H Mercedes-Benz θυμάται παλαιότερα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα από την δεκαετία του 1990 και του προγράμματος Zero-Emission Battery Research Activities (ZEBRA)…
Τώρα, η ηλεκτροκίνηση έχει πάρει για τα καλά τα πάνω της και αυτό που μένει είναι να αποδειχθούν πόσο σοφή είναι η κίνηση εταιριών (όπως η BMW με το i3, η Nissan με το Leaf, η Renault με το Zoe, το Smart Electric κ.α.) ή άλλες που κάνουν υπομονή και στοιχηματίζουν στα fuel cells (όπως η Toyota που λέει πολλά για το 2015). Πάντως, οι ειδικοί βλέπουν πως η ηλεκτροκίνηση δεν διαδίδεται με τους ρυθμούς που θα ήθελαν ενώ οι προσδοκίες σχετικά με την βελτίωση των τεχνικών χαρακτηριστικών των μπαταριών (προσφερόμενη αυτονομία, χρόνος επαναφόρτισης) προχωρά με πιο αργούς ρυθμούς από ότι θα περίμεναν. Δίχως φυσικά να αγνοούμε την πικάντικη τιμή πώλησης ενός EV…
mercedes-past-electric-cars-c-class-190-e-elektro-electric-prototype-1
mercedes-past-electric-cars-c-class-190-e-elektro-electric-prototype-10
mercedes-past-electric-cars-c-class-190-e-elektro-electric-prototype-2
mercedes-past-electric-cars-c-class-190-e-elektro-electric-prototype-3
mercedes-past-electric-cars-c-class-190-e-elektro-electric-prototype-4
mercedes-past-electric-cars-c-class-190-e-elektro-electric-prototype-5
mercedes-past-electric-cars-c-class-190-e-elektro-electric-prototype-6
mercedes-past-electric-cars-c-class-190-e-elektro-electric-prototype-7
mercedes-past-electric-cars-c-class-190-e-elektro-electric-prototype-8
Όπως και να έχει αυτή η δεκαετία ανήκει στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και εν όψει των αυστηρότερων προδιαγραφών για το CO2 φυσικό είναι αρκετοί κατασκευαστές να τα θεωρούν μέχρι και… αναγκαίο κακό. Μα, θα πείτε, τα ηλεκτρικά δεν είναι το μέλλον της αυτοκίνησης; Προφανώς και ναι αλλά δεν είμαστε και πολύ σίγουροι για τα μπαταριοκίνητα (BEV) αφού όπως μπορείτε να δείτε από το 1990 μέχρι και σήμερα η τεχνολογία των μπαταριών έχει κάνει μικρά βήματα (αντίθετα, οι παλινδρομικοί κινητήρες έχουν κάνει τεράστια άλματα) έστω και για ευνόητους λόγους. Περισσότερο πρακτική ακούγεται η κατεύθυνση προς τα ηλεκτροϋβριδικά E-REV μέχρι να φτάσουμε σε μερικές δεκαετίες στην υδρογονοκίνηση. Μέχρι τότε οι μηχανές εσωτερικής καύσης (ΜΕΚ) είναι και θα είναι το κυρίαρχο είδος…