NEA

Εντυπωσιακό το νέο Opel Insignia Grand Sport

Το νέο Opel Insignia δεν θα έχει μία κλασική σεντάν άποψη, αλλά μίας μακριάς πεντάθυρης και θα μετονομαστεί σε Insignia Grand Sport…

Opel-Insignia_Grand_Sport-2017 (9)Πρεμιέρα τον Μάρτιο στην Γενεύη θα κάνει το νέο Insignia Grand Sport που θα ξεχωρίζει από το hatch σχήμα με μία σχετικά μακριά πίσω πόρτα. Αργότερα, προς το καλοκαίρι, θα παρουσιαστεί το στέισον, ενώ το φθινόπωρο θα έρθει και η σειρά του Insignia Country Tourer (η crossover εκδοχή). Ενδιαφέρον είναι πως παρά τις μεγαλύτερες εξωτερικές του διαστάσεις και τον πλουσιότερο εξοπλισμό το βάρος του εμφανίζεται μειωμένο έως και κατά 175 κιλά, επιβεβαιώνοντας τις υποσχέσεις της Opel (όπως και στην περίπτωση του νέου ελαφρύτερου Astra).

Μιλώντας με νούμερα το νέο Insignia είναι μεγαλύτερο κατά 5,5 εκατοστά (από το προηγούμενο μοντέλο, συνολικά φτάνει τα 4,897 μέτρα), ενώ αυξημένο είναι και το μεταξόνιο κατά 9,2 εκατοστά (συνολικά 2,83 μέτρα). Από την άλλη είναι κατά 2,9 εκ. χαμηλότερο με ελαφρώς φαρδύτερα μετατρόχια (1,1 εκ.), ενώ βασίζεται στο πλαίσιο Global Epsilon της GM. Σχεδιαστικά το αμάξωμα χαρακτηρίζεται από τις δυναμικές γραμμές, τη νέα μάσκα και τα πιο στενά και χαρακτηριστικά φώτα συνθέτοντας ένα αεροδυναμικό συντελεστή στο 0,26.

Opel-Insignia_Grand_Sport-2017-1280-0aΟι μεγαλύτερες εξωτερικές διαστάσεις έχουν φυσικό αντίκτυπο και στους αυξημένους εσωτερικούς χώρους με ενδεικτικό το πορτμπαγκάζ που ξεκινά από 490 λίτρα και φτάνει έως τα 1.530. Από πλευράς εξοπλισμού πέρα από το σύστημα OnStar θα υπάρχουν και στοιχεία όπως τα φώτα Matrix ή καθίσματα με δυνατότητα μασάζ,  ενώ δεν θα λείπουν οι πλήρεις δυνατότητες διασύνδεσης smartphones και τα εξελιγμένα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού (κ.α. όπως η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση Flex Ride).

Κάτω από πρωταγωνιστικό ρόλο θα παίξουν οι ντίζελ εκδόσεις στα 1.600 κ.εκ. (με 110, 136 και bi-turbo 160 άλογα) και 2.000 κ.εκ. (έως και 170 ίππους), ενώ οι εκδόσεις βενζίνης θα ξεκινούν από τα 1.500 κ.εκ. (με 165 ίππους) και αποτελεί εξέλιξη του νέου 1.400άρη που χρησιμοποιείται στο Astra και στο Mokka. Από εκεί και πάνω θα υπάρχουν οι δίλιτρες εκδόσεις (από 250 άλογα με προαιρετικό αυτόματο 8άρι κιβώτιο), ενώ ελάχιστες πιθανότητες υπάρχουν να δούμε έκδοση στα 1.000 κ.εκ. Πάντως, πολύ ενδιαφέρουσα θα είναι η έκδοση OPC που θα παρουσιαστεί αργότερα (με δίλιτρο μοτέρ αντί για V6 και 340 άλογα) με την στάνταρ τετρακίνηση GKN (όπως του Ford Focus RS) και χαρακτηριστικά torque vectoring.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά.

Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.

Το caroto team σας ευχαριστεί!