NEASMS

H Renault αποκαλύπτει το εσωτερικό του νέου Clio [vid]

Τελικά οι Γάλλοι προχωρούν σε σταδιακή αποκάλυψη του Clio 5 παρουσιάζοντας το Smart Cockpit με κύριο χαρακτηριστικό τον αλά tablet οθόνη αφής και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων…

Υιοθετώντας έναν πιο συμπαγή σχεδιασμό, προκειμένου να απελευθερωθεί περισσότερος χώρος και να ενσωματωθούν περισσότερες τεχνολογίες, το «Smart Cockpit» του νέου Clio είναι οδηγοκεντρικό. Εξοπλισμένο με τις πιο μεγάλες οθόνες της κατηγορίας, το νέο Clio προσφέρει μια τελείως καινούρια εργονομική προσέγγιση, που ενισχύει μία επιβλητική, κορυφαία, εμπειρία οδήγησης. Παράλληλα, το νέο μοντέλο καθιστά απόλυτα προσιτές στο ευρύ κοινό τεχνολογικές καινοτομίες μοναδικές για την κατηγορία, όπως είναι το ηλεκτρικό χειρόφρενο, που αποδεικνύεται ιδιαίτερα πρακτικό κατά την κίνηση στην πόλη.

Ένα από τα βασικά στοιχεία του «Smart Cockpit» στο νέο Renault Clio είναι η οθόνη αφής 9,3’’ του συστήματος multimedia, η οποία και αποτελεί τη μεγαλύτερη που έχει εξοπλίσει ποτέ κάποιο μοντέλο της Renault. Αυτό το κάθετα διαμορφωμένο tablet με την κοίλη οθόνη, αυξάνει οπτικά τον όγκο του ταμπλό, προσφέρει στην καμπίνα μια πιο μοντέρνα αίσθηση, ενώ βελτιώνει την ορατότητα της οθόνης. Στραμμένη προς την πλευρά του οδηγού, η οθόνη, με τη λειτουργία EASY LINK, συγκεντρώνει όλες τις multimedia, infotainment και navi λειτουργίες, καθώς και τις ρυθμίσεις του συστήματος παραμετροποίησης του οχήματος MULTI-SENSE, καθιστώντας πολύ εύκολη τη λειτουργία τους.

Για πρώτη φορά, το νέο Clio εφοδιάζεται με ψηφιακό πίνακα οργάνων, που αντικαθιστά τις αναλογικές εφαρμογές. Αυτή η τεχνολογία προέρχεται απευθείας από τις μεγαλύτερες κατηγορίες. Με μέγεθος από 7 έως 10 ίντσες, η οθόνη TFT μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να κάνει πιο προσωπική την οδηγική εμπειρία, με έναν πολύ ενστικτώδη τρόπο. Η έκδοση με την οθόνη των 10 ιντσών θα περιλαμβάνει ακόμα και προβολή του συστήματος πλοήγησης, ενώ σε συνδυασμό με την  κεντρική οθόνη των 9,3 ιντσών το νέο CLIΟ πλέον διαθέτει τις μεγαλύτερες οθόνες στην κατηγορία του.

Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στην ποιότητα του, πλήρως ανασχεδιασμένου, ταμπλό του νέου Renault Clio. Αυτό είναι χωρισμένο σε 3 επίπεδα: το πρώτο επίπεδο στο άνω τμήμα του είναι καλυμμένο με αφρώδες (soft touch) πλαστικό υψηλής ποιότητας. Το δεύτερο επίπεδο είναι και αυτό καλυμμένο με μαλακό πλαστικό, ενώ προσφέρει και υψηλό επίπεδο customization.

Τέλος, το κατώτερο τμήμα του ταμπλό φιλοξενεί πιο χρηστικά στοιχεία, όπως το ντουλαπάκι του συνοδηγού. Άλλωστε η κυματοειδής σχεδίαση του ταμπλό δημιουργεί την αίσθηση ότι το εσωτερικό είναι πιο φαρδύ. Μια αίσθηση που τονίζεται ακόμα περισσότερο από τα οριζόντια μοτίβα στο κέντρο του ταμπλό και τους αεραγωγούς που το πλαισιώνουν. Κάτω από την κεντρική κονσόλα, σχολαστική προσοχή έχει δοθεί στην εργονομία, με κουμπιά τύπου «πιάνο» και απευθείας πρόσβαση στα χειριστήρια του κλιματισμού, για μεγαλύτερη ευκολία χειρισμού από τον οδηγό.

Το νέο, πιο κομψό τιμόνι, έχει πιο συμπαγείς διαστάσεις, κάνοντας χρήση ενός πιο συμπαγούς μοντέλου αερόσακου, συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο, βελτιώνοντας έτσι την οπτική επαφή του οδηγού στο ταμπλό και τις πληροφορίες του πίνακα οργάνων. Σχεδιασμένο με στοιχεία που επιτρέπουν την ξεκούραση του αντίχειρα κατά την οδήγηση και διαθέτοντας μια πιο παχιά στεφάνη, το νέο τιμόνι είναι απολαυστικό και στην αφή. Παράλληλα, είναι εξοπλισμένο με νέα, πιο χρηστικά και ευανάγνωστα, φωτιζόμενα χειριστήρια, που συμβάλλουν στην αναβαθμισμένη αίσθηση απτής ποιότητας με το σατινέ φινίρισμά τους.

Η κεντρική κονσόλα αποτελεί ακόμα ένα δομικό στοιχείo του «Smart Cockpit» του νέου Clio. Τοποθετημένη πιο ψηλά, έτσι ώστε να συμβάλει στην αναβάθμιση της εργονομίας, στεγάζει με επιτυχία το νέο λεβιέ ταχυτήτων με τον πιο συμπαγή κορμό, που προσφέρει πιο φυσική και άνετη λαβή. Η επενδυμένη κεντρική κονσόλα μπορεί να προσωποποιηθεί ανάλογα το θέμα του εσωτερικού διακόσμου, ενώ διαθέτει και μια διακοσμητική φωτιστική λωρίδα στο άκρο της. Οι πολύ πρακτικοί χώροι για μικροαντικείμενα που φιλοξενούνται στο κατώτερο τμήμα της κεντρικής κονσόλας, κάνουν πιο εύκολη τη ζωή των επιβατών, ενώ περιλαμβάνουν και βάση ασύρματης φόρτισης smartphone.

Τα καθίσματα του νέου Renault Clio συναντώνται σε μοντέλα μεγαλύτερης κατηγορίας. Προσφέρουν καλύτερη στήριξη, αφού διαθέτουν μεγαλύτερη έδρα, και σχήμα που «αγκαλιάζει» καλύτερα το σώμα. Το ημίσκληρο κέλυφός τους βελτιώνει τον χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών, τα νέας σχεδίασης προσκέφαλα (comma – shaped) βελτιώνουν την ορατότητα προς τα πίσω, ενώ προσφέρουν μια αίσθηση μεγαλύτερης ευρυχωρίας σε όσους κάθονται στο πίσω κάθισμα. Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στην επιλογή των υλικών, ακριβώς όπως έχει γίνει και με το ταμπλό. Έτσι, τα καθίσματα συμβάλουν και αυτά με τη σειρά τους στην γενικότερη αναβάθμιση της απτής ποιότητας στο εσωτερικό. Παράλληλα, είναι πιο εργονομικά και πιο εύκολα στη χρήση, καθώς τα χειριστήριά τους είναι τοποθετημένα σε πιο βολικά σημεία.

Ο κάτοχος κάθε νέου Renault Clio μπορεί να διαμορφώσει το αυτοκίνητο αξιοποιώντας ένα εύρος πακέτων εξατομίκευσης, για την κεντρική κονσόλα, το ταμπλό, τις επενδύσεις στις πόρτες, το τιμόνι και τα υποβραχιόνια. Οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν, ούτε λίγο ούτε πολύ, 8 θέματα εσωτερικής διακόσμησης και να αξιοποιήσουν ακόμα και τα χρώματα στις γραμμές του ταμπλό ανάμεσα στους αεραγωγούς. Παράλληλα, το νέο Clio προσφέρεται και με κρυφό φωτισμό, σε 8 διαφορετικές αποχρώσεις.

[accordion close=”1″ title=”To Νέο Renault CLIO – Σύμβολο μιας καινούργιας γενιάς“]H Renault παρουσιάζει το νέο CLIO, την 5η γενιά ενός συμβόλου της αυτοκίνησης, με πωλήσεις πάνω από 15 εκ. αυτοκίνητα.

Από το 1990 που παρουσιάστηκε, το Renault CLIO έγινε το πιο επιτυχημένο μοντέλο του Groupe Renault παγκοσμίως, με πωλήσεις πάνω από 15 εκατομμύριων αυτοκινήτων μέχρι σήμερα. Το Renault CLIO αποτελεί το πιο δημοφιλές αυτοκίνητο στη Γαλλία, ενώ κατέκτησε και την κορυφή των πωλήσεων της κατηγορίας Β στην Ευρώπη, από το 2013 και μετά. Αξίζει μάλιστα να σημειωθεί, ότι το Renault CLIO, επιτυγχάνοντας μια εκπληκτική εμπορική πορεία, σημείωνε αύξηση πωλήσεων κάθε χρόνο, από το 2012 έως το 2018.

Πιο μοντέρνο και πιο σπορτίφ από ποτέ, το νέο Renault CLIO βασίζεται στο DNA που ευθύνεται για αυτή την 30χρονη αδιάκοπη εμπορική επιτυχία. Για την ακρίβεια βασίζεται πάνω στα δυνατά σημεία που έκαναν κάθε μία από τις τέσσερις προηγούμενες γενιές του να ξεχωρίζει, ανοίγοντας ένα καινούριο, πολυαναμενόμενο κεφάλαιο σε αυτή την εντυπωσιακή πορεία.

  • Από το CLIO I, το νέο μοντέλο διαθέτει όλα τα χαρακτηριστικά που καθιστούν σπουδαίο ένα αυτοκίνητο. Όπως και το μοντέλο που λανσαρίστηκε το 1990, το νέο Renault CLIO διαθέτει τεχνολογία που συναντά κανείς σε οχήματα μεγαλύτερης κατηγορίας.
  • Από το CLIO II, το νέο μοντέλο έχει υιοθετήσει νέα, ακόμα υψηλότερα, πρότυπα ευρυχωρίας και άνεσης.
  • Από το CLIO III, υιοθετεί χαρακτηριστικά που το οδηγούν σε μια νέα εποχή, ανώτερης απτής ποιότητας κατασκευής.
  • Από το CLIO IV, το νέο μοντέλο κληρονομεί τον δυναμικό του σχεδιασμό, αυτόν που ενέπνευσε όλη τη σύγχρονη γκάμα Renault και έχει αποτελέσει σημείο αναφοράς για όλη την αυτοκινητοβιομηχανία.

Σχεδιασμένο με βάση την αρχή της «Εξέλιξης και Επανάστασης», το νέο Renault CLIO θέτει νέους κανόνες, με πιο ώριμη σχεδίαση αμαξώματος και ένα πλήρως ανασχεδιασμένο εσωτερικό. Με πιο σμιλευμένες γραμμές και πιο αποφασιστικό εμπρός μέρος, το νέο CLIO κερδίζει σε ζωντάνια και μοντέρνο χαρακτήρα, ενώ παραμένει άμεσα αναγνωρίσιμο, παρά το ότι αποτελείται από 100% νέα μέρη. Στο εσωτερικό του η επανάσταση είναι ξεκάθαρη. Η πλήρως ανασχεδιασμένη καμπίνα των επιβατών είναι εμπνευσμένη από ανώτερες κατηγορίες αυτοκινήτων, τόσο αναφορικά με την απτή της ποιότητα, όσο και με την προσφερόμενη τεχνολογία. Αυτά τα πλεονεκτήματα λειτουργούν προς όφελος όλων των αυτοκινητιστών, προσφέροντάς τους μεγαλύτερη χρηστικότητα και άνεση.

«Το CLIO 5ης γενιάς είναι πολύ σημαντικό για εμάς, καθώς πρόκειται για το best-seller της κατηγορίας του και το 2ο πιο επιτυχημένο μοντέλο στην Ευρώπη, ανάμεσα στα αυτοκίνητα όλων των κατηγοριών. Το CLIO είναι ένα σύμβολο, και η νέα γενιά του συγκεντρώνει τα καλύτερα χαρακτηριστικά από όλες τις προηγούμενες. Ο σχεδιασμός του CLIO IV κέρδισε τους πελάτες, κάτι το οποίο συνεχίζει να κάνει μέχρι σήμερα, οπότε και αποφασίσαμε να κρατήσουμε το DNA του, ενώ το ενισχύσαμε προσθέτοντας πιο μοντέρνα και πιο κομψά στοιχεία. Παράλληλα, το εσωτερικό υποβλήθηκε σε μια επαναστατική ανανέωση εκ βάθρων, με σημαντική αναβάθμιση στην ποιότητα κατασκευής του, περισσότερη προσοχή στη λεπτομέρεια, αλλά και πιο σύγχρονη τεχνολογία. Πρόκειται για το καλύτερο CLIO μέχρι σήμερα». Laurens van den Acker, Αντιπρόεδρος, Εταιρικός Σχεδιασμός.

Το νέο Renault CLIO τίθεται επικεφαλής του στρατηγικού πλάνου του Groupe Renault «Drive the Future (2017-2022)», που παρουσιάστηκε το 2017 και έχει τρεις βασικούς πυλώνες:

  • Ηλεκτροκίνηση: Μέχρι το 2022, το Groupe Renault θα διαθέσει 12 ηλεκτρικά μοντέλα στη γκάμα του. Το νέο CLIO θα είναι το 1ο με υβριδικό κινητήρα E-Tech, που βασίζεται σε τεχνολογία εξελιγμένη από τη Renault.
  • Συνδεσιμότητα: Μέχρι το 2022, η εταιρεία στοχεύει σε όλες τις βασικές αγορές της τη διάθεση 100% συνδεδεμένων αυτοκινήτων. Το νέο Renault CLIO αποτελεί την έμπρακτη απόδειξη αυτής της δυναμικής, με το νέο συνδεδεμένο σύστημα Multimedia υψηλής τεχνολογίας.
  • Αυτονομία: Μέχρι το 2022, το Groupe Renault θα διαθέτει 15 μοντέλα με τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης. Το νέο Renault CLIO είναι πρωτοπόρος σε αυτόν τον τομέα, καθώς είναι εξοπλισμένο με συστήματα υποβοήθησης του οδηγού που καθιστούν την αυτόνομη οδήγηση μια προσιτή πραγματικότητα σε αυτοκίνητα της κατηγορίας του.

Συνολικά, το νέο Renault Clio παίζει κομβικό ρόλο στην στρατηγική που στοχεύει στην ενδυνάμωση των συνεργειών της Συμμαχίας. Αυτή η στρατηγική βασίζεται στην εξέλιξη κοινών τεχνολογιών και τη χρήση νέων πλατφορμών, όπως είναι η πλατφόρμα CMF-B, την οποία αξιοποιεί πρώτο το νέο CLIO, το οποίο και έχει πρόσβαση στη νέα ηλεκτρική και ηλεκτρονική αρχιτεκτονική της. Κατά αυτόν τον τρόπο, η νέα πλατφόρμα μπορεί να ενοποιήσει τις τελευταίες τεχνολογίες, ανταποκρινόμενη στις νέες απαιτήσεις της αγοράς.

Πρωτοπόρος μιας νέας γενιάς μοντέλων Renault, το νέο Clio είναι επίσης διαθέσιμο στη νέα έκδοση R.S. Line, που είναι ευθέως εμπνευσμένη από το αγωνιστικό τμήμα Renault Sport.[/accordion]

Μιχάλης Κατωπόδης

Ένας ακόμα εραστής της αυτοκίνησης (sic) με προϋπηρεσία σε διάφορα περιοδικά -και sites-αυτοκινήτου.

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά.

Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.

Το caroto team σας ευχαριστεί!