H νέα Cayenne θα είναι ένα από τα αστέρια της έκθεσης της Φρανκφούρτης και θα κυκλοφορήσει στις ευρωπαϊκές αγορές τέλη του χρόνου με τις τιμές να ξεκινούν στην Γερμανία από 74.828 ευρώ.
Μετά τα πρώτα στοιχεία που είχαν διαρρεύσει ακολούθησε η επίσημη παρουσίαση της νέας Cayenne για την οποία ισχύουν όσα είχαμε γράψει. Συγκεκριμένα η 3η γενιά είναι ελαφρύτερη έως 65 κιλά (το απόβαρο ξεκινά από τα 1.985), βασίζεται σε νέα πλατφόρμα (ίδια με του Audi Q7), έχει περισσότερο αλουμίνιο από ποτέ και ηλεκτρικό δευτερεύον δίκτυο 48V.
Στο σούπερ νέο εσωτερικό κυρίαρχο στοιχείο είναι η «οθονάρα» διάστασης 12,3 ιντσών, το πορτμπαγκάζ είναι μεγαλύτερο (με +100 λίτρα φτάνει συνολικά τα 770), το αμάξωμα έχει διατηρήσει την γνωστή συνταγή και έχει υιοθετήσει το ντιζάιν της νέας Panamera με το μήκος της νέας Cayenne να φλερτάρει με τα 5 μέτρα (για την ακρίβεια είναι 4,918, περίπου 6 εκατοστά μακρύτερη από το απερχόμενο μοντέλο). Μεγαλύτερο είναι και το πλάτος των 1.,983 μέτρων (+4,4 εκ.), ενώ το ύψος έχει μειωθεί στα 1,694 μέτρα (-0,9 εκ.), όταν το μεταξόνιο έχει παραμείνει στα 2,895 μέτρα.
Από εκεί και πέρα συναντάμε κάτω από το καπό τον turbo τρίλιτρο V6 με 340 ίππους και 450 Nm που συνδυάζεται με αυτόματο 8άρι κιβώτιο και στάνταρ τετρακίνηση (0-100 σε 5,9 δλ. με το Sport Chrono). H Cayenne S εφοδιάζεται με έναν twin-turbo V6 των 2,9 λίτρων με 440 ίππους και 550 Nm, εδώ το 0-100 σε 4,9 δλ. με τελική στα 265 χλμ./ώρα. Αργότερα αναμένονται οι Cayenne Diesel & Diesel S με τον αναβαθμισμένο V8 των 4,4 λίτρων της Panamera.
Η ανάρτηση έχει μπροστά διπλά ψαλίδια, πίσω πολλαπλούς συνδέσμους και υπάρχει το Porsche 4D Chassis Control για παραμετροποίηση του σασί, καθώς και το Porsche Active Suspension Management για την Cayenne S. Προαιρετικό είναι το Sport Chrono, όπως το Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) και πολλά άλλα που ανεβάζουν την τιμή σε τέτοια επίπεδα όπως θα ήθελε κανείς ένα πορσικό με όλα τα καλά…