NEAΔΙΑΦΟΡΑΔΙΑΦΟΡΑ ΘΕΜΑΤΑ

Τι γίνεται με το dieselgate;

VW-EA189-dieselgate-1-6-TDI

Ο όμιλος Volkswagen θα πρέπει μέσα στην χρονιά να έχει διορθώσει το πρόβλημα με τα «πειραγμένα» πετρελαιοκίνητα οχήματα…

Όπως έχουμε γράψει ο όμιλος Volkswagen έχει παρουσιάσει ήδη την λύση για τους «πειραγμένους» πετρελαιοκινητήρες της σειράς EA189 (παράγεται από τον Ιανουάριο του 2007) που περιλαμβάνει 8 εκ. οχήματα σε όλο τον κόσμο με τους κινητήρες 1.2 TDI, 1.6 TDI και 2.0 TDI. Σε προηγούμενο άρθρο είχαμε πει πως για τους ντίζελ 1.2 TDI και 2.0 TDI η διόρθωση θα γίνει με μία αναβάθμιση του λογισμικού του αυτοκινήτου, δίχως συνέπειες στην απόδοση και την κατανάλωση του κινητήρα, σύμφωνα με την VW.

BLOG==> Θολό το μέλλον των πετρελαιοκινητήρων

Volkswagen unveils Dieselgate fix in EuropeΚάθε ιδιοκτήτης ενός αυτοκινήτου με το ύποπτο λογισμικό που παραποιεί την εκπομπή ρύπων, θα λάβει μια σχετική ειδοποίηση ώστε να επισκεφτεί το εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Αυτά τουλάχιστον αναφέρει το γερμανικό περιοδικό Auto Motor und Sport, δίχως να διευκρινίζεται τι γίνεται αν ο πελάτης δεν πράξει αυτό που πρέπει. Επίσης, ακόμη και αν αυτός γνωρίζει ότι το αυτοκίνητο του έχει το παραποιημένο λογισμικό, δεν μπορεί να πάει νωρίτερα για την διόρθωση του προβλήματος, αλλά μόνο όταν ειδοποιηθεί.

Οι ειδοποιήσεις θα γίνουν σε διαφορετικές φάσεις και ανα κύματα. Στο πρώτο 4-μηνο του 2016 θα κληθούν τα μοντέλα έκδοσης 2.0 TDI, στα μέσα του έτους τα 1.2 TDI και προς το τέλος τα 1.6 TDI. Φυσικά, έως τότε δεν υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα για τον ιδιοκτήτη να κινείται αφού το «ζαβολιάρικο» λογισμικό ενεργοποιείται μόνο σε διαδικασία μέτρησης ρύπων. Εννοείται επίσης, πως σε καμία περίπτωση δεν θα υπάρξει επιβάρυνση προς τον πελάτη, ενώ πιθανότατα θα είναι υποχρεωτική από το νόμο.

Επίσης, μετά την επιδιόρθωση δεν θα αλλάξει η νόρμα για το CO2 και φοροτεχνικά η εκπομπή των NOx στους πετρελαιοκινητήρες δεν λαμβάνεται υπόψη. Ωστόσο, ενδέχεται σε μερικές περιπτώσεις να αυξηθεί ελαφρώς η κατανάλωση και κατά συνέπεια το CO2. Αν διαπιστωθεί κάτι τέτοιο, η VW θα αναλάβει το κόστος. Τώρα, αν θα επηρεαστεί και πόσο η αξία μεταπώλησης των ντίζελ μοντέλων της VW, ο χρόνος θα το δείξει. Το σίγουρο είναι πως αυτή η πληγή θα αργήσει να επουλωθεί και για αυτό οι Γερμανοί θα δώσουν προτεραιότητα στα ηλεκτροϋβριδικά και λιγότερα στους TDI κινητήρες. Κάτι που ούτως ή άλλως επιδιώκουν και άλλες κυβερνήσεις, όπως της Γαλλίας

SMS===> Δείτε τι κάνει ο τυπάκος την ώρα της επίσημης παρουσίασης της VW [vid]

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά.

Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.

Το caroto team σας ευχαριστεί!