NEA

Ανανέωση και αλλαγή ονόματος για την BMW 5 GT (που έγινε 6 GT)

Πρόκειται για το γνωστό Gran Turismo με στυλ κουπέ ή ακριβέστερα Sportback, που σε σχέση με μια κλασική λιμουζίνα προσφέρει αντίστοιχους χώρους σε ένα πιο ιδιαίτερο αμάξωμα.

Η νέα BMW 6 GT θα παρουσιαστεί επίσημα στην έκθεση της Φρανκφούρτης το Σεπτέμβριο ενώ οι πωλήσεις της θα ξεκινήσουν πανευρωπαϊκά το Νοέμβριο με 3 συνολικά κινητήρες. Η 630i κινείται από το γνωστό τετρακύλινδρο των 2.000 κ.εκ. και των 258 ίππων της μάρκας, ενώ η 640i είναι 6κύλινδρη 3.000 κ.εκ. με 340 ίππους και δυνατότητα συνδυασμού και με τετρακίνηση.

Τετρακίνητη μπορεί να είναι και η πετρελαιοκίνητη 630d που αποδίδει 265 ίππους, ενώ σε ότι αφορά τις επιδόσεις η νέα 6 GT χρειάζεται για το 0-100 από 6,3 έως 5,3 δλ. ενώ σε κάθε περίπτωση η τελική της περιορίζεται στα 250 χλμ./ώρα. Όο για τις τιμές της στη Γερμανία ξεκινούν από τις 62.300 ευρώ με τον εξοπλισμό να περιλαμβάνει στάνταρ το σύστημα infotainment Professional, θερμαινόμενα καθίσματα με δερμάτινες επενδύσεις και αυτόματο κλιματισμό 2 ζωνών.

Σε σχέση με την προκάτοχό της, που δεν σημείωσε ιδιαίτερη επιτυχία, η 6 GT είναι πιο κομψή. Αυτό, πέρα από την προσαρμογή της στα αισθητικά δεδομένα της νέας 5άρας οφείλεται και στην αλλαγή των αναλογιών της, μιας και το ύψος της μειώθηκε κατά 21 χιλιοστά και το ύψος του πίσω μέρους της -το σημείο που εστιαζόταν κυρίως η κριτική, μιας και έδειχνε ογκώδες- περιορίσθηκε κατά 64 χιλιοστά. Αυτά σε συνδυασμό και με την αύξηση του μήκος κατά 89 χιλιοστά στα 5,09 μέτρα κάνουν την 6 GT αν δείχνει πιο επιμηκυμένη και όπως είπαμε και πιο κομψή, από την 5 GT.

Παράλληλα είναι και ιδιαίτερα αεροδυναμική, μιας και ο συντελεστής οπισθέλκουσάς της κατεβαίνει μέχρι το 0,25, ενώ από κει και πέρα τα φτερά είναι πλέον πιο τονισμένα, όπως και το ανάγλυφο του καπό και οι εισαγωγές αέρα, ενώ οι προβολείς είναι στάνταρ φουλ LED και τα πίσω φώτα έχουν μια τρισδιάστατη αισθητική. Ενδιαφέρον στοιχείο είναι και η αναδιπλούμενη πίσω αεροτομή αλά Panamera.

Τα παράθυρα εξακολουθούν να μην έχουν πλαίσια, η σχεδίαση του εσωτερικού ακολουθεί το στυλ και τη φιλοσοφία της νέας σειράς 5, ενώ οι χώροι για τους επιβάτες είναι ακόμα μεγαλύτεροι. Το ίδιο ισχύει και για το πορτμπαγκάζ, που μεγάλωσε κατά 110 λίτρα φτάνοντας τα 610, ενώ αν διπλώσουν οι πλάτες των πίσω καθισμάτων (σε αναλογία 40:20:40) ανεβαίνει στα 1.800. Λόγω και του μεγάλου πορτμπαγκάζ η πίσω ανάρτηση είναι πνευματική, ενώ στα εξτρά διατίθεται και ενεργητική ανάρτηση, όπου και η εμπρός είναι πνευματική και υπάρχει η δυνατότητα αυξομείωσης του ύψους.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button