PINEDΑΓΩΝΕΣ

GP Κίνας: Πήρε «φωτιά» ο Verstappen στη Σαγκάη

Verstappen και Red Bull καθαρίζουν σιγά-σιγά τη σεζόν. Στη Σαγκάη έκαναν το «4 στα 5» και με τον Perez να ανεβαίνει στο τρίτο σκαλί του βάθρου. Εξαιρετικός ο Norris με τη δεύτερη του θέση, όπως και ο Alonso που το πάλεψε αλλά βρέθηκε πίσω από τις δύο Ferrari και τον Russell. Στους βαθμούς οι Piastri, Hamilton και Hulkenberg.

Περνώντας την καρό σημαία ο Max Verstappen είπε ότι το μονοθέσιο του πήρε φωτιά. Το είπε όμως μεταφορικά οδηγώντας ένα από τα καλύτερα μονοθέσια κομμένο και ραμμένο πάνω σε αυτόν. Η μεγάλη διαφορά που τερματίζει κάθε φορά από το δεύτερο είναι χαοτική. Το έκανε και στην Σαγκάη με διαφορά 13,8 δευτερολέπτων από τη McLaren του Norris (περισσότερα σε λίγο).

Μετά την επίτευξη του ορόσημου της Red Bull για την 100η pole position το Σάββατο, ο Verstappen επιβεβαίωσε την κυριαρχία του από την αρχή, αφήνοντας τους ανταγωνιστές του πίσω του.

Ο αγώνας, που σημαδεύτηκε από δύο εισόδους του αυτοκινήτου ασφαλείας, ήταν ένα πάρτι για τον απόλυτο κυρίαρχο Verstappen, ενώ ο Lando Norris κατέκτησε τη 2η θέση μπροστά από τον Sergio Perez.

Ωστόσο, το άνετο προβάδισμα του Verstappen διακόπηκε για λίγο όταν μπήκε στην πίστα το αυτοκίνητο ασφαλείας στον 20ο γύρο, που προκλήθηκε από προβλήματα κινητήρα της Sauber του Valtteri Bottas. Ακολούθησε άλλη μια διακοπή, καθώς η σύγκρουση του Kevin Magnussen με τον Yuki Tsunoda οδήγησε σε δεύτερη είσοδο του SC, ανακόπτοντας τη δυναμική του Verstappen.

Στη συνέχεια, απτόητος, ο Verstappen διαχειρίστηκε επιδέξια και τις δύο επανεκκινήσεις, διατηρώντας τη θέση του στην 1η θέση. Εν τω μεταξύ, ο Norris εκμεταλλεύτηκε ένα στρατηγικό pit stop κάτω από το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας, βγαίνοντας στη 2η θέση μπροστά από τους Perez και Charles Leclerc.

Παρά τις αξιέπαινες προσπάθειες του Norris να απειλήσει τον Verstappen, ο αμείλικτος ρυθμός του Ολλανδού οδηγού αποδείχθηκε ανυπέρβλητος. Ο Verstappen πέρασε τη γραμμή του τερματισμού με άνετη διαφορά 13,7 δευτερολέπτων από τον Norris, ενώ ο Perez αρκέστηκε στην 3η θέση, αδυνατώντας να καλύψει τη διαφορά.

Ο Norris επέδειξε εξαιρετική διαχείριση του αγώνα, εξασφαλίζοντας επάξια τη 2η θέση για τη McLaren, παρά τις ανησυχίες για τον ρυθμό της στην Κίνα. Ο Perez, από την άλλη πλευρά, δεν μπόρεσε να δημιουργήσει σημαντική πρόκληση, αρκούμενος στην 3η θέση πίσω από τον αποφασιστικό Norris.

Ο Leclerc και ο Sainz τερμάτισαν στην 4η και 5η θέση, αντίστοιχα, εκτελώντας ένα σχέδιο ενός stop, το οποίο ονομάστηκε Plan D στον ασύρματο. Ενώ ο Leclerc κατάφερε να παρατείνει το πρώτο του stint και να επωφεληθεί από ένα σταμάτημα υπό το VSC στον 21ο γύρο, ο Sainz αντιμετώπισε μια πιο δύσκολη πρόκληση, παρατείνοντας το stint με σκληρά ελαστικά μέχρι το τέλος του αγώνα.

Ο Sainz κράτησε επιδέξια πίσω του τον George Russell, ο οποίος φαινόταν έτοιμος να τον προσπεράσει μέχρι που αναγκάστηκε να κάνει πίσω για να διαφυλάξει τα ελαστικά του, εξασφαλίζοντας τελικά την 6η θέση.

Η τύχη τους βελτιώθηκε περαιτέρω όταν ο Fernando Alonso επέλεξε ένα καθυστερημένο στοπ, ποντάροντας στα μαλακά ελαστικά κατά τη διάρκεια της περιόδου του SC. Παρόλο που αυτό ανέβασε τον Alonso αρχικά στην 5η θέση, αναγκάστηκε να μπει ξανά στα pit για  μέση γόμα, υποβιβάζοντάς τον από την πρώτη 10άδα. Παρ’ όλα αυτά, ο Alonso πραγματοποίησε μια εξαιρετική επίθεση, εκμεταλλευόμενος τα φθαρμένα ελαστικά των αντιπάλων και κατέκτησε την 7η θέση.

Ο Oscar Piastri υπερασπίστηκε γενναία την 8η θέση από τον Lewis Hamilton, παρά το γεγονός ότι υπέστη ζημιά στο διαχύτη του κατά τη διάρκεια μιας χαοτικής στιγμής στην πρώτη επανεκκίνηση με το αυτοκίνητο ασφαλείας. Η επαφή του Daniel Ricciardo με τον Piastri οδήγησε στην εγκατάλειψή του μετά από μια επακόλουθη σύγκρουση με τον Lance Stroll.

Ως αποτέλεσμα του συμβάντος, ο Nico Hulkenberg επωφελήθηκε, εξασφαλίζοντας τον τελευταίο βαθμό για την ομάδα Haas, τερματίζοντας μπροστά από τον Esteban Ocon της Alpine με διαφορά 2,3 δευτερολέπτων.

Επόμενος αγώνας την Κυριακή του Πάσχα (5/5) στις ΗΠΑ και στο Μαϊάμι, το βράδυ στις 23:00. Υπάρχει και το δεύτερο Sprint, το Σάββατο 4/5) στις 19:00. Δείτε εδώ τη βαθμολογία.

@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στην #F1

@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στo #WRC

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!