ΔΙΑΦΟΡΑΔΙΑΦΟΡΑ ΘΕΜΑΤΑ

Η Toyota είναι η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία στην Ευρώπη με τις χαμηλότερες μέσες εκπομπές CO2

toyota-yaris-2012-115

Η Toyota Motor Europe (TME) αναδείχθηκε η αυτοκινητοβιομηχανία με τις χαμηλότερες εκπομπές CO2 σύμφωνα με την τελική Έκθεση 2010 που δημοσίευσαν πρόσφατα η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και η Ευρωπαϊκή Υπηρεσία Περιβάλλοντος.

Οι μέσες εκπομπές CO2 του στόλου της ΤΟΥΟΤΑ MOTOR EUROPE (TME) (αποτελούμενου από οχήματα Toyota και Lexus) ήταν 112,2 g/km, πολύ κάτω από το μέσο όρο της βιομηχανίας (140 g/km) και περίπου 16 g/km καλύτερες από το στόχο της Commission (128,35 g/km) για την TME. Τα πρόσφατα αποτελέσματα εντάσσονται στους στόχους της Commission για μείωση των εκπομπών CO2. Τα αποτελέσματα του 2010 και 2011 απαρτίζουν την πρώτη Έκθεση του είδους και θα χρησιμοποιηθούν σαν δείκτες της βιομηχανίας αυτοκινήτου, ώστε να προσδιοριστεί η απόσταση κάθε κατασκευαστή από την επίτευξη του στόχου του 2012. Σύμφωνα με τους ισχύοντες κανονισμούς, η Έκθεση του 2010 καλύπτει το 65% των λιγότερο ρυπογόνων οχημάτων κάθε κατασκευαστή.

Ο στόχος των 128,35 g/km για την ΤΟΥΟΤΑ ΜΟΤΟR EUROPE (TME) τέθηκε με βάση τις 564.633 ταξινομήσεις νέων οχημάτων Toyota και Lexus μέσα στο 2010 στα Κράτη Μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Βάσει μεθόδων υπολογισμού εκπομπών στόλων για το 2015, λαμβάνοντας υπόψη το 100% του στόλου, οι μέσες εκπομπές CO2 του στόλου της ΤΜΕ το 2010 ήταν 129 g/km, μόλις 0,7 g/km πάνω από το στόχο της εταιρίας, και ήδη κάτω από το στόχο της Commission για το 2015 – 130 g/km για το 100% του στόλου.

Το πρόσφατο αποτέλεσμα όχι μόνον επιβεβαιώνει την περιβαλλοντική υπεροχή της Toyota, αλλά επικυρώνει και την μακροπρόθεσμη παγκόσμια στρατηγική της εταιρίας με στόχο την καθαρή και βιώσιμη μετακίνηση μέσω των οχημάτων μαζικής παραγωγής με πλήρως υβριδική τεχνολογία. Το Toyota Prius που λανσαρίστηκε για πρώτη φορά το 1997 στην Ιαπωνία (και το 2000 στην Ευρώπη), ήταν το παγκοσμίως πρώτο πλήρως υβριδικό όχημα μαζικής παραγωγής, που γρήγορα κατέκτησε μια περίοπτη θέση στην ιστορία. Φέτος, η Οικογένεια Prius θα αποκτήσει δύο νέα μέλη – το επταθέσιο Prius+ και το Prius Plug-in Hybrid.

Οι αθροιστικές πωλήσεις των πλήρως υβριδικών οχημάτων Toyota και Lexus ξεπέρασαν τα 3,5 εκατομμύρια σε όλο τον κόσμο το 2011, αριθμός που πρόκειται να αυξηθεί, καθώς η Toyota συνεχίζει να επεκτείνει το λανσάρισμα των υβριδικών μοντέλων της. Στην Ευρώπη, πάνω από το 10% των οχημάτων Toyota και Lexus που πωλήθηκαν το 2011 ήταν υβριδικά. Για πρώτη φορά, η Toyota θα λανσάρει την πλήρως υβριδική τεχνολογία της στην compact B κατηγορία με το νέο Yaris Hybrid το 2012. Το Lexus GS 450h που έκανε ντεμπούτο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης 2011, θα διατίθεται επίσης το 2012.

Η Toyota πιστεύει ότι η υβριδική τεχνολογία είναι από τους πλέον αποδοτικούς και πρακτικούς τρόπους μείωσης των εκπομπών ρύπων και αύξησης της απόδοσης καυσίμου με σημαντικά βραχυμεσοπρόθεσμα οφέλη. Η εταιρία αναβαθμίζει συνεχώς τη δοκιμασμένη υβριδική τεχνολογία της μειώνοντας το βάρος των μπαταριών και βελτιώνοντας την απόδοση του Hybrid Synergy Drive. Η Toyota εξελίσσει και άλλες τεχνολογίες για την προώθηση της πράσινης μετακίνησης στο μέλλον, εξετάζοντας διάφορες λύσεις – από βιοκαύσιμα μέχρι ηλεκτρικά αυτοκίνητα και υδρογονοκίνητα οχήματα κυψελών καυσίμου. Στο πρόσφατο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο παρουσιάστηκαν δύο  νέα πρωτότυπα – το ultra-compact και ελαφρύ ηλεκτρικό FT-EV III, κατάλληλο για μικρές διαδρομές πόλης, και το FCV-R κυψελών καυσίμου, μία λειτουργική πλατφόρμα που θα οδηγήσει στο λανσάρισμα ενός μοντέλου το 2015.

Πίνακας 1 – Μέσες εκπομπές CO2 στο 65% του στόλου (στόχος 2010) (1)

Μέσες σταθμισμένες εκπομπές CO2 (65%)

Αριθμός Ταξινομήσεων

Ειδικός στόχος ρύπων

Toyota Motor Europe NV/SA

112.241

564,633

128.349

FIAT Group Automobiles S.p.A.

115.285

975,822

119.240

Automobiles Citroën

118.764

815,936

127.361

Automobiles Peugeot

119.208

974,248

127.704

Renault

120.700

1,125,141

127.045

Hyundai Motor Europe GmBH

120.858

325,603

126.725

Ford-Werke GmbH

121.128

1,076,887

126.226

Volkswagen AG

125.987

1,469,419

130.715

Adam Opel AG

126.920

935,499

130.483

SKODA auto a.s.

127.869

420,718

127.225

Bayerische Motoren Werke AG

129.253

640,021

137.409

Nissan International SA

132.131

389,818

128.875

Audi AG

133.883

589,855

140.365

Daimler AG, Stuttgart

137.762

646,067

137.323

Πίνακας 2 – Μέσες εκπομπές CO2 στο 100% του στόλου (στόχος 2015) (1)

Κατασκευαστής

Μέσες εκπομπές CO2 (100%)

Αριθμός Ταξινομήσεων

Ειδικός στόχος ρύπων

FIAT Group Automobiles S.p.A.

125.013

975,822

119.240

Toyota Motor Europe NV/SA

129.056

564,633

128.349

Automobiles Peugeot

131.021

974,248

127.704

Automobiles Citroën

131.418

815,936

127.361

Renault

133.824

1,125,141

127.045

Hyundai Motor Europe GmBH

134.244

325,603

126.725

Ford-Werke GmbH

136.552

1,076,887

126.226

SKODA auto a.s.

139.193

420,718

127.225

Adam Opel AG

139.529

935,499

130.483

Volkswagen AG

140.352

1,469,419

130.715

Bayerische Motoren Werke AG

146.355

640,021

137.409

Nissan International SA

147.197

389,818

128.875

Audi AG

151.832

589,855

140.365

Daimler AG, Stuttgart

160.166

646,067

137.323

Σημειώση: (1) Κατασκευαστές με πωλήσεις 300.000 μονάδες ή περισσότερες το 2010.
Πηγή: Η Απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής που επιβεβαιώνει τα αποτελέσματα βρίσκεται παρακάτω:

http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:L:2011:343:0097:0104:EN:PDF

caroto

Ένας για όλους και όλοι για το caroto.gr! Το προφίλ της ομάδας του μοναδικού site στο διαδίκτυο που εστιάζει στην τεχνολογία του αυτοκινήτου!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button