NEA

Ford, το σύστημα Active City Stop!

New Ford Fiesta, Active City Stop

Το σύστημα αποφυγής σύγκρουσης της Ford τοποθετείται πλέον και σε μικρότερες κατηγορίες όπως αυτή του Fiesta…

Ένα από τα συστήματα που αναμένεται στα επόμενα χρόνια να καθιερωθούν ακόμη και στο βασικό εξοπλισμό αρκετών μοντέλων είναι το σύστημα προειδοποίησης και αποτροπής σύγκρουσης με προπορευόμενο όχημα σε χαμηλές ταχύτητες. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το Active City Stop (ACS) της Ford που χρησιμοποιεί ένα προηγμένο αισθητήρα ανίχνευσης αντικειμένων και απόστασης που σαρώνει το δρόμο μπροστά 50 φορές το δευτερόλεπτο -δύο φορές παραπάνω από την ταχύτητα λήψης καρέ στη βιομηχανία του κινηματογράφου- για την αποφυγή συγκρούσεων με ταχύτητες μέχρι 15 χλμ./ώρα και μείωση της σφοδρότητάς τους με ταχύτητες μέχρι 30 χλμ./ώρα.

Το ACS παρακολουθεί συνεχώς την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα, υπολογίζει τον κίνδυνο πρόσκρουσης σε σταματημένο ή αργά κινούμενο αντικείμενο και προ-φορτίζει το σύστημα πέδησης του νέου Fiesta για μέγιστη απόκριση των φρένων. Αν ο οδηγός δεν ανταποκριθεί, είτε φρενάροντας ή με ελιγμό αποφυγής, το σύστημα ασκεί ταυτόχρονα πίεση πέδησης, μειώνει τη ροπή του κινητήρα και ενεργοποιεί τα πίσω αλάρμ.Το εν λόγω σύστημα λανσαρίστηκε για πρώτη φορά στο νέο Focus και περισσότεροι από 70.000 Ευρωπαίοι πελάτες το έχουν παραγγείλει μέχρι τώρα, διατίθεται ήδη με τα C-MAX, Grand C-MAX και το νέο B-MAX. Το 2011 βραβεύτηκε με μία διάκριση Euro NCAP Advanced στο Focus.

Κάθε χρόνο πάνω από μισό εκατομμύρια άτομα τραυματίζονται σε τροχαία ατυχήματα μόνο στη Βρετανία, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία και Ισπανία.  Από αυτούς σχεδόν ο ένας στους οκτώ τραυματίζονται σε οπίσθιες συγκρούσεις, δηλαδή το είδος των ατυχημάτων για τα οποία το ACS μπορεί να μειώσει τις επιπτώσεις ή να αποτρέψει εντελώς. «Στις αστικές περιοχές σημειώνονται συχνά συγκρούσεις με χαμηλές ταχύτητες, επειδή οι οδηγοί συχνά αφαιρούνται και δεν βλέπουν ότι το προπορευόμενο όχημα έχει σταματήσει» δήλωσε ο Florian Schweter, μηχανικός εξέλιξης του ACS του νέου Fiesta στη Ford Ευρώπης.

«Το ACS έχει σχεδιαστεί για να παρέχει πρόσθετη προστασία στους οδηγούς των οχημάτων Ford και τους υπόλοιπους χρήστες του δρόμου» δήλωσε ο Schweter. «Η αυτόματη ενεργοποίηση των φρένων σηματοδοτεί μία ύστατη προσπάθεια και το σύστημα είναι σχεδιασμένο ώστε να ελαχιστοποιείται το ενδεχόμενο ακατάλληλης παρέμβασής του. Ελπίζουμε οι πελάτες μας να μην το χρειαστούν ποτέ αλλά πιστεύουμε ότι χαρίζει στους οδηγούς των πόλεων πρόσθετη ξεγνοιασιά εάν γνωρίζουν ότι υπάρχει».

caroto

Ένας για όλους και όλοι για το caroto.gr! Το προφίλ της ομάδας του μοναδικού site στο διαδίκτυο που εστιάζει στην τεχνολογία του αυτοκινήτου!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!