NEA

Το πρωτότυπο SsangYong LIV-2 προλογίζει το νέο Rexton

ssangyong-liv2-concept-paris-2016 (6)

Στο Παρίσι η κορεατική εταιρία παρουσίασε ένα μεγάλο πρωτότυπο SUV που θα διαφοροποιείται σε μικρό βαθμό από το Rexton παραγωγής που θα κυκλοφορήσει το νέο έτος…

ssangyong-liv2-concept-paris-2016 (5)To SsangYong LIV-2, αποτελεί την εξέλιξη του πρωτότυπου LIV-1, που είχε παρουσιαστεί το 2013, στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Σεούλ. Το όνομά του προέρχεται από τις λέξεις Limitless Interface Vehicle, που σε ελεύθερη μετάφραση σημαίνουν ένα όχημα με απεριόριστες δυνατότητες, έτσι όπως προκύπτουν από τις νέες τεχνολογίες που διαθέτει. Το μοτίβο του ασπάζεται τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της κορεάτικης φίρμας με τον τίτλο «Dignified Motion» (=Αξιοπρεπής Κίνηση).

ssangyong-liv2-concept-paris-2016 (1)Το SsangYong LIV-2 εξοπλίζεται με έναν κινητήρα diesel 2,2 λίτρων (181 ίππους, 420 Nm), καθώς και με μοτέρ βενζίνης 2.0 DGi (225PS, 350Nm) με turbo και άμεσο ψεκασμό καυσίμου. Το εσωτερικό του είναι σχεδιασμένο να δημιουργεί την αίσθηση ενός σύγχρονου πολυτελούς καθιστικού, μέσα στο περιβάλλον μια λιμουζίνας, στην οποία περισσεύουν οι χώροι για εργασία και ξεκούραση, ενώ είναι εξοπλισμένη με πολλές σύγχρονες τεχνολογίες επικοινωνίας. Αυτές περιλαμβάνουν ένα ενοποιημένο σύστημα επικοινωνίας με τρεις οθόνες, αντικατοπτρισμό των ηλεκτρονικών συσκευών (mirroring) μέσω wi-fi, αλλά και τεχνολογίες συνδεσιμότητας μέσω των applications Apple CarPlay και Google Android Auto. Συνολικά, το σύστημα infotainment μπορεί να ρυθμιστεί από ένα πάνελ αφής και προσφέρει ήχο surround υψηλής ποιότητας.

Παράλληλα, το αυτοκίνητο εξοπλίζεται με εξελιγμένα συστήματα ασφαλείας, όπως είναι το σύστημα αυτόνομου φρεναρίσματος (AEBS), το οποίο προειδοποιεί τον οδηγό όταν ένα εμπόδιο (αυτοκίνητο ή πεζός) εντοπίζεται εμπρός, με τη χρήση ραντάρ και λέιζερ, αλλά και από μία κάμερα τοποθετημένη στο πάνω μέρος του παρμπρίζ, και ακολούθως φρενάρει το αυτοκίνητο αν χρειαστεί. Επίσης εξοπλίζεται με τα συστήματα υποβοήθησης ασφάλειας κυκλοφορίας (TSA) και αυτόματης απενεργοποίησης προβολέων (HBA), το σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας (LDW), το σύστημα επιτήρησης τυφλού σημείου, το σύστημα υποβοήθησης παραμονής στη λωρίδα (LKA) και το σύστημα προειδοποίησης Κυκλοφορίας, που βοηθάει τον οδηγό να αποφύγει την πρόσκρουση στο πίσω μέρος του οχήματος, κατά το ξεπαρκάρισμα με την όπισθεν.

Περισσότερες αναβαθμίσεις στα Tivoli & XLV για το 2017

Τόσο το SsangYong Tivoli όσο και το XLV διατηρούν τον κομψό σχεδιασμό τους, την κορυφαία ασφάλεια και τους μεγάλους χώρους που προσφέρουν, ενώ για το 2017 αναβαθμίζονται ακόμα περισσότερο σε νευραλγικούς τομείς.

Έτσι, τα μοντέλα θα λάβουν επιπλέον εξοπλισμό ασφαλείας, όπως το Σύστημα Αυτόνομου Φρεναρίσματος (AEBS), που θα διατίθεται ως στάνταρ στις περισσότερες εξοπλιστικές εκδόσεις τους, ενώ το Σύστημα Προειδοποίησης Αλλαγής Λωρίδας (LDW), το Σύστημα Υποβοήθησης Παραμονής στη Λωρίδα (LKA), η Αυτόματη Απενεργοποίηση Προβολέων (HBA) και το Σύστημα Αναγνώρισης Σημάτων Οδικής Κυκλοφορίας (TSR), θα διατίθενται σαν έξτρα εξοπλισμός.

Παράλληλα, στον εξοπλισμό προστίθεται η ρύθμιση της κολόνας του τιμονιού σε απόσταση, αναβαθμισμένο σύστημα εξαερισμού των εμπρός καθισμάτων και ανακλινόμενες πίσω θέσεις για περισσότερη άνεση στα ταξίδια. Επίσης, προστίθεται και διπλό πάτωμα στο χώρο αποσκευών που αναβαθμίζει την χρηστικότητα και την ευελιξία. Ειδικά για το XLV, η αναβάθμιση περιλαμβάνει και θερμαινόμενα πίσω καθίσματα, για ακόμα μεγαλύτερη άνεση των επιβατών κατά τη χειμερινή περίοδο.

Αγωνιστικό SsangYong Tivoli Rally Raid 4WD

Πλάι στα νέα της μοντέλα, η SsangYong στο Παρίσι παρουσιάζει και επίσημα στο παγκόσμιο κοινό και το αγωνιστικό μοντέλο της, Tivoli Rally Raid 4WD. Το αγωνιστικό είναι εξελιγμένο και κατασκευασμένο εξ’ ολοκλήρου στο χέρι, στην Ισπανία, βασίζεται στο «απλό» SsangYong Tivoli και χρησιμοποιεί την τελευταία αγωνιστική τεχνολογία. Το σασί είναι σωληνωτό με τεχνολογία δανεισμένη από την αεροναυπηγική, ο κινητήρας είναι 6κύλινδρος, 3λιτρος diesel twin-turbo, με 3 προγράμματα λειτουργίας, έχει 740Nm ροπής και συνδυάζεται με σειριακό κιβώτιο 6 ταχυτήτων, ενώ το μοντέλο εξοπλίζεται με εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης με τρία διαφορικά.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά.

Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.

Το caroto team σας ευχαριστεί!