Οι συνάδελφοι από το ιταλικό OmniAuto καταθέτουν την άποψή τους για το νέο «άσο» της BMW που θα λανσαριστεί σε περίπου ενάμιση χρόνο…
Μάλιστα, η προσέγγιση είναι αρκετά ρεαλιστική και κοντά στο τελικό αποτέλεσμα υιοθετώντας πολλά από τα αισθητικά στοιχεία των τελευταίων μοντέλων της εταιρείας από το Μόναχο. Ανεξάρτητα πάντως από την εμφάνισή της η πιο σημαντική διαφοροποίηση της νέας σειράς 1 από την τρέχουσα που πρόφατα ανανεώθηκε, θα είναι η χρήση του καινούργιου πλαισίου UKL.
Έτσι, η νέα BMW 1 θα είναι προσθιοκίνητη (και όχι πισωκίνητη) και μέσα στο 2016 θα προηγηθεί η σεντάν εκδοχή της Σειράς 1. Η οποία, παρόλο που στοχεύει στην αγορά της Κίνας και των ΗΠΑ, πιθανότατα θα είναι διαθέσιμη και στην Ευρώπη ώστε να ανταγωνιστεί τα επίσης τετράθυρα Audi A3 και Mercedes CLA.