Είναι κάτι παραπάνω από δεδομένο ότι απαιτούνται άμεσα δραστικές αλλαγές μένει να δούμε αν θα είναι στη σωστή κατεύθυνση.
Το F1 Strategy Group όπου συμμετέχουν οι ομάδες, η FOM και η FIA πρόκρινε κάποιες προτάσεις τις προηγούμενες μέρες όσον αφορά σε αλλαγές στους κανονισμούς τα επόμενα χρόνια. Αυτές είναι:
Ελαστικά
Ελεύθερη επιλογή γομών από τις ομάδες με περιορισμούς ασφαλείας από την Pirelli. Π.χ δε θα μπορεί κάποιος να επιλέξει τη πολύ μαλακή γόμα σε μια πίστα υψηλής ταχύτητας όπως η Μόντσα
Ελαφρύτερα μονοθέσια
Θα μειωθεί το βάρος κατά 30 έως 50 kg. Αυτό θα επιτευχθεί κυρίως μέσω μείωσης του βάρους στο κιβώτιο και στα ηλεκτρονικά.
Ανεφοδιασμοί
Επιστρέφουν οι ανεφοδιασμοί κατά τη διάρκεια του αγώνα. Αυτό θα επιτρέψει στους σχεδιαστές να μειώσουν τον όγκο του τεπόζιτου, έτσι θ’ αλλάξει σημαντικά η φιλοσοφία σχεδίασης των μονοθεσίων από την κατανομή βάρους και την αεροδυναμική απόδοση ως την τοποθέτηση των μηχανικών μερών.
Κιβώτια
Θα αφαιρεθούν δυο σχέσεις, τα 6ταχυτα θα είναι πιο ελαφρά και οι στροφές του κινητήρα θα ανεβαίνουν ψηλότερα. Επίσης με ειδική πολλαπλή εξαγωγής και αξιοποίηση της βαλβίδας ανακούφισης (wastegate) θα βελτιωθεί ο ήχος.
Εμφάνιση
Θα αυξηθεί κατά 6cm το πλάτος των πίσω ελαστικών για να βελτιωθεί η πρόσφυση αλλά και η ταχύτητα διέλευσης από τις στροφές. Επίσης συζητείται η αύξηση του πλάτους του μονοθεσίου στα 2m με ότι αυτό συνεπάγεται για το αντίστοιχο μέγεθος των αεροτομών.
Εκκίνηση
Οι οδηγοί δε θα έχουν τη βοήθεια λογισμικού στην εκκίνηση
Μονάδες ισχύος
Δε θα επιτρέπεται η εξέλιξη κατά τη διάρκεια της χρονιάς.
Επιπλέον οι τέσσερις μεγάλες ομάδες δεσμεύτηκαν να παρουσιάσουν σε λίγες μέρες οικονομοτεχνική μελέτη για το κόστος της συμμετοχής και τρίτου δικού τους μονοθεσίου αλλά και για την παροχή σασί σ’ άλλες ομάδες (customer cars). Όπως ίσως γνωρίζετε η νέα συμφωνία Ομόνοιας δίνει σε Mercedes, Ferrari, Red Bull και McLaren λόγω ιστορίας και αποτελεσμάτων ένα ποσό μπόνους.