ΔΙΑΦΟΡΑΔΙΑΦΟΡΑ ΘΕΜΑΤΑ

H Lego προσπέρασε την… Ferrari!

Ferrari Lego

Η πασίγνωστη εταιρία από την Δανία φόρεσε τα γυαλιά στους Ιταλούς με την Lego να αποτελεί το ισχυρότερο brand name στον κόσμο, σύμφωνα με την Brand Finance…

Ferrari Lego 2Επί σειρά ετών η επωνυμία της Ferrari αποτελούσε το ισχυρότερο brand name παγκοσμίως. Ωστόσο, η μέτρια πορεία της Scuderia τα τελευταία χρόνια στο πρωτάθλημα της Formula 1, έχει αρνητικές επιπτώσεις στην εικόνα της ιταλικής φίρμας με αποτέλεσμα την ξεπεράσει ακόμη και η Lego! Τα τελευταία δύο χρόνια η Ferrari απολάμβανε την πρώτη θέση στην λίστα Global 500 της Brand Finance με τα ισχυρότερα brand names και πλέον έχει κατρακυλήσει στην 1oη θέση. Πάντως, η Ferrari παρόλο που έχασε σε κύρος, δεν χάνει και σε αξία με τις πωλήσεις και την αξία της εταιρίας να έχει αυξηθεί κατά 18% στα 4,7 δισ. δολάρια. the worlds most powerful brands 2014Για το 2014, η Lego κατάφερε να προσπεράσει την Ferrari, χάρη και στην προώθηση που έδωσε στην γνωστή εταιρία παιχνιδιών η μεγάλη επιτυχία της παραγωγής «Lego Movie» με έσοδα που ξεπέρασαν τα 500 εκ. δολάρια σε όλο τον κόσμο! Όπως μπορείτε να δείτε στην διπλανή εικόνα την Lego ακολουθούν οι PWC, Red Bull, Unilever, McKinsey, Burberry, Rolex, Loreal, Coca-Cola και η Ferrari μαζί με την NIKE. Παρακάτω μπορείτε να δείτε την λίστα με τις μεγαλύτερες σε αξία εταιρίες στον κόσμο. the worlds most valuable brands 2014 Global 500

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!