ΔΙΑΦΟΡΑΔΙΑΦΟΡΑ ΘΕΜΑΤΑ

«Πράσινο φως» για το νέο Pony!

Pony namco car

Η PONY-NAMCO πήρε άδεια από το υπουργείο Ανάπτυξης για να ξεκινήσει η παραγωγή του θρυλικού μοντέλου στη Θέρμη Θεσσαλονίκης…

Μετά από την σχετική ανακοίνωση της εταιρίας NAMCO για «γραφειοκρατικές κωλυσιεργίες» και την απάντηση του υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, τελικά το νερό μπαίνει στο αυλάκι και σύμφωνα με δηλώσεις του υφυπουργού Ανάπτυξης, Οδυσσέα Κωνσταντινόπουλο στο κανάλι Star, «δόθηκαν οι σχετικές άδειες από την ΕΣΥΔ στην αρμόδια κρατική αρχή διαπίστευσης, την ΕΒΕΤΑΜ, (Βιομηχανική Έρευνα, Τεχνολογική Ανάπτυξη, Εργαστηριακές Δοκιμές Πιστοποιήσεων και Ποιότητας) να κάνει την πιστοποίηση και να προχωρήσει στις απαραίτητες διαδικασίες».

Μεταξύ άλλων ο κ. Κωνσταντινόπουλος αναφέρθηκε σε επένδυση με πολλαπλά οφέλη για τις 410 θέσεις που θα δημιουργηθούν άμεσα αλλά και για τις 2.500 θέσεις που θα ακολουθήσουν. Εν τω μεταξύ, ο κ. Τζανέτος Κοντογούρης, ο ιδιοκτήτης της «NAMCO HELLAS Α.Ε.Β.Ε», έκανε γνωστό πως το νέο Pony θα έχει τιμή πώλησης κάτω από τις 7.000€ και φυσικά θα διαθέτει έγκριση τύπου σύμφωνη με τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές.

SMS==> Korres Project 4, από άλλο πλανήτη [upd+vid]

Οι πληροφορίες λένε πως κάτω από το καπό του νέου Pony θα υπάρχουν τετρακύλινδροι κινητήρες 1.300 ή 1.400 cc με απόδοση 75-80 άλογα και μετάδοση με μηχανικό κιβώτιο, και απόβαρο στα 800 kg. Ο προγραμματισμός περιλαμβάνει αρχικά την παραγωγή του βενζινοκίνητου «Pony», ενώ στη δεύτερη φάση παραγωγής η εταιρεία θα προχωρήσει και στην κατασκευή μίας ντίζελ έκδοσης, μία 4Χ4, καθώς και μια ηλεκτροκίνητης.

SMS==> Η ιστορία -και η εξόντωση- της Ελληνικής βιομηχανίας αυτοκινήτου [upd]

Για να δούμε, βέβαια, αν το νέο Pony και εφόσον παραχθεί, θα έχει άδεια επιβατικού, καθώς το αυθεντικό ήταν μόνο ως επαγγελματικό. Ας ελπίσουμε, τα παραπάνω να μην μείνουν μόνο στα λόγια και στην καλλιέργεια μίας αναπτυξιακής εικόνας και να δούμε πραγματικό έργο. Γιατί ωραίες οι δηλώσεις, αλλά κανένας δεν μίλησε για οικονομικά μεγέθη, επενδυτικά κεφάλαια, βασικούς προμηθευτές κινητήρων, λεπτομέρειες για το εργοστάσιο στην Θέρμη, βιομηχανικό εξοπλισμό κ.λπ.

[accordion close=”1″ title=”Άποψη: Η καλή είδηση της ημέρας…“]Σε μια δύσκολη εποχή από κάθε άποψη, όλοι μας ψάχνουμε για την καλή είδηση της ημέρας, του μήνα, της χρονιάς…

Γυμναστική και σωστή διατροφή και κανείς δεν έχει ανάγκη από βιταμίνες και λοιπά συμπληρωματικά. Όπως και ένα καλοκουρδισμένο πλαίσιο/σασί, που δεν χρειάζεται απαραίτητα τις αντιστρεπτικές ράβδους και λοιπές βελτιώσεις. Ωστόσο, μία κυρίως οικονομικά ταλαιπωρημένη κοινωνία, προφανώς και έχει ανάγκη τις καλές ειδήσεις για να τονωθεί η ψυχολογίας της. Η τελευταία όμως σε καμία περίπτωση δεν αρκεί για να υλοποιηθούν και στην πράξη τα λόγια. Που θέλω να καταλήξω;

«Η PONY-NAMCO πήρε άδεια από το υπουργείο Ανάπτυξης για να ξεκινήσει η παραγωγή του θρυλικού μοντέλου στη Θέρμη Θεσσαλονίκης…». Ωστόσο, αρκεί μία καλή είδηση να αναπαραχθεί κυρίως από την τηλεόραση για να ξαναπάρει εμπρός η ελληνική βιομηχανία αυτοκινήτου; Εννοείται πως δεν αναφέρομαι στους αμαξοποιούς προηγουμένων δεκαετιών, αλλά για το διάσημο Pony που ο κάθε Έλληνας θα ήθελε να το δει να κυκλοφορεί στους δρόμους.

Ο ιδιοκτήτης της εταιρίας μιλά για ένα σύγχρονο και φτηνό αυτοκίνητο που θα καλύπτει τις ανάγκες κάθε Έλληνα. Από την άλλη, τα πολιτικά πρόσωπα δράττονται της ευκαιρίας και μιλούν για θέσεις εργασίας και ανάπτυξη.

«Η γραμμή παραγωγής θα στηθεί στην Θέρμη της Θεσσαλονίκης, το νέο εργοστάσιο θα συμβάλλει στην μείωση της ανεργίας, το νέο PONY (που είχε έγκριση μόνο ως επαγγελματικό) θα έχει 4κύλινδρους 1.400άρηδες κινητήρες (κατασκευαστής;), στο μέλλον θα υπάρξει και σε ηλεκτρική έκδοση…», και άλλες καλές ειδήσεις που αναπαράγονται/αναμοχλεύονται τις τελευταίες μέρες από τα μέσα ενημέρωσης.

Βέβαια, στα λόγια πολλά μπορούν να πουν πολλοί. Και όπως συνηθίζεται στην Ελλάδα, αγνοούμε ένα βασικό ερώτημα, όταν από αυτό ξεκινά κάθε μεγάλο επιχειρηματικό πλάνο ανεξαρτήτου προϊόντος: «Ποιός θα βάλει τα λεφτά;».[/accordion]

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά.

Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.

Το caroto team σας ευχαριστεί!