NEAPINED

Mitsubishi: Τέλος τα μικρά, μόνο SUV για την Ευρώπη

Η ιαπωνική φίρμα αποσύρεται οριστικά από τη μικρή κατηγορία, επικεντρώνοντας την ευρωπαϊκή της παρουσία αποκλειστικά στα SUV.

Η Mitsubishi αποφάσισε να σταματήσει οριστικά την ενασχόλησή της με τα μικρά αυτοκίνητα στην ευρωπαϊκή αγορά, επιλέγοντας να μη συνεχίσει το Colt, παρά το γεγονός ότι ήταν το εμπορικότερο μοντέλο της μάρκας το 2025.

Το σημερινό Colt -βασισμένο στο Renault Clio- θα αποτελέσει την τελευταία της προσπάθεια στη συγκεκριμένη κατηγορία, καθώς η έκτη γενιά του Clio που παρουσιάστηκε πρόσφατα στη Φρανκφούρτη δεν θα υιοθετηθεί.

«Στρέφουμε την προσοχή μας στα αμαξώματα που αντικατοπτρίζουν την κληρονομιά και την εικόνα της μάρκας», δήλωσε ο Frank Krol, διευθύνων σύμβουλος της Mitsubishi Ευρώπης, επιβεβαιώνοντας τη στροφή της φίρμας στα SUV.

Η στρατηγική αυτή έχει τις ρίζες της στο 2020, όταν η Mitsubishi είχε αρχικά ανακοινώσει την αποχώρησή της από την Ευρώπη, για να επανέλθει τελικά με μοντέλα σε συνεργασία με τη Renault. Σήμερα η γκάμα περιλαμβάνει τα ASX (βασισμένο στο Captur), Grandis (στηριγμένο στο νέο Renault Symbioz) και το εξηλεκτρισμένο Eclipse Cross, το οποίο έχει ως βάση το Scenic.

Με την απόσυρση και του Space Star/ Mirage νωρίτερα μέσα στο 2025, η Mitsubishi αποχωρεί οριστικά από τα προσιτά μοντέλα πόλης και προσανατολίζεται σε πιο «ειδικά» κοινά, ποντάροντας στη φήμη της για 4×4 και εκτός δρόμου οχήματα.

Μοντέλα όπως τα Pajero και Outlander έχουν διαμορφώσει την εικόνα της φίρμας και η διοίκηση επιδιώκει να αξιοποιήσει αυτό το κεφάλαιο, επιστρέφοντας μάλιστα στις τετρακίνητες εκδόσεις – κάτι που απουσιάζει από τη σημερινή συνεργασία με τη Renault.

Όπως σημείωσε ο Krol, «σε αγορές όπως η Ελβετία ή η Σουηδία, όπου πάνω από το 50% των πωλήσεων αφορά τετρακίνητα, η επιστροφή αυτής της τεχνολογίας είναι κρίσιμη». Ο στόχος είναι οι 75.000 έως 80.000 πωλήσεις ετησίως στην Ευρώπη, αριθμός που απέχει σημαντικά από τις 33.467 μονάδες που έχουν ταξινομηθεί μέχρι τον Αύγουστο.

Το ερώτημα είναι αν η στρατηγική των αποκλειστικά SUV θα καταφέρει να ανεβάσει τη Mitsubishi σε επίπεδο όγκου ή αν θα την απομονώσει περαιτέρω από τη μαζική αγορά, αφήνοντάς την εκτός ανταγωνισμού σε βασικά ευρωπαϊκά segments.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!