NEAPINED

Πόσο κοστίζει η νέα Lancia Ypsilon στην έκδοση βενζίνης Cassina Hybrid

Η Lancia διευρύνει την γκάμα της Ypsilon με την εισαγωγή μιας νέας υβριδικής έκδοσης, η οποία προστίθεται στο ηλεκτρική έκδοση που παρουσιάστηκε νωρίτερα φέτος.

Αν και η Lancia δεν έχει μπει σε πολλές λεπτομέρειες, ανακοίνωσε ότι στην έκδοση βενζίνης θα εξοπλίζεται με τον γνωστό τρικύλινδρο κινητήρα 1,2 λίτρων σε συνδυασμό με 48βολτη υβριδική υποβοήθηση και ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων e-DCT έξι σχέσεων.

Η ισχύς του φτάνει τους 100 ίππους για να προσφέρει ικανοποιητικές επιδόσεις. Συγκεκριμένα, η βενζινοκίνητη Ypsilon χρειάζεται 9,3 δευτερόλεπτα για το σπριντ των 0-100 χλμ./ώρα με μέγιστη ταχύτητα στα 190 χλμ./ώρα και μέση εργοστασιακή κατανάλωση καυσίμου στα 4,6 λίτρα/100 χλμ.

Η Lancia δίνει έμφαση στο mild hybrid σύστημα, τονίζοντας την περιστασιακή δυνατότητα να λειτουργεί σε μικρές αποστάσεις αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια χάρη στις λειτουργίες e-Creeping και το e-Queuing.

Παρόμοια με την αντίστοιχη έκδοση EV, η υβριδική έκδοση λανσάρεται στην έκδοση Edizione Limitata Cassina. Διαθέτοντας ένα γνώριμο μπλε χρώμα που συμπληρώνεται από μονάδες φωτισμού LED και ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών με «διαμαντένια» κοπή, το υβριδικό ενσωματώνει πρόσθετες εισαγωγές και μια ορατή εξάτμιση.

Στο εσωτερικό, το υβριδικό Ypsilon διατηρεί το «βελούδο» του, με θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα με μπλε «βελούδινη» ταπετσαρία. Υπάρχει ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών και μια οθόνη infotainment 10,25 ιντσών S.A.L.A., μαζί με προηγμένες τεχνολογίες υποστήριξης οδηγού, όπως ημι-αυτόνομη οδήγηση Επιπέδου 2, προσαρμοζόμενο cruise control, αυτόνομη πέδηση έκτακτης ανάγκης και έλεγχος τυφλών σημείων.

Με τιμές που ξεκινούν από 28.000 ευρώ στην Ιταλία, η υβριδική Ypsilon Cassina Hybrid προσφέρει μια σημαντικά πιο προσιτή εναλλακτική λύση σε σχέση με την ηλεκτρική Cassina έκδοση που ξεκινά από τις 40.000 ευρώ.

Ωστόσο, όσοι θέλουν μία Ypsilon βενζίνης έχουν μερικά χρόνια μπροστά τους αφού μετά το 2028 η Lancia θα πουλά μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Τουλάχιστον, σύμφωνα ε τα όσα ισχύουν μέχρι σήμερα…

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!