όλους. Αυτά θέλουμε να μεταφέρουμε στη νέα εποχή και το ID. Polo είναι μόνο η αρχή».
Η νέα στρατηγική σημαίνει πως ονόματα όπως Polo, Golf και Passat θα συνεχίσουν να χρησιμοποιούνται και για ηλεκτρικά μοντέλα, ενώ τα θερμικά θα διατηρήσουν τις παραδοσιακές τους ονομασίες. Η Volkswagen στοχεύει έτσι σε μια πιο ομαλή μετάβαση, χτίζοντας πάνω στην αναγνωρισιμότητα των μοντέλων της.
Το κοινό θα έχει την ευκαιρία να δει για πρώτη φορά τα ID. Polo και ID. Polo GTI –έστω και καμουφλαρισμένα– στην έκθεση IAA Mobility στο Μόναχο, από τις 8 έως τις 14 Σεπτεμβρίου 2025. Λίγο νωρίτερα, στις 7 Σεπτεμβρίου, η VW θα παρουσιάσει το ID. CROSS Concept, το ηλεκτρικό αντίστοιχο του T-Cross.
Με την προσθήκη μικρότερων και πιο προσιτών ηλεκτρικών, όπως το ID. Polo που αναμένεται να έχει πλούσιο εξοπλισμό και τιμή λίγο κάτω από τις 25.000 ευρώ, η Volkswagen προσπαθεί να κάνει την ηλεκτροκίνηση πιο προσιτή σε ευρύτερο κοινό.


