Η Porsche δίνει συγκεκριμένες οδηγίες για τη σωστή φροντίδα των T-Hybrid 911 όταν μένουν ακίνητες για μεγάλο χρονικό διάστημα, καθώς η τεχνολογία τους απαιτεί διαφορετική αντιμετώπιση από τα συμβατικά μοντέλα.
Οι νέες Porsche 911 με το υβριδικό σύστημα T-Hybrid ξεχωρίζουν για τις επιδόσεις και το δυναμισμό τους, όμως η τεχνολογία που κρύβουν απαιτεί προσοχή, ειδικά όταν το αυτοκίνητο πρόκειται να μείνει ακίνητο για μεγάλο χρονικό διάστημα.
Σύμφωνα με το εγχειρίδιο χρήσης για τις εκδόσεις 911 GTS και 911 Turbo S, η μπαταρία υψηλής τάσης δεν πρέπει να είναι σχεδόν άδεια κατά την ακινησία, καθώς υπάρχει περίπτωση να μην ενεργοποιηθεί το σύστημα χωρίς την παρέμβαση εξουσιοδοτημένου συνεργείου.
Η Porsche συνιστά η στάθμη φόρτισης να είναι πάνω από 30% αν η ακινησία φτάνει τον ένα μήνα, ενώ για περιόδους άνω των δύο μηνών προτείνεται η φόρτιση να φτάνει περίπου στο 80%. Αυτό μπορεί να γίνει οδηγώντας το αυτοκίνητο για λίγα λεπτά στο πρόγραμμα Sport Plus.
Παράλληλα, είναι καλό το αυτοκίνητο να φυλάσσεται σε γκαράζ ώστε να αποφεύγονται οι μεγάλες μεταβολές θερμοκρασίας, οι οποίες επιταχύνουν τη φθορά της μπαταρίας.
Η εταιρεία έχει ήδη απλοποιήσει τις απαιτήσεις σε σχέση με τις αρχικές οδηγίες, όπου για στάθμευση άνω των δύο εβδομάδων ζητούνταν συγκεκριμένο θερμοκρασιακό εύρος μεταξύ 0 και 20°C και αποφυγή ηλιακής ακτινοβολίας.
Στην πράξη, όταν η 911 κινείται συχνά, το σύστημα λειτουργεί φυσιολογικά. Όμως, σε περιπτώσεις παρατεταμένης ακινησίας, απαιτείται προσοχή, καθώς η υβριδική τεχνολογία δεν συγχωρεί την αμέλεια.

