Η επόμενη γενιά Corvette θα είναι κεντρομήχανη και θα φέρει ένα ιδιαίτερο κάλυμμα κινητήρα, με οπές αερισμού στο πλαίσιό του.
Αυτό τουλάχιστον προδικάζει μία πατέντα που κατέθεσε η GM Global Technology Operations LLC, τον Ιούλιο του 2016, η οποία και παρέμεινε στην αφάνεια, μέχρι πρόσφατα. Το σχήμα του εν λόγω πλαισίου θυμίζει έντονα αυτό που αποκαλύπτεται στις πληροφορίες που διαρρέουν για τη νέα γενιά Corvette, η οποία θα φέρει τον κινητήρα της στο κέντρο. Η ιδιαιτερότητα, δε, στην προκειμένη περίπτωση, έχει να κάνει με το ίδιο το σύστημα αερισμού, το οποίο είναι πρωτοποριακό και θα βοηθά στην απαγωγή της θερμότητας από το διαμέρισμα του κινητήρα.
Πέρα από το κεντρικό μέρος του πάνελ, που θα κατασκευάζεται από γυαλί, για ευνόητους λόγους, στα χαρτιά αναφέρεται επίσης το μαγνήσιο, ως υλικό κατασκευής. Ιδιαίτερες πληροφορίες μέχρι αυτή τη στιγμή δεν έχουν γίνει γνωστές. Με δεδομένο όμως ότι η νέα Corvette πρόκειται να παρουσιαστεί τον Ιανουάριο στο σαλόνι του Ντιτρόιτ, σύντομα θα έχουμε νεότερα γύρω από αυτή τη νέα φιλοσοφία ψύξης για κεντρομήχανα οχήματα.