NEA

Audi, τα πρώτα στοιχεία για το νέο A4!

Audi A3 concept/Standaufnahme

Η νέα γενιά του Audi A4 θα παρουσιαστεί μέσα στο 2014, ενώ σιγά σιγά αρχίζουν να αποκαλύπτονται κάποια στοιχεία και δεδομένα του.

G110013Ξεκινώντας από τους αριθμούς να πούμε πως το μήκος του αμαξώματος δεν θα μεγαλώσει σημαντικά παραμένοντας περίπου στα 4,70 μέτρα, ενώ πρακτικά αμετάβλητες θα παραμείνουν και οι άλλες εξωτερικές του διαστάσεις. Οι αλλαγές στο design χωρίς να είναι ριζοσπαστικές -μιας και η γενική φόρμα κρίνεται ιδιαίτερα επιτυχημένη- θα είναι αισθητές και θα προσδιορίζονται από το πιο έντονο ανάγλυφο του αμαξώματος.

Παράλληλα η μάσκα θα γίνει ακόμα πιο χαρακτηριστική και θα αποτελεί ένα πιο σφιχτό σύνολο με τους προβολείς που θα μπορούν να είναι και φουλ LED με πιο διακριτικά φωτιστικά σώματα ενώ συνολικά οι μηχανικοί της Audi θα δώσουν ιδιαίτερη προσοχή στην αεροδυναμική, μιας και είναι ένας τομέας στον οποίο παρουσιάζουν μια μικρή υστέρηση.

Audi A3 concept/InnenraumΣτο εσωτερικό η εικόνα θα παραπέμπει σε αυτή του αναμενόμενου νέου TT με την απέριττη λογική και την προχωρημένη εργονομία. Στην λίστα των έξτρα θα υπάρχει εκτός απροόπτου σύστημα Head Up Display -η χρήση του είχε οπαδούς αλλά και πολέμιους, λόγω του μεγάλου όγκου που καταλαμβάνει ο μηχανισμός του στο ταμπλό-, ενώ κάποιες πληροφορίες θα προβάλλονται και στον εσωτερικό καθρέφτη.

Το Touchpad με τη δυνατότητα εισαγωγής δεδομένων με γραφή θα υπάρχει φυσικά, δεν θα είναι πιο μεγάλο αλλά πιο έξυπνο και θα λειτουργεί παράλληλα με τη φωνητική καθοδήγηση. Η τελευταία μπορεί να ακούγεται και να είναι πιο εύχρηστη, αλλά η γραφή είναι πολύ σημαντική για τις ασιατικές αγορές γενικά και την Κίνα ειδικά, όπου αναμένεται να πωλούνται το 1/3 των νέων A4 που θα κατασκευάζονται. Παράλληλα έμφαση θα δοθεί και στα multimedia, με τον οδηγό να μπορεί μέχρις ενός σημείου να προσδιορίζει το τι θα προβάλλεται στην οθόνη της κονσόλας.

Audi A3 concept/DetailΜέχρι στιγμής υπάρχουν ξεκάθαρα στοιχεία για τον 2.0 TFSI που θα κινεί το αντίστοιχο νέο Α4 quattro. Ο οποίος θα αποδίδει 225 PS, θα χρειάζεται 6,9 lt/100 km και θα εκπέμπει 160 g CO2/km. Ακόμα πιο ψηλά θα υπάρχουν σε εύθετο χρονικό διάστημα και τα S4 και RS4, ενώ στον αντίποδα οι τετρακύλινδροι TFSI των 1.400 cc με 122 και 140 PS και με σύστημα απομόνωσης των δύο κυλίνδρων για χάρη της οικονομίας.

Το 2015 θα παρουσιαστεί και το plug-in υβριδικό A4, στο οποίο ο δίλιτρος TFSI, με 211 PS -εδώ, θα συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 95 PS- ενώ ο συνδυασμός εκτός από καλές επιδόσεις θα μπορεί να εξασφαλίζει και μια καθαρά ηλεκτρική κίνηση για περίπου 50 km. Για το απώτερο μέλλον πάντως γίνονται σκέψεις και για ένα υβριδικό diesel, προκειμένου να αυξηθεί κι άλλο η αυτονομία. Ίδωμεν…

Με τη συνεργασία του carzine.gr

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Back to top button