Οι δύο εταιρίες συμφώνησαν στην από κοινού εξέλιξη της ασύρματης φόρτισης για ηλεκτρικά και υβριδικά plug-in μοντέλα τους.
Ένα από τα επόμενα και μεγαλύτερα βήματα για την ηλεκτροκίνηση είναι η ασύρματη φόρτιση (wireless charging) και το γεγονός πως δύο από τις μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες ενώνουν τις δυνάμεις τους για την εξέλιξη της τεχνολογίας δείχνει την βαρύτητα του θέματος. Η ουσία είναι πως τόσο η BMW όσο και η Mercedes θα χρησιμοποιούν μία κοινή πλατφόρμα, μία κίνηση πολύ σωστή αν δεν θέλουμε στο μέλλον να γεμίσουμε από διαφορετικούς φορτιστές (ασύρματους ή ενσύρματους).
Ως γνωστόν η ασύρματη φόρτιση στο αυτοκίνητο περιλαμβάνει δύο βασικά εξαρτήματα: ένα δευτερεύον πηνίο που βρίσκεται στο κάτω μέρος του αυτοκινήτου και ένα πρωτεύον που βρίσκεται κάτω από μία πλάκα στο έδαφος. Η μεταφορά της ενέργειας γίνεται όταν το αυτοκίνητο βρεθεί πάνω από την πλάκα δίχως να υπάρχει κανένα καλώδιο. Ο ρυθμός φόρτισης γίνεται στα 3,6 kW με βαθμό απόδοσης 90% (ουσιαστικά υπάρχει απώλεια 10%). Η ισχύς αυτή αρκεί για να φορτίσει ένα plug-in υβριδικό σε περίπου τρείς ώρες ενώ υπάρχει η προοπτική η ισχύς να αυξηθεί στα 7 kW και να μειωθεί ο χρόνος φόρτισης.