ΔΙΑΦΟΡΑΔΙΑΦΟΡΑ ΘΕΜΑΤΑ

Η BILSTEIN Παρουσιάζει Σπάνια Οχήματα

1_Mrs Orangina: Το χαρακτηριστικό της “Mrs Orangina” είναι η βαφή. Τα BILSTEIN B6 αμορτισέρ υψηλών επιδόσεων κάνουν το Audi coupé του 1972 να συμπεριφέρεται σαν καινούργιο

Η Techno Classica, το πιο σημαντικό σημείο συνάντησης για την αυτοκινητιστική σκηνή και η κορυφαία έκθεση για τα κλασικά αυτοκίνητα, θα καλύψει όλες τις επιθυμίες των θαυμαστών του κλασικού αυτοκινήτου στο Essen, από 15 έως 19 Απρίλη…

Ο ειδικός στις αναρτήσεις, παρουσιάζει τους στενούς δεσμούς του με το παρελθόν, μέσω του τμήματος Ειδικών Αιτημάτων Πελατών (KSW), όπου εργάζονται ειδικευμένοι τεχνίτες, οι οποίοι ασχολούνται με την επιδιόρθωση και αποκατάσταση κλασικών αμορτισέρ. H BILSTEIN θα τεκμηριώνει την ικανότητα της στο κλασικό αυτοκίνητο στην Αίθουσα 3.0, Περίπτερο 163 με δύο πολύ ιδιαίτερα και σπάνια αυτοκίνητα – το Audi 100 Coupé S “Mrs Orangina” και το Ford Capri RS2600 Rallye με το οποίο, ο Walter Röhrl κέρδισε τα πρώτα του αγωνιστικά παράσημα.

2_Ford Capri RS2600: Το Ford Capri RS 2600 με BILSTEIN B6 αμορτισέρ υψηλών επιδόσεων.Πίστευαν ότι έχει διαλυθεί εδώ και καιρό και εμφανίστηκε ξανά, 40 χρόνια αργότερα σ έναν αχυρώνα στο Husum: Το Ford Capri RS 2600, με το οποίο ο Walter Röhrl ξεκίνησε τη μοναδική του καριέρα στο Ολυμπιακό rally του 1972 από το Κίελο στο Μόναχο. Τώρα, ο 230 ίππων, θρύλος των rally από το συνεργείο βελτιώσεων των αδελφών Jochi και Ernie Kleint από το Αμβούργο, μπορεί να το θαυμάσει κανείς στο περίπτερο της BILSTEIN. Το σπάνιο κλασικό μοντέλο, μόνο δέκα από τα οποία είχε κατασκευαστεί ο Kleint για αγώνες εκείνη την εποχή, έχει πλέον αποκατασταθεί στο “Autonome Jugendwerkstätten” κέντρο εκπαίδευσης νεολαίας στο Αμβούργο, σύμφωνα με τις αρχικές προδιαγραφές. Το τμήμα Ειδικών Αιτημάτων Πελατών είναι υπεύθυνο για την ανακατασκευή των αμορτισέρ σύμφωνα με τα γνήσια με βάση τα BILSTEIN Β6.

Το δεύτερο στολίδι στο περίπτερο της BILSTEIN –  η “Mrs Orangina“- πέρασε όλο το 2014 σε “ινστιτούτο ομορφιάς”. Περίτεχνη βαφή με το χαρακτηριστικό πορτοκαλί χρώμα, βοήθησε το όμορφο Audi 100 Coupé S του 1972 να λάμψει ξανά. Ο Ιδιοκτήτης Michael Peschel, είχε επίσης ανανεώσει όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά. Το κουπέ των 112 ίππων, από τα οποία πλέον μόνο 400  υπάρχουν σε όλο τον κόσμο, βρίσκεται φέτος και πάλι στο δρόμο και είναι εξοπλισμένο με BILSTEIN B6 αμορτισέρ υψηλών επιδόσεων, που είναι ακόμη διαθέσιμα για το Audi 100 Coupé S, σε συνδυασμό με τα εργοστασιακά ελατήρια. Αυτό το σπάνιο έκθεμα μπορεί να το θαυμάσει κάποιος, σε όλο του το μεγαλείο σε ιστορικά γεγονότα.

Εκτός από τα δύο θεαματικά κλασικά αυτοκίνητα με αμορτισέρ BILSTEIN, ο ειδικός στις αναρτήσεις, τεκμηριώνει την ικανότητα του στο κλασικό αυτοκίνητο, μεταξύ άλλων, με τις ειδικά προσαρμοσμένες εκδόσεις των coilover αναρτήσεων BILSTEIN B14 και B16 για την Porsche 964 RSR από τις αρχές της δεκαετίας του ‘90 και των ανακατασκευασμένων αμορτισέρ για την Alfa Romeo Giulia Type 105, η οποία εμφανίστηκε για πρώτη φορά το 1966. Εκτός όλων αυτών, οι ειδικοί της BILSTEIN, θα δίνουν πολύτιμες συμβουλές για κλασικά και σύγχρονα αυτοκίνητα. Οι θαυμαστές των κλασικών αυτοκίνητων θα βρουν επίσης μεγάλη ποικιλία εφαρμογών που ταιριάζουν με σχεδόν όλα τα μοντέλα στην ιστορία της αυτοκινητοβιομηχανίας στον κατάλογο  “BILSTEIN Classic Program”.

BILSTEIN: Αίθουσα 3.0, Περίπτερο 163

www.bilstein.gr
https://www.facebook.com/bilsteingr

caroto

Ένας για όλους και όλοι για το caroto.gr! Το προφίλ της ομάδας του μοναδικού site στο διαδίκτυο που εστιάζει στην τεχνολογία του αυτοκινήτου!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!