NEA

Νέο Peugeot 308: Κυρίαρχο είδος σε όλα τα πεδία!

Peugeot-308_2014_1600x1200_wallpaper_01

Βασισμένο σε ένα εντελώς νέο πλαίσιο και εφοδιασμένο με σειρά πρωτοποριακών τεχνολογιών και εξαιρετικά αποδοτικών κινητήρων, το νέο Peugeot 308 πρωταγωνιστεί στην κατηγορία του!

Δύο χρόνια μετά την παρουσίασή του, το PEUGEOT 308 έγινε το παγκόσμιο best-seller της μάρκας. Σε μία εξαιρετικά ανταγωνιστική κατηγορία όπως η ευρωπαϊκή αγορά του segment C, το 308 φιγουράρει στις 3 πρώτες θέσεις (3ο σε πωλήσεις στην κατηγορία hatchback & estate στην Ευρώπη)!

Peugeot-308_2014_1600x1200_wallpaper_22Μοναδικό στυλ και υψηλή τεχνολογία. Κομψό και δυναμικό, το νέο PEUGEOT 308 έχει ισορροπημένες αναλογίες και χαρακτηρίζεται από καθαρές γραμμές οι οποίες ακολουθούν τη μηχανολογική του δομή, δημιουργώντας μια στιβαρή εμφάνιση και έναν ιδανικό συγκερασμό κομψότητας, σπορ χαρακτήρα και υψηλής ποιότητας. Βασισμένο στην νέα ριζοσπαστική πλατφόρμα EMP2 και σε συνδυασμό με μια σειρά καινοτόμων υλικών και τεχνολογιών, το νέο Peugeot 308 έχει μειωμένο κατά 140 κιλά βάρος, στοιχείο που του προσδίδει εξαιρετικά οδηγικά χαρακτηριστικά, υψηλή απόδοση και κορυφαία οικονομία καυσίμου.

Peugeot-308_2014_1600x1200_wallpaper_3bΑντίστοιχα ρηξικέλευθο είναι και το εσωτερικό, όπου το μοναδικό i-Cockpit, εκτός από μια ιδιαίτερα ελκυστική εικόνα  προσφέρει παράλληλα μια πρωτόγνωρη ευκολία χειρισμών. Βασικά χαρακτηριστικά του είναι το μικρής διαμέτρου τιμόνι, ο υψηλά τοποθετημένος πίνακας οργάνων και η κεντρική οθόνη αφής των 9,7 ιντσών, από όπου ελέγχονται όλες οι επιμέρους λειτουργίες του αυτοκινήτου (σύστημα κλιματισμού, ηχοσύστημα, σύστημα πλοήγησης, κ.τ.λ.).

Η αισθητική και ποιοτική αρτιότητα του εσωτερικού του νέου 308 ενισχύεται από το κατασκευασμένο από ένα κομμάτι ταμπλό, το οποίο επιπλέον χάρη στην ειδική επεξεργασία της επιφάνειας του, είναι ιδιαίτερα ανθεκτικό στις αμυχές, αλλά και στη σκόνη (αντιστατική επεξεργασία). Παρά το δυναμικό σχεδιασμό δεν έχει γίνει καμία παραχώρηση όσον αφορά την ευρυχωρία τόσο για τους επιβάτες, όσο και για τις αποσκευές, όπου με 420 λίτρα, το νέο 308 θέτει ένα ακόμα ρεκόρ για την κατηγορία του.

Με υπέρ-αποδοτικά PureTech και BlueHDI μηχανικά σύνολα

9a51c1df08600a3abf67b6f93e7cd2aeΤο νέο PEUGEOT 308 είναι εξοπλισμένο με τελευταίας γενιάς κινητήρες βενζίνης τεχνολογίας PureTech και πετρελαίου τεχνολογίας BlueHDi. Συγκεκριμένα, ο νέος τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας PureTech των 1,2 lt προσφέρεται με 110 PS και 130 PS και εκπομπή CO2 στα 105 και 107 g/km, αντίστοιχα. Από εκεί και πέρα υπάρχει η κορυφαία σειρά πετρελαιοκινητήρων 1.6 BlueHDi με 100 PS και 120 PS με μέση κατανάλωση από 3,1 lt/100 km και εκπομπή από 82 g CO2/km! Συγκεκριμένα, Η σειρά των κινητήρων βενζίνης περιλαμβάνει τις κάτωθι εκδόσεις, εδώ μπορείτε να κατεβάσετε τα τεχνικά χαρακτηριστικά:

  • 1.2 PureTech 110hp S&S, 5-τάχυτο μηχανικό, CO2 105 g/km, κατανάλωση 4,6 L/100km
  • 1.2 PureTech 130hp S&S, 6-τάχυτο μηχανικό, CO2 107 g/km, κατανάλωση 4,6 L/100km
  • 1.2 PureTech 130hp S&S EAT6, 6-τάχυτο αυτοματοποιημένο, CO2 114 g/km, κατανάλωση 4,9 L/100km
  • 1.6 BlueHDi 100hp S&S , 5-τάχυτο μηχανικό, CO2 94 g/km, κατανάλωση 3,6L/100km
  • 1.6 BlueHDi 120hp S&S , 6-τάχυτο μηχανικό, CO2 82 g/km, κατανάλωση 3,1L/100km
  • 1.6 BlueHDi 120hp S&S ΕΑΤ6, 6-τάχυτο αυτόματο, CO2 95 g/km, κατανάλωση 3,6L/100km

Η PSA Peugeot Citroën απολαμβάνει μία νέα διάκριση από τον διεθνή θεσμό «International Engine of the Year Award», χάρη στους αποδοτικούς 3-κύλινδρους κινητήρες τεχνολογίας Turbo PureTech. Το συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο βραβεύτηκε ως το καλύτερο στην κατηγορία «1,0 – 1,4 λτ.», μία βράβευση που έρχεται μετά την απόλυτα πετυχημένη παραγωγή περισσότερων από 100.000 μονάδων από το εργοστάσιο Française de Mécanique, στο Douvrin της Γαλλίας.

Η νέα 3-κύλινδρη γενιά κινητήρων PureTech προσφέρει εξαιρετική απόδοση με απίστευτα χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και μειωμένη εκπομπή CO2 έως 18% (σε σχέση με τα προηγούμενα μοτέρ). Οι ατμοσφαιρικές εκδοχές στα 1,0 και 1,2 lt κατασκευάζονται από το 2012 στο εργοστάσιο French Trémery, με ετήσιο ρυθμό παραγωγής στις 640.000 μονάδες. Οι υπερτροφοδοτούμενες εκδοχές στα 1,2 lt ξεκίνησαν να παράγονται από το 2014 στο ίδιο εργοστάσιο στην Γαλλία, καθώς και στο εργοστάσιο Xiangyang στην Κίνα, όπου συναρμολογούνται σε ετήσια βάση 320.000 και 200.000 μονάδες.

Με σεβασμό στο περιβάλλον

Με μέσο όρο στα 106,9 g CO2/km η PEUGEOT είναι σήμερα 1η, μπροστά από μεγάλες μάρκες στην κατάταξη του οργανισμού CAFE (Corporate Average Fuel Economy). Αξίζει επίσης να αναφερθεί εδώ, ότι η εντυπωσιακή αυτή επίδοση επιτεύχθηκε, ενώ η μάρκα αύξησε τις πωλήσεις των μοντέλων SUV/CUV αλλά και το mix σε κινητήρες βενζίνης.  Από το 2012, η PEUGEOT έχει μειώσει τις εκπομπές του CO2 κατά 12,6%, και ακόμα ένα 3% πέτυχε μέσα στο πρώτο 6μηνο του 2015. Αυτή η επιτυχία εξηγείται κυρίως εξαιτίας της αποδοτικότητας των νέων κινητήρων Diesel BlueHDi, και βενζίνης PureTech, αλλά και των αυτόματων κιβωτίων 6σχέσεων με τον κωδικό EAT6.

Τα δυναμικά Peugeot 308 GT

Peugeot-308_GT_2015_1600x1200_wallpaper_03Στον σπορ τομέα η PEUGEOT διαθέτει τα 308 GT.  Η ισχυρότερη είναι η βενζινοκίνητη και ξεχωρίζει από τα διακριτικά GT 205 με τον γνωστό τούρμπο κινητήρα 1.6 THP τεχνολογίας twin scroll, με μεταβλητό βύθισμα στην εισαγωγή (χρονισμός σε όλες τις βαλβίδες) που αποδίδει 205 PS και 285 Nm στις 1.750-4.500 rpm. Συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων και με σύστημα Stop&Start ώστε η εκπομπή CO2 να είναι στα μόλις 130 g/km και την μέση τυποποιημένη κατανάλωση στα 5,6 lt/100 km. To 0-100 πετυχαίνεται σε 7,5 sec.

Peugeot-308_GT_2015_1600x1200_wallpaper_72Η ντίζελ έκδοση ξεχωρίζει από τα διακριτικά GT 180 με τον 4-κύλινδρο 2.0 BlueHDi να αποδίδει 180 PS και 400 Nm στις 2.000 σ.α.λ. Εξοπλίζεται με common rail 3ης γενιάς και μέγιστη πίεση λειτουργίας στα 2.000 bar, εκπέμπει 103 g CO2/km με μέση κατανάλωση στα 4,0 lt/100 km. Ο συγκεκριμένος πετρελαιοκινητήρας συνεργάζεται με το αυτόματο κιβώτιο EAT6, το οποίο σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε σε συνεργασία με την Aisin AW. Και στα δύο 308 GT ο εμπρός άξονας βρίσκεται χαμηλότερα στο έδαφος κατά 7 mm (ο πίσω κατά 10 mm), ενώ υπάρχει διαφορετική και πιο σπορ ρύθμιση του σασί.

Peugeot-308_GT_2015_1600x1200_wallpaper_47Από πλευράς σχεδίασης τα σπορ 308 GT διαφοροποιούνται από τις νέας σχεδίασης 18άρες ζάντες, τα αεροδυναμικά σπόιλερ, τις δύο απολήξεις στο πίσω μέρος με τον μαυρισμένο διαχύτη κ.α. Στο εσωτερικό, με τις τονισμένες λεπτομέρειες και τις κόκκινες ραφές, απαντάτε το γνωστό ταμπλό με το πίνακα οργάνων να βρίσκεται υψομετρικά πάνω από το μικρό σε διάμετρο τιμόνι. Εδώ την διαφορά κάνει το πακέτο Driver Sport, το οποίο είναι στάνταρ και στις δύο εκδόσεις κινητήρων, και προσφέρει συγκεκριμένη παραμετροποίηση (σπορ ήχο κινητήρα, κόκκινο φωτισμό στα όργανα, απεικόνιση της ισχύος και της ροπής, της πίεσης του τούρμπο, της επιτάχυνσης κατά τον εγκάρσιο και διαμήκη άξονα, ακριβέστερη και αμεσότερη αίσθηση τιμονιού/γκαζιού, πιο άμεση χαρτογράφηση του γκαζιού, πιο γρήγορες αλλαγές σχέσεων στο αυτόματο κιβώτιο EAT6, διακόπτες αλλαγής σχέσεων (paddles) στο τιμόνι στην αυτόματη έκδοση EAT6.

Το καυτό Peugeot 308 GTi!

peugeot-308-gti-2016-5 (1) Το “308 GTi by PEUGEOT SPORT” προσφέρει στον οδηγό την απόλυτη αίσθηση οδήγησης, διαθέτοντας τον κινητήρα 1.6L THP S&S σε δύο εκδόσεις ιπποδύναμης, 270 και 250 ίππων, διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Torsen, εξελιγμένο σασί, και εσωτερικό PEUGEOT i-Cockpit.

peugeot-308-gti-2016-2Επιπλέον, ο κινητήρας 1.6L THP S&S είναι ένας από τους πλέον οικονομικούς στην κατηγορία του, γεγονός που πιστοποιούν τόσο οι εκπομπές του CO2  που δεν ξεπερνούν τα 139 g/km, όσο και η κατανάλωση των  6.0 λιτ/100km. Το χαμηλωμένο κατά 11 mm αμάξωμα προσφέρει μοναδικό κράτημα, με αρωγούς το απίστευτα αποτελεσματικό μπλοκέ διαφορικό Torsen, τα ελαστικά Michelin Super Sport σε τροχούς 19”, και φυσικά, τα τεράστια εμπρός δισκόφρενα διαμέτρου 300 mm.

Το μελλοντικό Peugeot 308 R Hybrid!

peugeot-308r-hybrid-5Τα φαρδύτερα κατά 80χλστ. μετατρόχια, και η μυώδης εμφάνιση, είναι στοιχεία που χαρακτηρίζουν το PEUGEOT 308 R Hybrid, και το κάνουν να ξεχωρίζει από το πλήθος. Τα νούμερα είναι εξίσου εντυπωσιακά: υβριδική τεχνολογία με συνδυαστική ισχύ που φτάνει τους… 500 ίππους. 270 ίπποι από τον βενζινοκινητήρα 1.6L THP και 230 (115Χ2) από τους 2 ηλεκτροκινητήρες στον εμπρός και πίσω άξονα εκτοξεύουν τη ροπή στα 730 Nm. Αυτό λοιπόν το εκπληκτικό ‘αιλουροειδές’, χρειάζεται μόλις 4δλ. για να φτάσει τα 100 χλμ. και 22δλ. για να καλύψει από στάση το πρώτο χιλιόμετρο.

Βασισμένο στην πλατφόρμα με κωδικό EMP2 του PEUGEOT 308, με σύστημα 4κίνησης όμως, το αυτοκίνητο διαθέτει 4 σπορ θέσεις στο εσωτερικό του, ενώ οι εκπομπές του CO2  δεν ξεπερνούν τα 70γρ/χλμ. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του 4 επιλογές οδήγησης, με διαφορετική απόδοση ο καθένας, ανάλογα με τις οδικές συνθήκες: Hot Lap (500 ίπποι), Track (400 ίπποι), Road (300 ίπποι) και ZEV (μηδενικές εκπομπές)!

308 λόγοι για να αγοράσεις Peugeot

peugeot 4x4Το νέο πρόγραμμα ονομάζεται «PEUGEOT 4X4» και όπως αναφέρει χαρακτηριστικά και η εμπορική του ονομασία, είναι μία «τετραπλή χρυσή παροχή»! Σύμφωνα με το «PEUGEOT 4X4», ο κάθε αγοραστής οποιουδήποτε μοντέλου και οποιασδήποτε έκδοσης επιβατικών αυτοκινήτων Peugeot, μπορεί πλέον να απολαμβάνει τα τετραπλά οφέλη που μόνο η Peugeot προσφέρει:

  • 4 χρόνια Άτοκη Χρηματοδότηση
  • 4 χρόνια Εργοστασιακή Εγγύηση
  • 4 χρόνια Δωρεάν Οδική Βοήθεια
  • 4 χρόνια Δωρεάν service

Εδώ μπορείτε να κατεβάσετε τον τιμοκατάλογο PEUGEOT

caroto

Ένας για όλους και όλοι για το caroto.gr! Το προφίλ της ομάδας του μοναδικού site στο διαδίκτυο που εστιάζει στην τεχνολογία του αυτοκινήτου!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!