NEA

Dodge Challenger SRT Hellicat για ατελείωτα πατιλίκια.

Dodge-Challenger-SRT-Hellcat-4

Μπορεί να μην είναι Charger σαν τον κλασικό General Lee, αλλά αν οι Dukes έκοβαν σήμερα βόλτες είναι βέβαιο πως θα ήθελαν αυτό το αυτοκίνητο…

Η ονομασία Hellcat μιλά από μόνη της για το ισχυρότερο Dodge Challenger που έχει υπάρξει μέχρι σήμερα. Και αυτό διότι κάτω από το καπό υπάρχει ο V8 Ηemi των 492 ίππων του απλού SRT, με μειωμένη χωρητικότητα κατά 200 κ.εκ. -στα 6,2 λίτρα- αλλά με μηχανικό υπερσυμπιεστή που ανεβάζει την ισχύ στα 600 άλογα και στα 780 Nm.

Η Dodge δεν ανακοινώνει επίσημα νούμερα, κάτι που ισχύει και για τις επιδόσεις, αλλά αν σκεφτεί κανείς ότι το απλό SRT προσεγγίζει τα 300 καταλαβαίνετε τι γίνεται με το Hellcat. Το οποίο μπορεί να έχει είτε (ενισχυμένο) χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων είτε ένα αυτόματο με 8, ενώ παράλληλα διαθέτει και αρκετά προγράμματα (Modi Sport, Track και διάφορα προσωποποιημένα), με τα οποία επιλέγονται οι παράμετροι λειτουργίας των μηχανικών του μερών μέσω της οθόνης αφής είτε από μπουτόν στην κεντρική κονσόλα.

Για την καθημερινή χρήση του Hellcat ή για οποιονδήποτε άλλο λόγο μπορεί κανείς να περιορίσει την απόδοση του κινητήρα κι όχι μόνο, με τη βοήθεια του κλειδιού. Με τον τρόπο αυτό ο V8 δεν ανεβάζει πάνω από τις 4.000 σ.α.λ., το αυτόματο κιβώτιο δεν επιλέγει 1η, το launch control απενεργοποιείται, το ESP λειτουργεί με το πιο ευαίσθητο πρόγραμμά του, τα paddles τίθενται εκτός λειτουργίας, ενώ τα πάντα επανέρχονται στο κανονικό μόνο αν εισαχθεί ένας τετραψήφιος κωδικός.

Οπτικά το Dodge Challenger SRT Hellcat ξεχωρίζει με τις ζάντες των 20 ιντσών του, τις επιπλέον εισαγωγές αέρα, τα μεγαλύτερα αεροδυναμικά βοηθήματα και τα φρένα της Brembo, ενώ στο εσωτερικό υπάρχουν άλλα όργανα και ειδικές επενδύσεις. Θα είναι διαθέσιμο προς τα τέλη της χρονιάς σε άγνωστες προς το παρόν τιμές πώλησης.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button