Το ανανεωμένο Fiesta διατίθεται στην ελληνική αγορά με φρέσκια εμφάνιση και νέους κινητήρες…
Η ανανέωση ενός μοντέλου πολλές φορές δεν αφορά μόνο σε αισθητικές αναβαθμίσεις αλλά και στην προσθήκη νέων εκδόσεων κινητήρων. Έτσι, μετά το νέο Focus και οσονούπω τα C-MAX και Kuga (αργότερα και το Mondeo), ο Ecoboost εμπλουτίζει την γκάμα του νέου Fiesta δίνοντας νέα προοπτική στο γερμανικό supermini. Αξιοσημείωτο είναι πως καμία από τις εκδόσεις του νέου Fiesta δεν επιβαρύνεται με τέλη κυκλοφορίας μιας και η εκπομπή CO2 δεν ξεπερνά τα 99 g/km.
Την σειρά των κινητήρων συμπληρώνει η ντίζελ 1.6 TDCi Econetic που επιτυγχάνει την μικρότερη εκπομπή CO2 χάρη στην βέλτιστη αεροδυναμική, την μακρύτερη κλιμάκωση του κιβωτίου, τα ελαστικά μειωμένης αντίστασης κύλισης κ.α. Όλες οι εκδόσεις κινητήρων διαθέτουν και σύστημα stop&start και συνδυάζονται με μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων.
Αισθητικά, τα επανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα με στάνταρ φώτα ημέρας (LED για τις sport εκδόσεις), το νέο καπό, τα φλας στους εξωτερικούς καθρέπτες, τη νέα μάσκα με την ευμεγέθη εισαγωγή αέρα (δεν σας θυμίζει κάτι από Aston Martin;) και άλλες σημειακές αλλαγές αρκούν για να τονώσουν την δυναμική όψη του νέου Fiesta. Στο εσωτερικό υπάρχουν ποιοτικότερα υλικά, νέοι χρωματικοί συνδυασμοί, νέες ταπετσαρίες ενώ η κεντρική κονσόλα είναι επανασχεδιασμένη στα σημεία.
SMS=> Ford C-MAX 1.6 TDCi
Τιμές πώλησης νέου Fiesta & εξοπλισμός
Ένα ακόμη σύστημα που ξεχωρίζει είναι το MyKey με τη βοήθεια του οποίου οι γονείς αυξάνουν την ασφάλεια στην οδήγηση περιορίζοντας το βαθμό επικινδυνότητας όταν στο τιμόνι βρίσκονται τα παιδιά τους. Το σύστημα επιτρέπει στους ιδιοκτήτες να διαμορφώνουν τα όρια της μέγιστης ταχύτητας και έντασης του ηχοσυστήματος. Επίσης ενεργοποιεί τη σίγαση του ηχοσυστήματος μέχρις ότου οι επιβάτες δέσουν τις ζώνες τους και εμποδίζει την απενεργοποίηση βοηθημάτων οδηγού, συστημάτων ασφαλείας και των πιο κρίσιμων προειδοποιήσεων.