NEA

Η Opel εξετάζει κινεζικό ηλεκτρικό SUV για την ευρωπαϊκή αγορά

Η Stellantis φέρεται να εξετάζει το ενδεχόμενο να ενσωματώσει το Leapmotor B10 στη γκάμα της Opel, φέρνοντας ένα κινεζικό ηλεκτρικό SUV στην Ευρώπη με το σήμα του κεραυνού.

Η Opel ενδέχεται να κάνει ένα βήμα που μέχρι πρόσφατα θα έμοιαζε απίθανο: να λανσάρει στην ευρωπαϊκή αγορά το Leapmotor B10, ένα ηλεκτρικό SUV με κινεζική καταγωγή, αλλά με τα δικά της σήματα. Η πρόταση εξετάζεται από τη Stellantis, στο πλαίσιο της συνεργασίας της με την Leapmotor, με την οποία από το 2023 έχουν συστήσει κοινή εταιρεία για την προώθηση ηλεκτρικών μοντέλων στην Ευρώπη.

Το B10 παρουσιάστηκε στην Κίνα το 2024 και πλέον διατίθεται και στη Γερμανία. Πρόκειται για ένα SUV μήκους 4,52 μέτρων, με ηλεκτροκινητήρα 160 kW στον πίσω άξονα. Οι δύο διαθέσιμες εκδόσεις μπαταρίας, 56 και 67 kWh, προσφέρουν αυτονομία έως 432 χιλιόμετρα, ενώ η μέγιστη ισχύς φόρτισης φτάνει τα 168 kW. Πρόκειται για ένα μοντέλο με μοντέρνα σχεδίαση και πλούσιο εξοπλισμό, που στοχεύει στην κατηγορία των C-SUV, όπου ήδη κινούνται τα Frontera και Grandland.

Αν το σχέδιο προχωρήσει, η παραγωγή του B10 θα μεταφερθεί από την Κίνα στο εργοστάσιο της Opel στη Σαραγόσα από το 2026. Η εξέλιξη αυτή έχει στρατηγική σημασία, καθώς μειώνει το κόστος και αποφεύγει τους νέους ευρωπαϊκούς δασμούς στα κινεζικά ηλεκτρικά, σύμφωνα με δημοσίευμα της Automobilwoche.

Παρότι η Stellantis έχει μακρά εμπειρία σε κοινές πλατφόρμες μεταξύ των μαρκών της, μια τέτοια μορφή badge engineering -όπου αλλάζει μόνο το σήμα- δεν έχει εφαρμοστεί ξανά σε επιβατικό αυτοκίνητο της Opel. Η μάρκα μέχρι σήμερα τόνιζε την ευρωπαϊκή της ταυτότητα, ακόμη και όταν χρησιμοποιούσε κοινά μηχανικά μέρη με άλλα μοντέλα του ομίλου.

Στην περίπτωση του Leapmotor B10, αν τελικά προστεθεί στην γκάμα, θα αποτελέσει μια νέα σελίδα, με την Opel να αξιοποιεί μια εξωτερική βάση για να ενισχύσει την παρουσία της στην κατηγορία των ηλεκτρικών SUV με προσιτό κόστος.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!