NEAΔΙΑΦΟΡΑΔΙΑΦΟΡΑ ΘΕΜΑΤΑ

Στο σφυρί συλλεκτική Maserati 450S για 5,5 εκ. ευρώ!

Maserati_450S_1949_Prototype_Fantuzzi (8)

Πρόκειται για το αγωνιστικό από την Carrozzeria Fantuzi με το οποίο ο Stirling Moss έτρεξε το 1956 στον αγώνα Mille Miglia…

Στο παρασκήνιο του ιστορικού Grand Prix του Μονακό (στις 10 Μαΐου)  η RM Auctions θα διοργανώσει δημοπρασία από 80 κλασικά αυτοκίνητα σε άριστη κατάσταση. Από αυτά ξεχωρίζει η εκπληκτική Maserati 450S από της οποίας το βολάν έχουν πιάσει μεταξύ άλλων οι Stirling Moss και Manuel Fangio. Μάλιστα, αυτή η Maserati αναμένεται να πετύχει και την μεγαλύτερη τιμή που μπορεί να αγγίξει τα 5,5 εκ. ευρώ!

Το μοντέλο που βλέπετε στις φωτογραφίες ανακατασκευάστηκε το 1987 με γνήσια ανταλλακτικά πιστοποιημένα από την Maserati. Αρχικά, είχε κυκλοφορήσει ως Maserati 350S με 6κύλινδρο μοτέρ και αριθμό σασί 3501. Στην διάρκεια του Mille Miglia, με οδηγό τον Stirling Moss και συνοδηγό τον Dennis Jenkinson, τα φρένα υπερθερμάνθηκαν και μετά από έξοδο το αυτοκίνητο υπέστη βαριά ζημιά.

Μετά το ατύχημα το αγωνιστικό βρήκε χρήση ως πρωτότυπο δοκιμών για την 450S (ουσιαστικά αυτή ήταν μία πρωτότυπη 450S), με αυξημένο μεταξόνιο και νέο V8 κινητήρα. Το αμάξωμα επιμελήθηκε ο καροσερίστας Fantuzzi και μετά το σουηδικό GP του 1956 η Maserati σκονιζόταν στο γκαράζ της ιταλικής εταιρίας για να πουληθεί το 1965 ως κουφάρι (δίχως μοτέρ). Ένας από τους αγοραστές την μετέφερε στις ΗΠΑ όπου τοποθέτησε ένα V8 κινητήρα από Corvette μέχρι να εμφανισθεί το 1981 ένας Ιταλός συλλέκτης για να βγάλει εισιτήριο επιστροφής και το αυτοκίνητο να ανακατασκευαστεί στις προδιαγραφές της 450S.

Έτσι, ο αμερικανικός V8 αντικαταστάθηκε από εκείνον της Maserati με τέσσερα 45άρια καρμπυρατέρ Webber με την ισχύ να φτάνει τα 520 άλογα στους πίσω τροχούς μέσω μηχανικού κιβώτιου 5 σχέσεων. Η εμπρός ανάρτηση έχει διπλά ψαλίδια, πίσω συναντάμε άξονα De Dion, τα αμορτισέρ είναι τηλεσκοπικά ενώ οι τροχοί επιβραδύνονται από τέσσερα ταμπούρα. Αξίζει να σημειωθεί πως η Maserati, εκτός από το πρωτότυπο 450S, κατασκεύασε άλλα 11 αντίτυπα του μοντέλου. Ως εκ τούτου πρόκειται για ένα από τα πιο σπάνια κλασικά αυτοκίνητα στην ιστορία των δημοπρασιών. Περισσότερα άρθρα με ιστορικό ενδιαφέρον μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!