NEA

Σε πρώτο πλάνο τα Volvo πρωτότυπα XC40 και V40

V

Εντός έδρας, στο Γκεντεμποργκ η σουηδική μάρκα παρουσίασε ένα μικρό πρωτότυπο crossover και την ηλεκτρική εκδοχή της 2ης γενιάς V40…

slack-for-ios-upload.png_0Όπως είχαμε γράψει, σήμερα η Volvo παρουσίασε στην Σουηδία δύο ενδιαφέροντα concept cars, από τα οποία θα προκύψουν δύο εξίσου ενδιαφέροντα μοντέλα παραγωγής που θα κυκλοφορήσουν στους δρόμους το 2017. Στο βυσσινί φόντο φαίνεται το πρωτότυπο 40.1 το οποίο μας δίνει μία γεύση από το XC40. Στο γκρι φόντο είναι το 40.2 που μας δείχνει την ηλεκτρική εκδοχή του V40 σε σεντάν αμάξωμα και θεωρητική αυτονομία στα 350 χλμ.

Και τα δύο concept cars βασίζονται στη νέα πλατφόρμα CMA  (Compact Modular Architecture), ενώ κάτω από το καπό του 40.1 στην έκδοση Τ5 υπάρχει ο νέος 3-κύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας στα 1.500 κ.εκ. (ο τωρινός είναι 4-κύλινδρος στα V40 T3 και S60 T3) που συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα και 7-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Για το 40.2 υπάρχουν λιγότερα στοιχεία, καθώς θα περάσει στην παραγωγή το 2019 με στόχο να κυκλοφορήσουν έως το 2025 περίπου 2 εκ. ηλεκτροϋβριδικά Volvo.

[accordion close=”1″ title=”Το δελτίου Τύπου“]

• Η Volvo Cars παρουσίασε δύο νέα πρωτότυπα, στην έδρα της, στο Γκέτεμποργκ
• Τα δύο πρωτότυπα θα αποτελέσουν τη βάση για τα μικρά μοντέλα – σειρά 40 – της Volvo
• Βασισμένα στη CMA, τα μελλοντικά μικρά μοντέλα της Volvo διαθέτουν κορυφαίες τεχνολογίες ασφάλειας, ηλεκτροκίνησης, συνδεσιμότητας και αυτόνομης οδήγησης
• Το πρώτο μοντέλο στην παραγωγή το 2017

Η Volvo αποκάλυψε σήμερα δύο νέα πρωτότυπα (concept cars) που δίνουν μία πρώτη αίσθηση της μελλοντικής γενιάς των μικρών της μοντέλων, εκφράζουν τη «στρατηγική μικρών αυτοκινήτων» των Σουηδών και σηματοδοτούν την επέκταση της μάρκας σε νέες κατηγορίες.

Η σημερινή παρουσίαση των concept cars της σειράς 40 δείχνει για πρώτη φορά με τον πλέον χαρακτηριστικό τρόπο πώς η Volvo Cars σκοπεύει να επεκταθεί στη μεγάλη κι επικερδή παγκόσμια αγορά των premium μικρών μοντέλων, με μία σειρά οχημάτων που συνδυάζουν την τολμηρή εξωτερική κι εσωτερική σχεδίαση με ηλεκτροκίνηση, την κορυφαία συνδεσιμότητα στην αυτοκινητοβιομηχανία και τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης.

Τα νέα πρωτότυπα προϊδεάζουν για τα πρώτα μοντέλα βασισμένα στη νέα Σπονδυλωτή Compact Αρχιτεκτονική CMA (Compact Modular Architecture), η οποία δημιουργήθηκε ειδικά για μικρότερα αυτοκίνητα, απελευθερώνοντάς τους σχεδιαστές και τους μηχανικούς της Volvo, καθώς τους δίνει τη δυνατότητα να εξερευνήσουν χωρίς περιορισμούς νέους καινοτόμους και τολμηρούς δρόμους.

«Κάθε μέλος της οικογένειας των προϊόντων μας έχει το δικό του ξεχωριστό χαρακτήρα, ακριβώς όπως συμβαίνει και με τα μέλη μίας αληθινής οικογένειας. Η CMA μας έχει βοηθήσει να προσδώσουμε κάτι ξεχωριστό και νεανικό στα νέα μας πρωτότυπα. Διαθέτουν μία ενέργεια, έναν παιχνιδιάρικο και συμμετοχικό αστικό χαρακτήρα που τα κάνει να ξεχωρίζουν ανάμεσα στο πλήθος. Πρόκειται για μία πρόγευση των μικρών Volvo που έρχονται», δήλωσε ο Τόμας Ίνγκενλατ (Thomas Ingenlath), Ανώτερος Αντιπρόεδρος Σχεδιασμού της Volvo Cars.

Η στρατηγική μικρού αυτοκινήτου της Volvo είναι ένας ουσιαστικός παράγοντας στη λειτουργική και οικονομική μετεξέλιξη της εταιρείας, σε παγκόσμιο επίπεδο, η οποία βρίσκεται εν εξελίξει. Η σουηδική μάρκα εφαρμόζει ένα ιδιαίτερα φιλόδοξο πρόγραμμα ανανέωσης, που οδηγεί στον επαναπροσδιορισμό του brand ώστε να ανταγωνιστεί ακόμα πιο δυναμικά τους premium ανταγωνιστές της σε παγκόσμιο επίπεδο τα επόμενα τέσσερα χρόνια.

Η νέα παγκόσμια σειρά μικρών αυτοκινήτων της Volvo θα συμπεριλάβει ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο (με μπαταρία) όχημα, καθώς επίσης και εκδοχές Twin Engine υβριδικών plug-in μονάδων, σε αντιστοιχία με τη δέσμευση της εταιρείας για τον εξηλεκτρισμό ολόκληρης της γκάμας της. Η Volvo στοχεύει σε συνολικές πωλήσεις έως και ενός εκατομμυρίου ηλεκτρικών αυτοκινήτων παγκοσμίως, μέχρι το 2025.

«Υιοθετώντας μία σπονδυλωτή προσέγγιση τόσο στην αρχιτεκτονική του οχήματος όσο και στην εξέλιξη κινητήρων και κιβωτίων, έχουμε πετύχει να προσπεράσουμε πολλούς από τους ανταγωνιστές μας στην premium κατηγορία», σημείωσε ο Δρ. Πήτερ Μέρτενς (Dr. Peter Mertens), Ανώτερος Αντιπρόεδρος Έρευνας και Ανάπτυξης της Volvo Cars. «Το νέο μας ηλεκτροκινητήριο σύστημα με συσσωρευτές ανοίγει ένα ακόμη συναρπαστικό κεφάλαιο στη νέα εποχή της Volvo».

Εκτός από την τολμηρή εξωτερική τους σχεδίαση και τις επιλογές ηλεκτροκίνησης, τα νέα μοντέλα θα προσφέρουν μια πλήρη σειρά καινοτόμων υπηρεσιών συνδεσιμότητας, μαζί με το πιο προηγμένο στάνταρ πακέτο χαρακτηριστικών ασφαλείας στον κόσμο και την επαναστατική σκανδιναβική σχεδίαση τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά.

«Τα νέα μοντέλα της σειράς 40 διαθέτουν τη δυναμική που θα μας επιτρέψει να βελτιώσουμε τη διείσδυσή μας σε μια πολύ σημαντική και αναπτυσσόμενη κατηγορία της αγοράς», δήλωσε ο Χάκαν Σάμουελσον (Håkan Samuelsson), Πρόεδρος και CEO της Volvo Cars. «Ένα νέο πρόγραμμα ηλεκτροκινητήριων συστημάτων που θα χρησιμοποιηθούν σε ένα νέο μικρό plug-in υβριδικό καθώς και σε ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο βρίσκονται στην καρδιά της CMA αρχιτεκτονικής». Ο ίδιος πρόσθεσε ότι το πρώτο μοντέλο της νέας σειράς 40 αναμένεται να μπει στην παραγωγή το 2017.

Η ανακοίνωση για τη νέα παγκόσμια στρατηγική μικρού αυτοκινήτου της Volvo έρχεται λίγες μόλις μέρες μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων της Volvo Cars για το πρώτο τρίμηνο του έτους, σε επίπεδο πωλήσεων και κερδοφορίας.

Όσον αφορά το πρώτο τρίμηνο, η εταιρεία ανακοίνωσε αύξηση των εσόδων της κατά 24% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα, στις 41,7 δισεκατομμύρια σουηδικές κορώνες. Τα λειτουργικά κέρδη άγγιξαν τις 3,1 δισεκατομμύρια σουηδικές κορώνες, με λειτουργικό περιθώριο κέρδους 7,5%. Οι παγκόσμιες πωλήσεις για το πρώτο τρίμηνο του 2016 αυξήθηκαν κατά 11,9%, στις 120.591 αυτοκίνητα. Ο μεσοπρόθεσμος στόχος της Volvo είναι να αυξήσει τις πωλήσεις της στα 800.000 αυτοκίνητα το χρόνο, από τα 503.000 που διέθεσε το 2015.

Σημειώνεται πως:

• Η ανακοίνωση ότι η Volvo θα προσφέρει ένα ηλεκτρικό όχημα με μπαταρία, βασισμένο στην αρχιτεκτονική CMA, ακολουθεί τη δέσμευσή της να βάλει στην παραγωγή ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο που βασίζεται στη μεγαλύτερη SPA (Scalable Product Architecture) – Μεταβλητή Αρχιτεκτονική Προϊόντος, μέχρι το 2019.
• Ο νέος Twin Engine Τ5 κινητήρας της Volvo, βασισμένος στη νέα τρικύλινδρη μονάδα βενζίνης της εταιρείας και σε ένα νέο κιβώτιο επτά ταχυτήτων με διπλό συμπλέκτη που θα συμπλέκεται με έναν ηλεκτροκινητήρα δείχνει ότι, όσον αφορά τα μικρότερα αυτοκίνητα της, η σουηδική εταιρεία υιοθετεί ένα σύστημα κίνησης στους εμπρός μόνο τροχούς, προσαρμόζοντας αναλόγως την υπάρχουσα προσέγγιση της που βασίζεται στο δίπτυχο Twin Engine – Τετρακίνηση.[/accordion]

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά.

Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.

Το caroto team σας ευχαριστεί!