NEASMS

Με υβριδικό CR-V Hybrid Prototype η Honda στην Φρανκφούρτη

Με υβριδική τεχνολογία Honda σε αμάξωμα SUV για πρώτη φορά στην Ευρώπη  – Το υβριδικό σύστημα Intelligent Multi Mode Drive (i-MMD) αποτελείται από το δίλιτρο βενζινοκινητήρα 2.0 L i-VTEC και δύο ηλεκτροκινητήρες…

Η Honda ετοιμάζεται να αποκαλύψει το CR-V Hybrid Prototype στην έκθεση της Φρανκφούρτης προαναγγέλλοντας το πρώτο ηλεκτροκίνητο SUV της μάρκας στην Ευρώπη, ενώ το ανανεωμένο στυλ του Hybrid Prototype δίνει τα πρώτα στοιχεία για την προσεχή οικογένεια CR-V ευρωπαϊκών προδιαγραφών. Φαρδύτερο, ψηλότερο και μακρύτερο από τον προκάτοχό του, το Hybrid Prototype του νέου CR-V είναι ανανεωμένο αισθητικά, με φαρδύτερο στήσιμο που ορίζεται από διευρυμένους και μυώδεις θόλους των τροχών.

Από πλευράς κινητήρων η 8η γενιά CR-V θα λανσαριστεί μέσα στο 2018 με το νέο 1.5 VTEC Turbo (με μηχανικό 6άρη ή CVT κιβώτιο) για να αντιμετωπίσει μοντέλα όπως το VW Tiguan. Αργότερα θα ακολουθήσει η νέα υβριδική διάταξη με δύο ηλεκτροκινητήρες i-MMD (Intelligent Multi-Mode Drive, ένας για κίνηση και ένας ως γεννήτρια) που συνδυάζονται με έναν ηλεκτροκινητήρα, ένα 2.0L i-VTEC τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα κύκλου Atkinson. Σύμφωνα με την Honda, το σύστημα i-MMD καθορίζει τη χρήση καυσίμου και ηλεκτρικής ενέργειας με τον πιο αποδοτικό τρόπο, που σημαίνει ότι δεν χρειάζεται ο οδηγός να επιλέγει μεταξύ των τριών προγραμμάτων οδήγησης, EV Drive, Hybrid Drive και Engine Drive.

Στο EV Drive, ο ηλεκτροκινητήρας αντλεί ενέργεια αποκλειστικά από τις μπαταρίες, προσφέροντας οδήγηση μηδενικών ρύπων. Στο Hybrid Drive, ο βενζινοκινητήρας παρέχει ισχύ στον ηλεκτροκινητήρα-γεννήτρια, που με τη σειρά του τροφοδοτεί με ισχύ στον ηλεκτροκινητήρα. Στο πρόγραμμα αυτό, η περίσσεια ενέργειας από τον βενζινοκινητήρα επιστρέφει μέσω της γεννήτριας για την επαναφόρτιση της μπαταρίας. Στο Engine Drive, οι τροχοί κινούνται απευθείας από τον βενζινοκινητήρα, με μία ‘on-demand’ στιγμιαία αύξηση μέγιστης ισχύος από τον ηλεκτροκινητήρα. Αξιοσημείωτο είναι πως η Honda πήρε την απόφαση να μην υπάρξει ντίζελ έκδοση στο νέο Honda CR-V (σε αντίθεση με το Civic) με στόχο την προώθηση της υβριδικής έκδοσης.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button