NEAΔΙΑΦΟΡΑΔΙΑΦΟΡΑ ΘΕΜΑΤΑ

Τι θα πληρώνατε αν είχατε μία Bugatti Veyron;

Bugatti-Veyron_Super_Sport_2011_134534 (2)

Άντε και σας έκανα δώρο μια μοναδική Veyron. Έχετε σκεφτεί ποτέ πόσο θα στοίχιζε η συντήρησή της; Από ένα απλό σέρβις μέχρι και να αλλάξετε λάστιχα…

Με την αποκάλυψη της Bugatti Chiron, η Veyron θα αποκτήσει άλλη αξία και ίσως να αυξηθεί ο αριθμός των μεταχειρισμένων. Και όποιος διαθέτει περίπου 1,5 εκατομμύριο ευρώ για να την αποκτήσει, θα πρέπει να ξέρει πως:

  • bugatti-veyron_2005Το βασικό σέρβις γίνεται κάθε δύο χρόνια και κοστίζει από 13.000 ευρώ, λόγω της προηγμένης τεχνολογίας του αυτοκινήτου. Μόνο τα λάδια 42-52 λίτρων κοστίζουν 20 φορές παραπάνω από τα συμβατικά…
  • Το καύσιμο είναι ένα θεματάκι μιας και τα 100 λίτρα του ρεζερβουάρ μπορούν να αδειάσουν πολύ γρήγορα. Με μέση κατανάλωση στα περίπου 50 λίτρα ανά 100 χλμ., αν το παρακάνετε με βαρύ πόδι, ζήτημα να φτάσετε από την πρωτεύουσα μέχρι την Κόρινθο.
  • Bugatti-Veyron_Grand_Sport_Vitesse_WRC_2013_1600x1200_wallpaper_1aΤα ελαστικά είναι ειδικής κατασκευής από τη Michelin και η τετράδα κοστίζει περίπου 25.000 ευρώ. Δεν μπορείτε να τα αλλάξετε στο… βουλκανιζατέρ της Λένορμαν, αφού θα πρέπει να βγάλετε τους τροχούς, να τους στείλετε στο εργοστάσιο στη Γαλλία, να αλλάξουν λάστιχα και να σας τους στείλουν πίσω. Τα λάστιχα αντέχουν, ανάλογα με το στιλ οδήγησης, από 3.500 έως 15.000 χιλιόμετρα. Η Bugatti για λόγους ασφαλείας συνιστά αλλαγή κάθε 5.000 χλμ. ή αμέσως μετά την οδήγηση με ταχύτητες κοντά στην τελική. Άντε να πιάσεις στην ευθεία της Θήβας ή της Τρίπολης τα +400.
  • bugatti-veyron-white_10Η Bugatti προτείνει στους κατόχους των αυτοκινήτων της τη συχνή αντικατάσταση των ζαντών, λόγω καταπονήσεων αλλά και λόγω του πολύπλοκου συστήματος που υπάρχει όταν ένα λάστιχο κλατάρει. Κόστος των ζαντών γύρω στις 50.000 ευρώ, στη οποία καλό θα ήταν να αλλάξετε και λάστιχα για να γλυτώστε από το κόστος των μεταφορικών…
  • Η ασφάλεια του αυτοκινήτου στοιχίζει περίπου 30.000 ευρώ σε ετήσια βάση. Αυτή είναι μια αρχική τιμή για όσους δεν έχουν ιστορικό με ατυχήματα…

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!