NEA

SCI hyMod, ένα concept με διπλή σημασία!

sci-hymod-concept-4

Μερικές φορές , μερικές απλές ιδέες μπορούν να δώσουν την λύση σε περίπλοκα ζητήματα… έστω κα αν αυτή τοποθετείται αρκετά χρόνια μακριά απο το σήμερα.

  • sci-hymod-concept-6Μία ομάδα από Ρουμάνους (συγκεκριμένα ένας μηχανικός, ένας σχεδιαστής και ένας δημοσιογράφος) είχαν την έμπνευση να δημιουργήσουν σε ψηφιακή μορφή το SCI hyMod. Πρόκειται για ένα προχωρημένης άποψης πρωτότυπο το οποίο διαθέτει δύο προσθαφαιρούμενα συστήματα πρόωσης. Για αστικές καθαρές και οικονομικές μετακινήσεις στην πόλη το hyMod κινείται από σύστημα ηλεκτροκίνησης ενώ για υπεραστικές μετακινήσεις και ταξίδια το συμπαθητικό concept μετατρέπεται σε υβριδικό με την προσθήκη μίας ΜΕΚ.

SMS=> Βίντεο: Το απόλυτο πρατήριο… μπαταριών!

  • sci-hymod-concept-5Αναλυτικότερα, το ηλεκτρικό σύστημα εδράζεται στον εμπρός άξονα και περιλαμβάνει  ηλεκτροκινητήρα ισχύος 42 kW και 200 Nm ροπής που κινεί τους εμπρός τροχούς. Στο μέσο του οχήματος, ανάμεσα στα δύο μετατρόχια, είναι τοποθετημένη μπαταρία 5 kWh που χρησιμεύει και στους δύο τρόπους κίνησης.
  • Ο πίσω άξονας είναι κατάλληλα τροποποιημένος για να υποδέχεται δύο κιτ: το «battery-pack» ή το «engine-puck» (ε, τις αποσκευές μου που να τις βάλω; στο εμπρός μέρος!). H μετατροπή γίνεται σε ελάχιστα λεπτά σε ειδικούς υποσταθμούς (hyMod STATION) και η πρόσδεση των κιτ είναι πλήρως αυτοματοποιημένη.
  • Τo κιτ της μπαταρίας περιλαμβάνει μια μεγάλη 17 kWh που προσφέρει αυτονομία έως 140 km ενώ η τελευταία μπορεί να φτάσει τα 180 km αν προστεθεί και η ενέργεια από την στάνταρ μπαταρία (των 5kWh).
  • Τo κιτ της ΜΕΚ αποτελείται από έναν βενζινοκινητήρα 82 PS που συνδέεται με ένα μικρό κόμπακτ κιβώτιο CVT. H συνδυασμένη ισχύς με τον ηλεκτροκινητήρα φτάνει τους 150 PS, η κατανάλωση είναι λιγότερο από 6 lt/100 km ενώ η αυτονομία ξεπερνά τα 600 km. Το κιτ περιλαμβάνει την δεξαμενή καυσίμου, το σύστημα ψύξης και τα παρελκυόμενα εκτός από την μπαταρία αφού το ρόλο αυτό παίζει αυτή που είναι στο μέσο του αυτοκινήτου.
  • Η ομάδα που φαντάζεται το SCI hyMod στους δρόμους εκτιμά πως το προ φόρων κόστος θα ξεκινά από 25.500€. Έχουμε δει και στα σίγουρα θα υπάρξουν και πολλές άλλες ευφάνταστες συλλήψεις που αξίζει να στεκόμαστε πέρα από τα τετριμμένα.


caroto

Ένας για όλους και όλοι για το caroto.gr! Το προφίλ της ομάδας του μοναδικού site στο διαδίκτυο που εστιάζει στην τεχνολογία του αυτοκινήτου!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά.

Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.

Το caroto team σας ευχαριστεί!