NEA

Bentley Flying Spur, στην στρατόσφαιρα!

New-Bentley-Flying-Spur-2013 (1)

Ταχύτερη, αποδοτικότερη και ισχυρότερη η νέα Continental Flying Spur είναι ένα από τα πιο ακριβότερα που μπορεί να αποκτήσει κανείς (σίγουρα όχι εμείς)…

Είναι ένα από τα ακριβότερα μοντέλα στον κόσμο, όπως άλλωστε ισχύει για κάθε Bentley. Η πρώτη επίσημη παρουσίαση της Flying Spur θα γίνει στην Γενεύη και οι πωλήσεις (αν σας ενδιαφέρει) θα ξεκινήσουν το καλοκαίρι. Κάτω από το καπό υπάρχει ο αναβαθμισμένος 6.0 W12 με διπλή υπερτροφοδότηση και βελτιωμένη απόδοση κατά 13% με μέση τυποποιημένη κατανάλωση 14,7 lt/100 km και εκπομπή CO2 343 g/km!

Με ισχύ 625 PS/6.000 rpm και 800 Nm/2.000 rpm πρόκειται για ένα από τα ισχυρότερα μοντέλα παραγωγής αλλά και ένα από τα πιο ρυπογόνα. Την μετάδοση στους τέσσερις τροχούς με νορμάλ κατανομή 60/40 (εμπρός/πίσω, μπορεί να διακυμανθεί έως 85% πίσω ή 65% εμπρός) αναλαμβάνει αυτόματο κιβώτιο της ZF με 9 σχέσεις.

Το ογκώδες αμάξωμα των κοντά 2,5 tn απέκτησε πιο… λεπτεπίλεπτο προφίλ με το πίσω μέρος να έχει μειωθεί σε ύψος. Η αεροδυναμική έχει βελτιωθεί με συντελεστή 0,29, το συνολικό βάρος μειώθηκε κατά 50 kg ενώ το αμάξωμα είναι 4% πιο δύσκαμπτο από το προηγούμενο μοντέλο.

Σύμφωνα με την τάση της εποχής τα φωτιστικά σώματα είναι τεχνολογίας LED ενώ στην καμπίνα, με την μοναδική εικόνα από συνδυασμούς ξύλου-δέρματος σε χειροποίητη απόδοση, έχουν γίνει αλλαγές σε περίπου 600 επιμέρους σημεία και αξεσουάρ. Έμφαση έχει δοθεί στις multimedia διευκλύνσεις άνεσης με τον επιπλέον εξοπλισμό να περιλαμβάνει μεταξύ άλλων ηχοσύστημα υψηλής πιστότητας της βρετανικής εταιρείας Naim με 8-κάναλο ενισχυτή και 8 ηχεία συνολικής απόδοσης 1100 W.

TECHNICAL SPECIFICATIONS

  • Engine: 6-litre twin-turbocharged W12
  • Max Power: 616 bhp / 460 kW / 625 PS @6000 rev/min
  • Max Torque: 800 Nm / 590 lb.ft @ 2000 rev/min
  • Transmission: ZF 8-speed automatic with Quickshift, Block Shifting and wheel-mounted paddleshift
  • Driveline: Continuous all-wheel drive (40:60 rear bias)
  • Ratios: 1st : 4.71; 2nd: 3.14; 3rd: 2.1; 4th: 1.67; 5th: 1.29; 6th: 1.00; 7th: 0.839; 8th: 0.667
  • Final Drive: 2.85
  • Brakes
    • Front: 405mm ventilated discs (optional 420mm Carbon Silicon Carbide, cross drilled)
    • Rear: 335mm ventilated discs (optional 356mm, Carbon Silicon Carbide, cross drilled)
  • Wheels: New 19″ (2 finishes), opt 9.5J x 20″, opt 9.5J x 21″ (3 designs)
  • Tyres: 275/45 ZR19, 275/40 ZR20, 275/35 ZR21
  • Steering: Rack & pinion, power assisted, speed-sensitive ZF servotronic
  • Turns lock-to-lock: 2.8
  • Turning circle: 11.7 m / 38.4 feet
  • Suspension
    • Front: Four link double wishbones, computer controlled self-levelling air suspension, with anti-roll bar
    • Rear: Trapezoidal multi-link, computer-controlled self-levelling air suspension, with anti-roll bar
  • Damping: Continuous Damping Control
  • Dimensions
    • Wheelbase: 3065 mm / 120.7 in
    • Overall length: 5295 mm / 208.5 in
    • Width (across body): 1976 mm / 77.8 in
    • Width (inc. mirrors): 2208 mm / 86.9 in
    • Overall height: 1488 mm / 58.6 in
    • Fuel tank: 90 litres / 20 UK gallons / 24 US gallons
    • Boot volume: 475 litres / 16.8 cu ft
    • Kerb weight (EU): 2475 kg / 5451 lb
    • Gross vehicle weight: 2972 kg / 6546 lb
  • Performance
    • Top speed: 200 mph / 322 km/h
    • 0-60 mph: 4.3 secs
    • 0-100 mph: 9.5 secs
    • 0-100 km/h: 4.6 secs
    • 0-160 km/h: 9.5 secs
  • Fuel Consumption (EU cycle)
    • Urban: 12.6 mpg (22.4 litres/100 km)
    • Extra Urban: 27.8 mpg (10.2 litres/100 km)
    • Combined: 19.2 mpg (14.7 litres/100 km)
    • CO2 emissions: 343 g/km
  • Fuel Consumption (EPA cycle)
    • City: 12 US mpg
    • Highway: 20 US mpg
    • Combined: 15 US mpg
    • Emissions Controls: EU 5 and US LEV II

caroto

Ένας για όλους και όλοι για το caroto.gr! Το προφίλ της ομάδας του μοναδικού site στο διαδίκτυο που εστιάζει στην τεχνολογία του αυτοκινήτου!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά.

Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.

Το caroto team σας ευχαριστεί!