ΑΓΩΝΕΣ

Le Mans 2014, ένας ακόμη θρίαμβος για την Audi!

2014-24-Heures-du-Mans-1-AUDI-SPORT-TEAM-JOEST-(DEU)-AUDI-R18-E-TRON-QUATTRO-MJA-1424A-MJ1-1314-2_hd

Στο 82ο αγώνα του Le Mans τα R18 e-tron έδειξαν την μεγαλύτερη αντοχή διευρύνοντας την κυριαρχία τους με την Audi να φτάνει τις 13 νίκες, το μοναδικό Toyota TS040 κατάφερε να κατακτήσει την 3η θέση του βάθρου ενώ μεγάλη ήταν η απογοήτευση για την Porsche…

2014-24-Heures-du-Mans-8-TOYOTA-RACING-(JPN)-TOYOTA-TS-040-HYBRID-MJA-1424A-MJ2-4171_hdΑν και η Toyota κατάφερε να κάνει μια εντυπωσιακή εμφάνιση -ειδικά αν σκεφθεί κανείς πως ο προϋπολογισμός των Ιαπώνων για το Le Mans είναι περίπου ο μισός αυτού της Porsche και το 1/3 του αντίστοιχου της Audi- όλα κρίθηκαν στο νυχτερινό σκέλος του αγώνα. Στην διάρκεια της 14ης ώρας το TS040 Hybrid που οδηγούσε ο Nakajima αναγκάστηκε να εγκαταλείψει εντελώς τον αγώνα λόγω προβλημάτων στο ηλεκτρικό κύκλωμα. Τελικά, το TS040 με το Νο 8 των Davidson/Lapierre/Buemi κατάφερε να βγάλει ασπροπρόσωπη την Toyota παρόλο που την 2η ώρα του αγώνα είχε πέσει πάνω στην μπαριέρα λόγω της βροχής- και χρειάστηκε να περάσει από βαριά επισκευή.

2014-24-Heures-du-Mans-20-PORSCHE-TEAM-(DEU)-PORSCHE-919-HYBRID-ACA-1424H--D316471_hdΜε αυτά και αυτά τα Audi κατάφερε να ανακτήσει το χαμένο έδαφος. Τα οποία τερμάτισαν πρώτα τον αγώνα με τους Fassler/Lotterer/Treluyer και Di Grassil/Gene/Kristensen να κάνουν το «1-2» αντίστοιχα και την γερμανική εταιρία να συνεχίζει την κυριαρχία (και τον Kristensen να μην καταφέρνει να κάνει την 10η νίκη). Μάλιστα, τα Audi αντιμετώπισαν και αυτά κάποια προβλήματα (με την τουρμπίνα τους και κάποιο συγκεκριμένο εξάρτημα της Garrett) αλλά όχι τόσα όσα τα Porsche τα οποία τελικά τερμάτισαν τον αγώνα στην 37η και 38η θέση, παρόλο που η 919 Hybrid των Bernhard/Webber/Hartley είχε περάσει στην 1η θέση στην 16η ώρα του αγώνα (το οποίο αργότερα εγκατέλειψε λόγω προβλήματος στον κινητήρα) όταν το Audi No 1 μπήκε στα pits λόγω προβλήματος με το τούρμπο.

2014-24-Heures-du-Mans-61-AF-CORSE-(ITA)-FERRARI-F458-ITALIA-ACA-1424H--D316150_hdΣτην κατηγορία LMP2 η Jota Sport με οδηγούς τους Dolan/Tincknell/Turvey και το αγωνιστικό Zytek-Nissan Z11SN κατάφερε να κερδίσει τον αγώνα, ενώ μεγάλη εμφάνιση έκανε η Ferrari στην κατηγορία LM GTE Pro με την 458 Italia και τους Bruni/Vilander/Fisichella. Στην LM GTE Am κυριάρχησε η Aston Martin με την αγωνιστική Vantage V8 και οδηγούς τους Poulsen/Heinemeier/Thiim.

2014-24-Heures-du-Mans-20-PORSCHE-TEAM-(DEU)-PORSCHE-919-HYBRID-MJA-1424A-MJ1-1212-2_hd (1)Αξίζει να σημειωθεί πως σε ότι αφορά στα πρωτότυπα LMP1 και σε διάφορες χρονικές στιγμές του αγώνα, τα Toyota είχαν διαθέσιμη και τη μεγαλύτερη ισχύ, που ξεπερνά τα 1.000 άλογα. Στην ευθεία Hunadieres τα πιο γρήγορα ήταν επίσης τα Toyota, που έφτασαν τα 339,1 χλμ./ ώρα. Ακολούθησαν τα Audi με 336 και οι Porsche με 332,9 χλμ/ώρα. Αν λάβει κανείς υπόψη του το μεγάλο μήκος (6 χιλιόμετρα) της ευθείας και η πιο μικρή διαφορά παίζει ρόλο. Από πλευράς ανάκτησης ηλεκτρική ενέργειας και αντίστοιχα ηλεκτρικού boost μπροστά ήταν η Porsche, αλλά και η Toyota με 6 MegaJoule. Αντίστοιχα η Audi κατατάσσεται στην κατηγορία των 2 MegaJoule. Στις περιβόητες στροφές Porsche, όπου έγινε στις ελεύθερες δοκιμές το τρομακτικό ατύχημα του Duval, η ταχύτητα εισόδου για τα αυτοκίνητα της κατηγορίας LMP1 ήταν 245 χλμ./ ώρα κι αυτή της εξόδου 270!

Παρακάτω μπορείτε να δείτε την πλήρη κατάταξη του 82ου Le Mans.

le mans 2014 first results

@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στην #F1

@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στo #WRC

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!