NEA

Ηλεκτρικά χωρίς ρεύμα: η Honda επανασχεδιάζει την πορεία της

Απογοητευτικά αποτελέσματα στις πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων οδηγούν τη Honda σε πιο συντηρητική στρατηγική έως το 2040, με έμφαση πλέον στα υβριδικά μοντέλα.

Η Honda αναγκάζεται να επανεξετάσει την πορεία της προς τον πλήρη εξηλεκτρισμό, με τον αντιπρόεδρο της εταιρείας, Noriya Kaihara, να δηλώνει ότι οι υπεραισιόδοξες προβλέψεις για την αγορά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων έχουν πλήξει τη χρηματοοικονομική της σταθερότητα. Σε πρόσφατη συνέντευξή του στο Automotive News, σημείωσε ότι η εξηλεκτρισμένη μετάβαση θα καθυστερήσει, καθώς οι πωλήσεις δεν ακολουθούν τις αρχικές προσδοκίες.

Παρά το γεγονός ότι η Honda δεν έχει επιδείξει ιδιαίτερα επιθετική στρατηγική ως προς τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, έχει ήδη προχωρήσει σε απομειώσεις αξίας ύψους 1,23 δισ. ευρώ για επενδύσεις που σχετίζονται με την εξέλιξη ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Αυτή η φθορά καταγράφεται παρά την περιορισμένη μέχρι σήμερα εμπορική παρουσία της σε ηλεκτρικά μοντέλα.

Η αρχική πρόβλεψη για πωλήσεις 2 εκατομμυρίων ηλεκτρικών αυτοκινήτων έως το 2030 έχει πλέον αναθεωρηθεί στα 700.000 οχήματα, ενώ αντίστοιχα ο στόχος για τα υβριδικά αυξήθηκε στα 2,2 εκατομμύρια. Η Honda επιμένει στη στρατηγική της πολύ-ενεργειακής προσέγγισης, ποντάροντας σε μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης και υβριδικά, τα οποία χρηματοδοτούν την εξέλιξη της επόμενης γενιάς αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Σύμφωνα με τον Kaihara, το περιβάλλον της αγοράς αναμένεται να γίνει πιο σύνθετο και αβέβαιο, με αποτέλεσμα να είναι «αρκετά δύσκολο» να επιτευχθούν οι αρχικοί στόχοι. Η δήλωση αυτή εναρμονίζεται με την προσέγγιση και άλλων ιαπωνικών κατασκευαστριών, όπως η Toyota, που διατήρησαν επιφυλακτική στάση και φαίνεται να ανταμείβονται για την προσεκτική τους στρατηγική, σημειώνοντας υψηλές πωλήσεις και κερδοφορία κυρίως μέσω των υβριδικών μοντέλων.

Η Honda, με στόχο να μετατραπεί σε πλήρως εξηλεκτρισμένη φίρμα έως το 2040, αναγνωρίζει ότι το χρονοδιάγραμμα δεν θα είναι τόσο γρήγορο όσο υπολογιζόταν αρχικά. Η μετάβαση συνεχίζεται, αλλά με ρυθμούς που θα καθοριστούν πλέον από τις πραγματικές συνθήκες της αγοράς και όχι από πολιτικές ή τεχνολογικές προβλέψεις.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!