NEAPINED

H Taycan Turbo GT των 1.108 ίππων είναι η ισχυρότερη Porsche όλων των εποχών

Η Porsche ανεβάζει ακόμη ψηλότερα τον πήχη στα ηλεκτρικά υπέρ-υψηλών επιδόσεων με την Taycan Turbo GT που εστιάζει στην πίστα. Ενδεικτικό το «0-100» που δεν ξεπερνά τα 2,2 δευτερόλεπτα με το πακέτο Weissach. Πετά το γάντι στο Tesla Model S Plaid.

Ως το αποκορύφωμα της Porsche, αυτό το πλήρως ηλεκτρικό fastback όχι μόνο ξεπερνά τα όρια των επιδόσεων, αλλά αποδεικνύει και την δυνατότητα του στο Nürburgring, όπου σημείωσε τον απίστευτο χρόνο των 7 λεπτών και 7,55 δευτερολέπτων.

Όπως μπορείτε να δείτε η Taycan Turbo GT διαθέτει διάφορες αεροδυναμικές προσθήκες και βελτιώσεις με αποκορύφωμα το προαιρετικό πακέτο Weissach που μετατρέπει το τετραθέσιο fastback σε ένα διθέσιο track-car.

Πίσω από το πανέμορφο αμάξωμα υπάρχει ένα αναβαθμισμένο σύστημα πρόωσης με δύο κινητήρες και που προέρχεται από την Turbo S. Η Porsche δίνει έμφαση στην αναβαθμισμένη λειτουργία του πίσω ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος διαθέτει πιο ισχυρά ηλεκτρονικά ισχύος που χρησιμοποιούν καρβίδιο του πυριτίου ως υλικό ημιαγωγού.

Το αποτέλεσμα είναι μια συνδυασμένη ισχύς 790 ίππων, η οποία εκτοξεύεται στους 1.034 με ενεργοποιημένο το launch control και κορυφώνεται στους τρομερούς 1.108 PS, που είναι διαθέσιμοι για μόλις δύο συναρπαστικά δευτερόλεπτα. Αυτά τα νούμερα παγιώνουν την Taycan Turbo GT ως την ισχυρότερη Porsche παραγωγής μέχρι σήμερα, επισκιάζοντας ακόμη και τη θρυλική 918 Spyder.

Η επιλογή του πακέτου Weissach εκτοξεύει την Taycan Turbo GT από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,2 δευτερόλεπτα (2,3 δίχως αυτό), φτάνοντας την τελική ταχύτητα των 306 χλμ./ώρα. H Taycan Turbo GT είναι κατά 1-2 δέκατα του δευτερολέπτου ταχύτερη από την Taycan Turbo S.

Η διαφορά στην επιτάχυνση από στάση στα 200 χλμ./ώρα είναι ακόμη μεγαλύτερη: 6,6 ή 6,4 δευτερόλεπτα για το Taycan Turbo GT χωρίς/ με πακέτο Weissach, το οποίο είναι έως και 1,3 δευτερόλεπτα ταχύτερο από το Taycan Turbo S.

Η ξεχωριστή εξωτερική εμφάνιση περιλαμβάνει μια σταθερή πίσω αεροτομή, ένα επιβλητικό splitter με ενσωματωμένα flaps, έναν επανασχεδιασμένο διαχύτη και εντυπωσιακές ζάντες αλουμινίου με ελαστικά υψηλής πρόσφυσης.

Σε μια αξιοσημείωτη επίδειξη των δυνατοτήτων της, ένα πρωτότυπο Taycan Turbo GT σημείωσε ρεκόρ γύρου 7:07,55 στο Nürburgring τον Ιανουάριο του 2024, με τον οδηγό δοκιμών Lars Kern στο τιμόνι.

Το επίτευγμα αυτό όχι μόνο ξεπερνά το Tesla Model S Plaid κατά 18 δευτερόλεπτα, αλλά πλησιάζει εντυπωσιακά το ρεκόρ του hypercar Rimac Nevera, υπογραμμίζοντας τις εξαιρετικές επιδόσεις της Taycan Turbo GT στα τετράθυρο μοντέλα παραγωγής.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!