NEA

Range Rover Sport, με τις ευλογίες του 007!

Land_Rover-Range_Rover_Sport_2014_1000 (2)

Κάνοντας παγκόσμια πρεμιέρα στη Νέα Υόρκη πριν από μερικές μέρες το νέο Range Rover Sport είναι ελαφρύτερο, ταχύτερο και πιο ευέλικτο από ποτέ…

Land_Rover-Range_Rover_Sport_2014_1000 (9)Πόσο σημαντικό είναι το Range Rover Sport για την βρετανική εταιρία; Όσο ένα εκατομμύριο δολάρια που δαπανήθηκαν σε… 007 min για να αμειφτεί ο Daniel Craig για την προώθηση και παρουσίαση του βρετανικού SUV στην αμερικάνική έκθεση. Επί της ουσίας, το νέο SUV της εταιρίας δεν βασίζεται στο Discovery όπως συνέβαινε στο απερχόμενο μοντέλο. Μάλιστα, η σχεδίαση του αμαξώματος είναι τόσο σύγχρονη και κομψή με εμφανείς επιρροές από το Evoque.

Το πλαίσιο είναι αλουμινένιο και τα μηχανικά μέρη προέρχονται από το Range (αν και το 75% είναι εντελώς νέα εξαρτήματα όπως λέει η Land Rover) με το απόβαρο να ξεπερνά τους 2,1 τόνους. Από πλευράς διαστάσεων, το Sport είναι κοντύτερο σε μήκος (-149 mm σε σχέση με το νέο απλό Range Rover, συνολικό μήκος 4,85 m) αλλά και σε ύψος (-55 μμ) ενώ στο εσωτερικό κυριαρχεί η αίσθηση της πολυτέλειας με την σφραγίδα της βρετανικής φίρμας.

Land_Rover-Range_Rover_Sport_2014_1000 (7)Από πλευράς κινητήρων υπάρχουν οι νέοι τρίλιτροι ντίζελ TDV6 και SDV6 με απόδοση 258 και 292 PS αντίστοιχα ενώ αργότερα θα προστεθεί και το SDV8 των 4,4 lt με 339 PS και 700 Nm ροπής. Επίσης, θα υπάρξει και υβριδική έκδοση καθώς και μία νέα τρίλιτρη βενζινοκίνητη με 340 PS και μηχανικό υπερσυμπιεστή. Ωστόσο, το ενδιαφέρον συγκεντρώνει η κορυφαία έκδοση του Range Rover που εξοπλίζεται με βενζινοκινητήρα 5,0 lt επιταχύνοντας σε μόλις 5,3 sec το βαρύ αμάξωμα για την διαδικασία του «0-100». Το V8 μοτέρ με άμεσο ψεκασμό αποδίδει 510 PS με την βοήθεια, επίσης, μηχανικού υπερσυμπιεστή.

Στο νέο Range Rover Sport o υποψήφιος πελάτης έχει τη δυνατότητα να επιλέξει τον τύπο τετρακίνησης ανάλογα με τις ανάγκες του. Για παράδειγμα, αν οι μετακινήσεις του είναι περισσότερο ασφάλτινες υπάρχει η στάνταρ τετρακίνηση με κεντρικό διαφορικό Torsen και κατανομή 42/58 ανάμεσα στους δύο άξονες. Προαιρετικά υπάρχει και πακέτο με το κλασικό transfer case με κοντές σχέσεις και κατανομή 50.50 με τον πίσω άξονα να φέρει μπλοκέ διαφορικό.

Land_Rover-Range_Rover_Sport_2014_1000 (12)Τώρα, για τους σκληροπυρηνικούς του off road υπάρχει αναβάθμιση με αυξημένη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος κατά 285 mm χάρη στην αερανάρτηση ενώ το όριο για υδάτινο πέρασμα είναι 900 mm (υπάρχει σύστημα προειδοποίησης για ενδεχομένως μεγαλύτερο βάθος). Την λειτουργία της τετρακίνησης παραμετροποιεί το βελτιωμένο Terrain Response 2 ενώ γενικότερα η κίνησή του επιβλέπεται από πληθώρα ηλεκτρονικών συστημάτων. Ούτως ή άλλως, το Range Rover Sport, είναι φτιαγμένο και στημένο πρωτίστως για την άσφαλτο, όπως μαρτυρά και το ίδιο του το καταληκτικό (Sport), αλλά και η τιμή πώλησής του.

caroto

Ένας για όλους και όλοι για το caroto.gr! Το προφίλ της ομάδας του μοναδικού site στο διαδίκτυο που εστιάζει στην τεχνολογία του αυτοκινήτου!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!