NEA

Ποιο είναι το μυστικό του Bianco S και του Puma GT;

PUMA-GT

Και τα δύο σπορ μοντέλα που βλέπετε έχουν κατασκευαστεί στην Βραζιλία και την δεκαετία του 1970 όπου οι δασμοί ήταν υπερβολικά υψηλοί για εισαγόμενα μοντέλα…

BIANCO-S-COUPE-1Η ανάγκη, λοιπόν, ώθησε την εκεί αυτοκινητοβιομηχανία να κατασκευάσει μεταξύ άλλων και όμορφα σπορ αυτοκίνητα. Το 1966 είχε παρουσιαστεί το πορτοκαλί Puma GT και αργότερα στα μέσα της δεκαετίας του ’70 ακολούθησε το κουπέ Bianco S. Κάτω από τα αμαξώματά τους κρύβονταν πλαίσια από φτηνά μοντέλα (στο Puma αρχικά από DKW) και κάτι παραπάνω από δοκιμασμένα μηχανικά μέρη, το οποία προέρχονταν από το Σκαραβαίο.

BIANCO-S-COUPE-2Έτσι, ο κινητήρας των Puma και Bianco ήταν ο επίπεδος αερόψυκτος τετρακύλινδρος των 1.600 κ.εκ. με οριακές επιδόσεις και μηχανικό 4άρι κιβώτιο. Παρά ταύτα, το Puma κατάφερε να πουλήσει 22.000 μονάδες μέχρι και τα μέσα της δεκαετίας του ΄90 και να θεωρείται συλλεκτικό. Ακόμη πιο σπάνιο είναι το πιο τολμηρό σχεδιαστικά Bianco που τον καιρό εκείνο είχε μέγιστη παραγωγή στα 20 αυτοκίνητα το μήνα…

PUMA-GT-ENGINE

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!