NEA

Ferrari FXX K με 1.050 άλογα!

Ferrari-FXX-K-1

Η ιταλική φίρμα έδωσε στην δημοσιότητα μερικές φωτογραφίες της FXX K που παρουσιάστηκε στην διάρκεια της εκδήλωσης Finali Mondiali που έγινε στο Abu Dhabi…

Ουσιαστικά πρόκειται για την hardcore εκδοχή της LaFerrari και μέχρι να αποκαλυφθεί, μας ήταν γνωστή ως LaFerrari XX. Τώρα, η FXX K (που αποτελεί τον διάδοχο της FXX και το K προέρχεται από το KERS) θα είναι το πρώτο μοντέλο της Ferrari που θα λανσαριστεί για το επόμενο έτος και οι πληροφορίες μας λένε πως η συνολική ισχύς θα φτάνει τα 1.050 PS, εκ των οποίων τα 860 άλογα θα προέρχονται από τον V12 κινητήρα και τα υπόλοιπα 190 από τον ηλεκτροκινητήρα. Εννοείται πως προορίζεται μόνο για χρήση σε πίστα και για όσους ενδιαφέρονται η τιμή πώλησης δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί φήμες λένε για 3 εκ. δολάρια το κάθε ένα από τα 40 κομμάτια που θα υπάρξουν).

Η αναβάθμιση της ισχύος προέρχεται από διάφορες βελτιώσεις του ατμοσφαιρικού μοτέρ των 6,2 lt (νέοι εκκεντροφόροι, μηχανικά αντί για υδραυλικά ωστήρια, επανασχεδιασμένοι αυλοί εισαγωγής, ελεύθερη εξαγωγή δίχως σιλανσιέ κ.α.), καθώς και του υβριδικού συστήματος HY-KERS που προσφέρει τέσσερα προγράμματα κίνησης: το Qualify (για μέγιστη απόδοση σε λίγους γύρους), το Long Run (για βέλτιστη απόδοση και επιδόσεις), το Manual Boost (στιγμιαία έξτρα ώθηση) και το Fast Charge (για γρήγορη φόρτιση της μπαταρίας).

Σύμφωνα με την Ferrari το κάθετο αεροδυναμικό φορτίο (down force) έχει αυξηθεί έως 50% παράγοντας αρνητική άντωση έως 540 kg με ταχύτητα 200 km/h (η LaFerrari παραγωγής παράγει στην ίδια ταχύτητα μόλις …230 kg). Η σκληροπυρηνική Ferrari διαθέτει σλικ ελαστικά της Pirelli με αισθητήρες που παρακολουθούν συνεχώς την καταπόνηση, τις δυνάμεις, την πίεση και την θερμοκρασία (των ελαστικών). Φυσικά, από το τιμόνι δεν απουσιάζει το κλασικό μανετίνο με πέντε ρυθμίσεις για το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό E-Diff, το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης F1-Trac, το σύστημα ελέγχου γωνίας ολίσθησης Racing SSC (Side Slip Angle Control) και το υψηλών επιδόσεων ABS.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Αγαπάτε το Caroto όσο και εμείς;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να επενδύουμε στο ποιοτικό περιεχόμενο που διαβάζετε καθημερινά.

Μία μικρή υποστήριξη στο έργο μας θα ήταν να απενεργοποιήσετε για το συγκεκριμένο ιστότοπο το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.

Η ομάδα του Caroto