ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Τέλος οι V6 για την Mercedes-Benz

Η γερμανική εταιρία θα προχωρήσει σταδιακά στην αντικατάσταση όλων των V6 με αντίστοιχους εξακύλινδρους εν σειρά, όπως ανακοίνωσε ο υπεύθυνος έρευνας και εξέλιξης της Mercedes, ο Ola Kallenius.

O λόγος για αυτή την απόφαση είναι τo downsizing που και εδώ παίζει τον πρώτο ρόλο. Σύμφωνα με τον Kallenius οι εξακύλινδρο εν σειρά μπορούν να κατασκευάζονται στην ίδια γραμμή παραγωγής με τους τετρακύλινδρους εν σειρά κινητήρες, που είναι και οι πιο δημοφιλείς της εταιρίας, καθώς έχουν περίπου πανομοιότυπη δομή.

Όπως λέει ο ίδιος, «επειδή οι τετρακύλινδροι εν σειρά κυριαρχούν στην αγορά, είναι πιο λογικό να μεταπηδήσουμε στους έξι κυλίνδρους. Οι νέοι τετρακύλινδροι και εξακύλινδροι κινητήρες μας είναι κλαδιά του ίδιου δένδρου, αφού οι θάλαμοι καύσης είναι σχεδόν οι ίδιοι, η απόσταση των 90 χιλιοστών μεταξύ των κυλίνδρων είναι οι ίδιοι ενώ μπορείς να τους κατασκευάσεις στην ίδια γραμμή παραγωγής».

H σχεδίαση του συγκεκριμένου κινητήρα επίσης με το μικρό ηλεκτρικό μοτέρ EQ Boost που βρίσκεται μεταξύ του κινητήρα και του κιβωτίου τον έχει καταστήσει αρκετά συμπαγή, καθώς δεν υπάρχει η παραδοσιακή μίζα και ο εναλλάκτης που έπιαναν αρκετό χώρο (αυτό μειώνει και το μήκος του εν λόγω κινητήρα). Η υιοθέτηση δε του εξακύλινδρου εν σειρά, είναι επίσης μία σοφή επιλογή σε ότι αφορά τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του, καθώς όπως γνωρίζουμε είναι η ιδανική λύση για μειωμένους κραδασμούς και πολιτισμένο χαρακτήρα.

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά.

Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.

Το caroto team σας ευχαριστεί!