Με πλούσιο εξοπλισμό, δυναμική εμφάνιση και αποδοτικό υβριδικό σύστημα, το νέο μοντέλο της KGM δείχνει έτοιμο να διεκδικήσει σημαντικό μερίδιο στην αγορά των υβριδικών SUV. Στην Ελλάδα, το Torres HEV είναι ήδη διαθέσιμο, με τιμή εκκίνησης 34.690 ευρώ στην έκδοση Urban.
Το νέο Torres HEV έρχεται να καλύψει ένα σημαντικό κενό στην κατηγορία των SUV με προσιτή υβριδική τεχνολογία, ενώ παράλληλα διατηρεί την ταυτότητα ενός γνήσιου SUV με περιπετειώδη χαρακτήρα. Με μήκος 4,71 μέτρα, πλάτος 1,89 μέτρα και μεταξόνιο 2,68 μέτρα, τοποθετείται ανάμεσα στις compact και mid-size κατηγορίες.
Το νέο SUV έρχεται να συμπληρώσει τη γκάμα Torres, ενσωματώνοντας για πρώτη φορά υβριδική τεχνολογία, με στόχο μια πιο οικολογική και οικονομική πρόταση στην κατηγορία των μεσαίων SUV.
Το Torres Hybrid διακρίνεται για τον εξοπλισμό του, την ποιότητα κατασκευής και το Dual Tech Hybrid System, ένα προηγμένο σύστημα που βασίζεται σε 1,5 λίτρων turbo κινητήρα βενζίνης και έναν ηλεκτροκινητήρα 130 kW.
Το σύστημα συνεργάζεται με ένα υβριδικό κιβώτιο e-DHT που επιτρέπει πολλαπλές λειτουργίες, συμπεριλαμβανομένης της EV Mode, για καθαρά ηλεκτρική κίνηση εντός πόλης. Σε αστικές συνθήκες, η λειτουργία EV φτάνει έως και 94%, μειώνοντας θεαματικά την κατανάλωση καυσίμου, η οποία κυμαίνεται από 5,9 έως 6,1 λίτρα/100 χλμ.
Η μπαταρία του συστήματος έχει χωρητικότητα 1,83 kWh, τιμή που ξεχωρίζει στην κατηγορία, ενώ το υβριδικό σύστημα χαμηλής τάσης 12V LFP μειώνει το βάρος και αυξάνει την ενεργειακή απόδοση. Οι τρεις επιλογές λειτουργίας (COMFORT, SPORT και ECO) προσφέρουν ευελιξία ανάλογα με τις οδηγικές συνθήκες και το στυλ του οδηγού, ενώ το σύστημα αναγεννητικής πέδησης προσαρμόζεται δυναμικά.
Αισθητικά, το Torres Hybrid ακολουθεί τη σχεδιαστική φιλοσοφία της KGM «Powered by Toughness», με έντονο off-road χαρακτήρα, LED φωτιστικά σώματα με χαρακτηριστικό DRL και δυναμικές γραμμές. Το πίσω μέρος διαθέτει λεπτομέρειες που παραπέμπουν σε κλασικά SUV, όπως η εξάγωνη διακόσμηση που θυμίζει ρεζέρβα. Οι επιλογές ζαντών περιλαμβάνουν 17, 18 και 20 ιντσών, ενώ διατίθενται έξι μονόχρωμες και τέσσερις δίχρωμες αποχρώσεις.
Στο εσωτερικό, κυριαρχεί η οδηγοκεντρική διάταξη με διπλή πανοραμική οθόνη 12,3 ιντσών για τον πίνακα οργάνων και το infotainment, βασισμένο στην πλατφόρμα Athena 2.0 της KGM. Η καμπίνα προσφέρει υψηλά επίπεδα άνεσης, ατμοσφαιρικό φωτισμό με 32 επιλογές χρωμάτων, άφθονους αποθηκευτικούς χώρους και χώρο αποσκευών έως 1.662 λίτρα με πλήρως αναδιπλωμένα πίσω καθίσματα.
Το Torres Hybrid δίνει επίσης μεγάλη έμφαση στην ηχομόνωση και την ποιότητα κύλισης, με ειδικά υλικά απορρόφησης ήχου, ενισχυμένο πάτωμα και χρήση δομικών συγκολλήσεων για αύξηση της ακαμψίας. Η ανάρτηση αποτελείται από γόνατα MacPherson εμπρός και πολλαπλών συνδέσμων πίσω, διασφαλίζοντας σταθερότητα και άνεση.
Σε επίπεδο ασφάλειας, το Torres Hybrid είναι εξοπλισμένο με πλήρες πακέτο συστημάτων υποβοήθησης, που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων σύστημα αυτόματης πέδησης (AEB), προειδοποίηση τυφλού σημείου, adaptive cruise control, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας και κάμερες 360°. Το αμάξωμα αποτελείται κατά 78% από χάλυβα υψηλής αντοχής, ενώ υπάρχουν οκτώ αερόσακοι, μεταξύ των οποίων και αερόσακος γονάτου οδηγού.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
| Συνολικό μήκος | 4,705mm |
| Συνολικό πλάτος | 1,890mm |
| Συνολικό ύψος | 1,720mm |
| Μεταξόνιο | 2,680mm |
| Βενζινοκινητήρας | Petrol 1.5 GDI Turbo Dual Tech Hybrid |
| Μέγιστη συνδυασμένη ιπποδύναμη | 204 PS |
| Μέγιστη ροπή βενζινοκινητήρα | 220Nm |
| Μέγιστη ροπή ηλεκτροκινητήρα | 300Nm |
| Σύστημα πέδησης (εμπρός / πίσω) | Αεριζόμενοι Δίσκοι / Δίσκοι |
| Ανάρτηση (εμπρός / πίσω) | Γόνατα Macpherson / Πολλαπλών συνδέσμων |
| Ελαστικά | 225/60R17 225/60R18 245/45R20 |
| Κατανάλωση καυσίμου μικτού κύκλου | 5,9-6,1 lt/100km |



