NEA

To Stradale είναι το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής της Dallara

Η Dallara Stradale θα κατασκευαστεί σε κουπέ, roadster και sprinter με ή χωρίς παρμπρίζ στο σύνολο των 600 μονάδων και με τιμές που δίχως τους φόρους θα ξεκινούν από τις 155.000 ευρώ…

Η ιταλική Dallara είχε ανακοινώσει από πέρυσι πως θα παρουσιάσει ένα σπορ μοντέλο με έγκριση κυκλοφορίας σε δημόσιους δρόμους και με αφορμή τα 81α γενέθλια του ιδρυτή της εταιρίας παρουσίασε το Stradale.. Το οποίο έχει μήκος 4,16 μέτρα, πλάτος, 1,88 και ύψος μόνο 104 εκατοστά, μεταξόνιο στα 2.475 χιλιοστά, ενώ το βάρος είναι μόλις 855 κιλά. Αυτό σημαίνει πως η αναλογία κιλών ανά ίππο είναι μόλις 2,14, καθώς η Dallara Stradale κινείται από έναν τετρακύλινδρο turbo 2.300 κ.εκ. που αποδίδει 400 ίππους.

Εδώ ο κινητήρας της Ford συνδυάζεται στάνταρ με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ  υπάρχει και ένα αυτοματοποιημένο με paddles στο τιμόνι. Το 0-100 ολοκληρώνεται σε μόλις 3,25 δεύτερα με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 280 χλμ./ώρα. Υπάρχουν διάφορα εξτρά, όπως το μεγάλο παρμπρίζ με το πλαίσιο από ανθρακονήματα που κοστίζει περίπου 16.600 ευρώ, η οροφή targa που χρεώνεται 7.700 ευρώ και οι πόρτες αλά φτερά γλάρου που θα προσθέσουν στο λογαριασμό άλλες 7.300 ευρώ.  

Αξιοσημείωτο είναι πως η Dallara, που ιδρύθηκε το 1972 από τον Gian Paolo Dallara, έχει φτιάξει το όνομά της ως κατασκευαστής αγωνιστικών, ενώ έχει κάνει και ένα σύντομο πέρασμα από τη Φόρμουλα 1 (σεζόν 1988 έως 1992). Οι Ιταλοί έχουν μεγάλη εμπειρία πέρα από τους αγώνες, μιας και έχουν συνεργαστεί στην εξέλιξη τόσο της Alfa 4C όσο και του KTM X-Bow, ενώ έχουν εξελίξει οι ίδιοι το πλαίσιο από κάρμπον αλλά και τα βοηθητικά από αλουμίνιο για το Stradale.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!