Σε ετήσιο ενδοεταιρικό forum που διοργανώθηκε πριν από μερικές μέρες η κορεατική εταιρία αποκάλυψε τα υπερτροφοδοτούμενα πλάνα της…
- Όπως έγινε γνωστό σε συνέδριο της κορεατικής εταιρίας στην Νότια Κορέα, κοντά στο κέντρο έρευνας και εξέλιξης, στα μελλοντικά σχέδια της εταιρίας περιλαμβάνεται η παραγωγή νέας γενιάς υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων με στόχο την βελτίωση της απόδοσης (καλύτερες επιδόσεις, λιγότεροι ρύποι και κατανάλωση).
- Στην περίπτωση που δεν το γνωρίζετε η Hyundai διαθέτει ήδη τους κινητήρες T-GDI (Turbo Gasoline Direct Injection) με κυβισμό 1.6 και 2.0 (τοποθετούνται μεταξύ άλλων στα Genesis Coupe, Veloster κ.α.). Η συγκεκριμένη σειρά κινητήρων θα αποκτήσει και μικρότερη έκδοση (την 1.2 T-GDI) ενώ θα υπάρξει και ένας της σειράς Kappa (ο 1.0 TCI, θα είναι τρικύλινδρος;).
O τελευταίος και μικρότερος θα αποδίδει 106 PS και 137 Nm ροπής ενώ το μπλοκ είναι αλουμινένιο και η τουρμπίνα «ενσωματωμένη» στο καπάκι (όπως περίπου στον 1.0 Ecoboost). Στο ίδιο συνέδριο έγιναν αναφορές για το νέο δίλιτρο ντίζελ μοτέρ που πληροί το Euro 6 και τα νέα κιβώτια τύπου CVT.
- Επίσης, οι Κορεάτες εξελίσσουν νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη -της γερμανικής Luk- με έξι σχέσεις που θα είναι ξηρό και θα έχει ηλεκροκινητήρες για ενεργοποιητές προς όφελος της κατανάλωσης καυσίμου. Το νέο DCT κιβώτιο θα “σηκώνει” έως 300 Nm ροπής και θα συνδυαστεί με τους νέας γενιάς κινητήρες.