Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς.
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Δεν μπορουμε να μεινουμε στους 80-90 ιππους γιατι πρωτο το αυτοκινητο καποια στιγμη θα ερθει σε συνθηκε πληρους φορτιου, σε μακρινα ταξιδια με μεγαλες ταχυτητες και ανηφορες. Ενας κινητηρας 80-90 ιππων ειναι σχετικα μικρος και θα ζοριζεται σε τετοιες καταστασεις (πολυστροφιες και λοιπα). Πιστευω οτι ενας κινητηρας 1300-1400cc (η μικροτερος) με 100-120 αλογα ειναι οτι πρεπει. Τα υπολοιπα ειναι περισσοτερο για φιγουρα και για αλλου ειδους καταστασεις.
Θα συμφωνήσω με τον αρθρογράφο οτι το downsizing είναι πρωτίστως υπόθεση μάρκετινγκ. Σε δεύτερη ανάγνωση είναι ένας εύκολος τρόπος παράκαμψης των υπερβολικών εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα ενός ατμοσφαιρικού αυτοκινήτου με παραπλήσια μέγιστη ιπποδύναμη, με μπόνους οτι είναι και εξυπηρετικό στο ιδιόμορφο καθεστώς φορολόγησης της Ελλάδας.
Το downsizing είναι σήμερα ότι ήταν ο μεταβλητός χρονισμός πριν 10 χρόνια και οι πολυβάλβιδες κεφαλές πριν 20+ χρόνια. Πανάκεια δεν είναι, έχει και τα υπέρ και τα κατά του όπως άλλωστε τα περισσότερα στη «μηχανική».
Συνεχίζοντας στο μοτίβο του “Alkinoos”, γιατί downsizing στο βάρος μόνο; Γιατί όχι και στο μέγεθος; Στις γκατζετο-ευκολίες; Στα υπερμεγέθη ελαστικά;
Και μια και είμαστε και στο πνεύμα των ημερών… γιατί όχι downsizing στις απαιτήσεις και προσδοκίες μας από αυτοκίνητα που θα κινηθούν στο γνωστό Ελληνικό οδικό δίκτυο με κύριο σκοπό τη μεταφορά οικογένειας από το σημείο Α στο σημείο Β;
Οι 80 – 90 ίπποι ενός απλούστατου 8βάλβιδου κινητήρα 15-20 χρόνια πίσω δεν ήταν αρκετοί μήπως;
Γιατί μόνο “downsizing” στους κινητήρες και όχι και στο βάρος των οχημάτων; Γιατί δημιουργούμε πιο βαριά αυτοκίνητα τα οποία καταναλώνουν περισσότερο εκ κατασκευής; Ακόμα και στα αυτοκίνητα πόλης το βάρος αυξάνεται σε κάθε καινούργια “γενιά”.
Αν μειωνόταν το βάρος τους ή αν έμενε παραπλήσιο με αυτό της προηγούμενης “γενιάς”, η κατανάλωση καυσίμου θα μειωνόταν (άρα και οι ρύποι). Μάλιστα σε συνδυασμό με το “downsizing” στον κινητήρα, το αποτέλεσμα θα ήταν ακόμα καλύτερο.