Το νούμερο αυτό φαίνεται εντυπωσιακό, σύμφωνα όμως με τον δοκιμαστή της εταιρίας, Andy Wallace θα περιοριστεί λίγο πάνω από τα 261 mph (420 χλμ./ώρα).
Τα 300 μίλια την ώρα (ή 482 χλμ./ώρα, αν προτιμάτε) είναι, ίσως, ένας στόχος αντάξιος ενός τέτοιου αυτοκινήτου. Παρόλα αυτά κάτι τέτοιο είναι ανέφικτο. Όχι γιατί δεν έχει αρκετή ισχύ ο κινητήρας της αλλά, κυρίως, γιατί δεν υπάρχουν ελαστικά που να μπορούν να αντέξουν σε τέτοιες ταχύτητες περιστροφής. Ενδεικτικά, η Chiron χρησιμοποιεί καπάκια για τις βαλβίδες των ελαστικών της, συνολικού βάρους 2,5 γραμμαρίων. Τα συγκεκριμένα, ωστόσο, ζυγίζουν πρακτικά 7,2 κιλά, όταν το αυτοκίνητο κινείται στο όριο.
Ο ίδιος ο Wallace ανέφερε ότι η Michelin θα μπορούσε να σχεδιάσει ελαστικά ικανά να αντέχουν ελαφρά υψηλότερες ταχύτητες, γύρω στα 280 mph (450 χλμ./ώρα) και, ακολούθως, η Chiron να ξεπεράσει το παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας για αυτοκίνητα παραγωγής που κρατά η προκάτοχός της, Veyron. Το να ακουμπήσει όμως τα 300, αυτό είναι μια άλλη κουβέντα, που δεν πρόκειται να γίνει στο άμεσο μέλλον…