Τα ποσά που εισπράττονται από τα τηλεοπτικά δικαιώματα, τα δικαιώματα από τους διοργανωτές των Grand Prix ανά χώρα και τα διαφημιστικά έσοδα από πολλές άλλες πηγές θα έφταναν ώστε η χώρα να έβγαινε ακόμη και από ένα μνημόνιο!
Μόνο για την αγωνιστική περίοδο 2015 ο ισολογισμός της Formula 1 Management (FOM) ήταν περίπου στα 1,9 δισεκατομμύρια δολάρια εκ των οποίων τα 965 εκατομμύρια δολάρια μοιράζονται στις ομάδες. Οπότε αν απορείτε γιατί πασχίζουν οι άλλοι πίσω από τα μεγαθήρια των Mercedes, Ferrari και Red Bull, εδώ έχετε μία καλή εξήγηση, έστω και αν τα μερίδια δεν είναι ίσα (είναι ανάλογη της επίδοσης κάθε μίας).
Από την άλλη, αλλιώς πουλάει το βαρύ της όνομα η Ferrari και αλλιώς οι Mercedes, McLaren και Red Bull, ενώ υπάρχουν και σπέσιαλ ντιλ. Για παράδειγμα η Red Bull υπέγραψε πρώτη ένα συμβόλαιο ανανέωσης στην μετά-Ecclestone εποχή έως το 2020 για να απολαμβάνει μπόνους, ενώ η Mercedes παίρνει επιπλέον ποσοστό για τα σερί της πρωταθλήματα, σύμφωνα με το autosport.com.
Ωστόσο, πρωταθλήτρια στα έσοδα για φέτος είναι η Ferrari με 192 εκατομμύρια δολάρια, ακολουθεί η Mercedes με 171 εκ. και η Red Bull Racing με 161 εκ. Από εκεί και πέρα υπάρχει μεγάλη διαφορά αφού η McLaren απολαμβάνει σχεδόν τα μισά (97 εκ.), η Williams έρχεται με 79 εκ., η Force India με 72 εκ., η Τorro Rosso με 59 εκ., η Renault με 52 εκ., η Sauber με 49 εκ., ενώ το ποσό της αποσυρμένης Haas (32,5 εκ.) μοιράστηκε σε ίδια μερίδια σε όλες τις συμμετέχουσες ομάδες.